zvlněné kotouče golf IV tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo ty dělám preventivně s každýma kotoučema
dávám všude plný puky a neřeším..
81
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 13 kvě 2008, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od 81 »

Přesně tak, dát plné a je po problémech.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Mno mam tak trochu vyzkouseno i na jinych znackach vozu,ze kotouce jakekoliv i levne Maxgear,Meyle,Kraft...,ale desky vzdycky Brembo a fungovalo to dlouhodobe bez kopani,zvlneni.
Na svoji O1 jsem se k tomu nedostal,drive jsem auto prodal.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

81 píše:Přesně tak, dát plné a je po problémech.
To asi ano,ale je i po komfortu..bohuzel.
Nicmene kdyz pominu ten komfort jizdy po nasich cestach,tak s tema plnyma je auto podvozkove jistejsi,neplave tolik..Je to fakt rozdil.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Tak vám nevím, předtím jsem problém odstranil (původně vrtané Zimmermanny + Ferodo DSPF), nicméně jsem zároveň udělal všechna uložení ramen (přední i zadní - plné puky) a místo sjetých DSPF dal "nějaké TRW zrovna v akci", tudíž nešlo říci, co opravdu odstranilo problém.
Teď tam mám (téměř) komplet novou nápravu (nápravnici, ramena, řízení, čepy, těhlice, poloosy) a problém nemám, přestože tam jsou klasické origo silentbloky (origo ramena), tudíž to rozhodně jde i bez plných puků :D
Na 95% si dovolím tvrdit, že to je špatnou kombinací použitého kotouče a směsi desek 8)
GIV Variant TDi ???kW
81
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 13 kvě 2008, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od 81 »

Ano, jde to i s klasickými silentbloky, ale musí být ok. Plné puky se dávají, protože výdrží​ daleko déle a neděláš to každé dva roky.
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Kúpil som v jeseni komplet kotúče HELLA a dosky PAGID (rumunská odnož helly ) kotúče sú čisté , nehrdzavejú dobre brzdia , nekrútia sa . jedine im možno vytknúť , že viac špinia . Cena za 280/256 na všetky kolá cca 120 eur .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

Pro info - zkusil jsi tomu dát opravdu čočku, několikrát, že už ztratily i výkon?

Mě by to zajímalo, protože jsem tak svoje "vyléčil". Začly mi kopat mírně staré, pak přestaly. Začly i nové po výměně, pak taky přestaly.

Mě to vždycky nasere, tak tomu dám na prdel. Buď se zkroutí uplně, nebo se to prostě srovná po nějaké stovce.

Příznaky byly mírné vibrace do volantu při brždění.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

81 píše:Přesně tak, dát plné a je po problémech.
znám spousty kokt a ostatních kde jsou potrhané zadní silenbloky a nic netřepe, jezdilo ke mě jedno lehké dukáto, tam byla tak šílené vůle v předních ložiskách že ten řidič ani nevěděl dopředu kudy pojede a nic netřepalo, koutouuče nevím možbá původní, ale desky boše,
dělal jsem jedno iveko tam taky děsná vůle vpředu, když foukl boční tak letěls do boku půl metru, nic netřepalo, brzdilo ok,
Uživatelský avatar
roman84
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 13 črc 2016, 09:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Bánov

vibrace opraveno

Příspěvek od roman84 »

Dobrý večer, tak už je to v pořádku. Řidičova přední strana byl špatný náboj, hodne to házelo, tak se vyměnil náboj a ložisko a teď asi 4 měsíce po opravě ok :-)
romissek, golf IV 81kw AHF, egr off, chip 140hp, 305Nm, trysky 764 sprint
Pavel1974
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 08 led 2017, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Mýtus zvlněné/pokroucené brzdové kotouče"

Příspěvek od Pavel1974 »

Jak tady čtu o "zvlněných kotoučích" tak jsem nedávno narazil na zajímavý článek o této problematice, který praktické zvlnění kotoučů jednoznačně popírá a vysvětluje příčiny tohoto jevu, kterému se z neznalosti říká zvlnění nebo zkroucení brzdového kotouče. Jsem lajk, ale článek napsal odborník na brzdy, tak bych tomu věřil. Je tam i info o prevenci. Koho to zajímá, ať mrkne na

https://subarufanclub.cz/wiki/_media/te ... _myths.pdf

Docela by mě zajímalo, zda jsou brzdy u nově prodávaných aut již nějak "zajeté", nebo je to starost zákazníka. Motor snad přeci již ve výrobě taky něco málo najel, než se dostal k zákazníkovi, ne?
VW TOURAN 1.9TDI 77kW BXE 2008
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1439
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

To je věčný téma a ten odkaz tu taky už xkrát najdeš, a když ne ten stejný odkaz co si sem vložil, tak odkaz např. na ulozto.cz kam to někdo uloži. Nesmrtelná teta (noteeth)
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

ja brzdy nikdy nezajizdim sudlanim, dostanou vzdycky kour az do zahuleni se znich... nikdy se mi nestalo ze by se zkroutili. sam mam octavku I 280mm a tenhle problem neznam. mam tam ferodo kotouce uz asi 4. rok a absolutne v pohode a to nejednou pekne svitily :D
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Velký metař
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 17 led 2017, 15:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Velký metař »

V dobe kdyz jsem jeste mel O1 81kw , tak se mi tez zkroutily kotouce , a vsak jsem dal na rady zde na foru a 2 mechaniku ze Skodovky a predni kotouce a desticky jsem si koupil nove v autorizaku origo . Cena byla skoro dvojnasobna oproti znackovým kotoucum na internetu . Ale mechanik mi jeste namazal mechanizmus trmenu , obrousil s flexkou s drateným kotoucem dosedaci plocu na nabojich a nasadil tyto origo kotouce a origo desky. V klidu jsem je zajel a za celou jejich zivotnost (cca 90tis km) jsem zadne krouceni nezazil , a to jsem zadni silentbloky mel origo mekke a na loziskach taky pred smrti byla nejaka vule .
Nakonec me to ve výsledku vyslo financne daleko lepe nez jine lidi, kterým se zkroutily jedny kotouce , tak si koupili dalsi , nekteri dokonce jeste dalsi a stejne se krouceni nezbavili.

Tot moje zkusenost , nikomu nic nechci vnucovat , ale muj nazor je, kotouce prodavane jako aftermarket stoji za hovno a za tim si stojim . Znam i jine lidi kteri presli na origo kotuce a meli klid, a i kdyz meli treba zadni kotouce sezrane na srac rzi, stejne se predni kotouce nekroutily.
O1 ASZ 96kw serie
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1439
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Na více autech používám jen aftrmarket, nikdy sem neměl problém a zatím si stojím (LOL)
Člověk se pořád učí.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“