Stránka 2 z 3

Napsal: 18 kvě 2017, 18:16
od NOVON
hackman: Na drzaku trmenu mas ty kluzne plisky pro desky?Pistek je rovny,nevyrezla dosadaci plocha..

Napsal: 20 kvě 2017, 20:02
od Hacman
Takto kotúče vyzerajú.
Toto je vonkajšia strana, ktorá je normálne obodratá.
Obrázek

a toto zasa vnútorná, ktoru deria na 50% a navyše v strede derie aj ryhu.
Obrázek
NOVON píše:hacman: Na drzaku trmenu mas ty kluzne plisky pro desky?Pistek je rovny,nevyrezla dosadaci plocha..
Neviem, aké kĺzne pliešky máš na mysli. Držiak strmeňa je monoblok a žiadne pliešky v mieste kde sa dotýkajú platničky na ňom neboli. Neviem, či to bude dobre vidieť lebo toto foto sa mi nepodarilo
Obrázek

a piestik vyzerá byť v poriadku.

Pravú, vnútornú stranu derie o poznanie lepšie.
Obrázek

Napsal: 20 kvě 2017, 20:29
od senioring1
Ryhu na kotúči mohol spôsobiť zaseknutý kamienok , čo by vysvetľovalo aj to , prečo funkčná plocha končí ryhou .

Napsal: 20 kvě 2017, 21:18
od slovacek.milos
[quote="Hacman"]

kup nové za ty prachy vydržely hodně

Napsal: 20 kvě 2017, 22:41
od NOVON
hackman: Jo promin,myslel jsem,ze resis zadek..Plisky se davaji dozadu.

Napsal: 21 kvě 2017, 08:30
od tribit
Bych řek tak nějak normální věc u aut s kterými se moc nejezdí (nebrzdí). Vem to na okresku, dej si 30 km hodně svižně a zlepšení bys měl vidět. Ale abys to vyleštil, tak to bude chvíli trvat, kotouč se zas tak rychle neojíždí.

Napsal: 21 kvě 2017, 11:38
od Hacman
Poznám autá ktoré jazdia oveľa menej a kotúče sú z oboch strán ako zrkadlo, lenže to nie sú Octávie.
slovacek.milos píše:
kup nové za ty prachy vydržely hodně
Necelých 13.000 km sa mi nezdá dosť a 125€ zasa málo.
NOVON píše: ...Plisky se davaji dozadu.
teraz ma čaká výmena zadných kotúčov, tie pliešky vzadu treba meniť?

Napsal: 21 kvě 2017, 12:01
od slovacek.milos
Hacman píše:
teraz ma čaká výmena zadných kotúčov, tie pliešky vzadu treba meniť?
si kup śadu desek s plechama, určitě bude lepší když budou desky klouzat po lesklém plechu jak po rezavemém

Napsal: 21 kvě 2017, 14:07
od Hacman
Tie pliešky sa kupujú zvlášť alebo sú súčasťou platničiek? Nič také ako platničky s plieškami mi nenašlo?!?

Napsal: 21 kvě 2017, 14:10
od Rayx
Málo ježdění, slabý brždění. Jak to jednou chytne rez od hranek kotouče a nestačí se to sundat v počátku dostatečným obržděním, nic kotouč nezachrání.

Napsal: 21 kvě 2017, 14:18
od Hacman
Ak by bolo málo jazdené a brzdené tak by museli byť zlé obidve strany a nielen jedna, nie? A navyše jeden kotúč je zodratý viac a druhý menej viď. foto.

Napsal: 21 kvě 2017, 16:00
od NOVON
Hacman píše:Tie pliešky sa kupujú zvlášť alebo sú súčasťou platničiek? Nič také ako platničky s plieškami mi nenašlo?!?
No nekdy jsou pribalene u drazsich desek,ale ja je vetsinou dokupoval zvlast.

Napsal: 21 kvě 2017, 16:14
od slovacek.milos
[quote="Hacman"]Tie pliešky sa kupujú zvlášť alebo sú súčasťou platničiek? Nič také ako platničky s plieškami mi nenašlo?!?[/quote

no do půče BO 0986494596 toto je co

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... B9ZH-kW_Ww

Napsal: 21 kvě 2017, 17:35
od tribit
Hacman píše:Ak by bolo málo jazdené a brzdené tak by museli byť zlé obidve strany a nielen jedna, nie? A navyše jeden kotúč je zodratý viac a druhý menej viď. foto.
Co se tam děje ví bůh, může být mírná nesouměrnost... Já s tímhle celkem bojuju, jezdím sice přes 100 km denně, ale je to taková trasa, že se ani nemusím nijak snažit a brzdy nepotřebuju, hlavně u 1er, tej ten dvoulitr brzdí hodně. Já bych desky vyndal, na jemným šmirglu zarovnal, namazal a začni brzdit více agresnivěji, nemáš to bych řek ještě tolik, třeba se to srovná. Stočení se moc nevyplatí, pak kdyžtak jiné kotouče.

Napsal: 22 kvě 2017, 08:11
od Rayx
Nevím, ale na zalejskanou korozi na kotouči destičkou platí jedině soustruh nebo kontejner ... No, na pravým to je to samý (rozdíl minimální, prostě na ploše mezi destičkouxkotouč nesmí být nic), maximálně tam maj destičky lepší pozici vůči kotouči, případně v lepším stavu hydraulika-žádnej vzduch.