Stránka 2 z 2
Napsal: 20 dub 2017, 11:36
od Slavkov
Použij zde na fóru tlačítko "Hledat"... o BOSCH Brasil a FIRDS je tady popsáno dost stránek

Napsal: 20 dub 2017, 16:56
od libor.98
OK, kdyby někdo měl na prodej vzal bych trysky 764 4ks

Napsal: 20 dub 2017, 17:28
od standa123
pokud chces kvalitu tak zainvestuj a kup trysky nový a určitě FBčka.....pokud mas v planu šetřit na tryskách tak udelej opravdu jen soft a dál nic nereš....

Napsal: 20 dub 2017, 18:45
od libor.98
FBčka bych chtěl tam asi chybu neudělám

Napsal: 20 dub 2017, 18:53
od standa123
libor.98 píše:FBčka bych chtěl tam asi chybu neudělám

kup nový...sprinty už nejsou zas tak drahý....
Napsal: 20 dub 2017, 19:41
od Velký metař
Presne jak ti radi standa - trysky kup urcite nove, nejlepe FB. Stary a ojety kurvy nema cenu kupovat, to uz si klidne muzes nechat svoje
Na tom radsi nesetri, a vymenu nech udelat nekomu , kdo to umi a kdo ma zkousecku aby vyzkousel jak prasi a prekontroloval otviraci tlaky. Jedine tak budes mit jistotu , ze vstrikovace budou OK a pri ladeni s nima nebude problem

Napsal: 20 dub 2017, 19:49
od puker
zdar borci,zrovna řeším to stejný na naší starý koktě (AHF),tak se vetřu sem,ju?
zajímá mě,jetsli trysky ve vstřikovači měníte doma,nebo je lepší to někam dát..?vyměnit by to asi nebyl problém,ale asi by to chtělo i otestovat ot. tlaky atd,ne?nebo vyměnit,utahnout na moment a prásknout je tam?
a jinak to VAčko je asi optimální volba k těmhle tryskám (sprint764)???
je reálné to chipem potom dostat třeba na nějakých 110-120kw?nebo kolik se dá očekávat,at jsem trochu v obraze?
motor má 300tis

,ale je v dobré kondici,přetěsněný,po rozvodech atd..kat+egr out,sání asz+vetší cooler
Napsal: 20 dub 2017, 20:07
od standa123
puker píše:zdar borci,zrovna řeším to stejný na naší starý koktě (AHF),tak se vetřu sem,ju?
zajímá mě,jetsli trysky ve vstřikovači měníte doma,nebo je lepší to někam dát..?vyměnit by to asi nebyl problém,ale asi by to chtělo i otestovat ot. tlaky atd,ne?nebo vyměnit,utahnout na moment a prásknout je tam?
a jinak to VAčko je asi optimální volba k těmhle tryskám (sprint764)???
je reálné to chipem potom dostat třeba na nějakých 110-120kw?nebo kolik se dá očekávat,at jsem trochu v obraze?
motor má 300tis

,ale je v dobré kondici,přetěsněný,po rozvodech atd..kat+egr out,sání asz+vetší cooler
- dají se prehodit doma a proste je tam vrazit a jezdit, to je taky moznost. Ale pokud od toho ocekavas hodne a chces to mít opravdu v top. stavu tak je nech prehodit a seřídit v nejake firme co se tím zabývá a más jistotu.
-s VAčkem se dá tech 110-120kw pokud je vše v ostatní v dobré kondici.....ale výsledek je vždy videt stejně až na brzdě

Napsal: 20 dub 2017, 20:30
od puker
stando máš pravdu,taky si to ríkám,když dám prachy do novejch trysek,tak by bylo asi lepší to někam dát,at mám jistotu že je to ok..
ty jsi jezdil ty 764 na VBčku v toledu nějakou dobu?
nevím jestli VA,nebo VB, dívám se po repasu od turbosportu asi..,a je to tam tuším za stejnej peníz ten repas..,ale asi bych chtěl nějakou dobu pojezdit i bez chipu,tak nevím no.. u VB bych musel řešit chip hned?
představa jak jsem psal,kolem 120kw max.
jinak příspěvku od Velkého metaře jsem si nějak nevšiml..

Napsal: 20 dub 2017, 20:38
od octaviask
treba nastavit vstrekovacie tlaky, aby si to nemal moc rozhodene

nie je to velka investicia.
Napsal: 20 dub 2017, 20:38
od standa123
puker píše:stando máš pravdu,taky si to ríkám,když dám prachy do novejch trysek,tak by bylo asi lepší to někam dát,at mám jistotu že je to ok..
ty jsi jezdil ty 764 na VBčku v toledu nějakou dobu?
nevím jestli VA,nebo VB, dívám se po repasu od turbosportu asi..,a je to tam tuším za stejnej peníz ten repas..,ale asi bych chtěl nějakou dobu pojezdit i bez chipu,tak nevím no.. u VB bych musel řešit chip hned?
představa jak jsem psal,kolem 120kw max.
jinak příspěvku od Velkého metaře jsem si nějak nevšiml..

já v bývalým autě nemel sprinty alee race520 + 12hlava v čerpadle, jinak bych se na ten výkon nedostal. A měl jsem tam VBčko. O dalších vecech mluvit nebudu co tam byly.
Já osobně pokud chces jen tech max 110 - 120kw tak bych asi koupil to VAčko....
Osobně bych ale pošetřil....a pak to vše udelal naráz i se softem a máš klid

Napsal: 20 dub 2017, 21:13
od libor.98
myslíte že je blbost brát jety trysky FB 764 za dobrou cenu když mají najeto max do 20tis km pak se davali vědší? tem tryskám nic byt nemuže ne a když vezmu že origináli mam 250 tis a jezdí to v pohodě.
Napsal: 21 dub 2017, 20:04
od Velký metař
Tak jestli treba znas to auto a majitele ze ktereho by ty trysky mely byt a pokud mu duverujes ze opravdu maji najeto jen 20tis a jsou to origo FB, tak snad by asi problem byt nemel .
Ale jestli to je od nekoho koho neznas nekde na inzerat, dal bych od toho ruce pryc. Bezný clovek tezko pozna jestli maji najeto 20 nebo 200. I jestli to je origo nebo fake.
Osobne bych koukal po nových. Lepsi si prisetrit a koupit nove, pak to je 100%. Ale je to jen muj nazor, k nicemu te nepremlouvam ani nenavadim

Napsal: 21 dub 2017, 21:45
od 19olo88
octaviask píše:trysky bez softu budu kus hulit nie?
Octa agr + s764 soft seria a zahuli to len sem tam cez leto

Napsal: 29 dub 2017, 19:09
od libor.98
Tak mám je tam FB S764 a je to znát pěkně zahuli jen lehce

dávka nastavena 3,2mg může být? To tam jde víc nafty než na 4mg co jsem mel na orig trysky?