Stránka 2 z 2

Napsal: 06 čer 2017, 15:38
od HarlyFXRS
Tak zatím vyměněno 17 těsnících gumek, (všechny pérkové spoje přetěsněny), dehydrátor nový, děravá trubka nahrazena spojkou a bez výsledku.
Přístroj pro plnění hlásí stále netěsnost systému, tak musím hledat dál.

Napsal: 09 čer 2017, 13:53
od sniper--
Nafouknout dusikem, nekteri borci to foukaji i vzduchem na 10 , mejlovou vodu do rozprasovace a najdes to vzdycky

Napsal: 09 čer 2017, 16:10
od A6TDI
Mejlovou vodou ? :D

Napsal: 09 čer 2017, 16:19
od MirekX
jestli i plnička zahlásí netěsnost, tak to musí být díra se slyšitelným únikem Může to dělat i ucpávka kompresoru, už jsem se setkal s tím, že tlak v systému držela, ale podtlak na test plničky pustila. Zkusit natlakovat a nechat jak dlouho tlak vydrží

Napsal: 12 čer 2017, 18:38
od HarlyFXRS
Díky za rady, tak jsem doma o víkendu natlakoval kompresorem (stačilo na 7) a byl slyšitelný únik u spoje trubek co jdou dozadu (vlevo dole-u manžety řízení).
Jarovou vodou zjištěna dírka v silnější trubce.
Spustil jsem nápravnici, rozpojil v pérkových spojích a s obtížemi, ale nakonec zdárně vymontoval nejdelší trubku ven.
V práci jsem tigem zavařil, ale šlo to špatně,- i po dobrém očištění se tvořily drobné pory,tak jsem to pro jistotu ještě celé oblepil tekutým kovem, kdyby byl nějaký micro únik a uvidí se.
Pak napíšu

Napsal: 16 čer 2017, 20:56
od HarlyFXRS
Tak mám opraveno :-)
Po zavaření trubky a montáži zpět, dnes bez problému naplněno a klima funkčí. Doufejme, že vydrží dlouho bez úniku...
Celková cena opravy cca 2800,- (nové "o" kroužky, dehydrátor, spojka trubek, naplnění).

Napsal: 17 čer 2017, 20:05
od Tomas.cz
Dobrá práce ;)

Napsal: 18 čer 2017, 14:31
od stanomx
mne takýto zvar unikal... do 2 týždňov nebol dostatočný tlak

Napsal: 18 čer 2017, 17:26
od HarlyFXRS
A pojistil jsi to ještě nějakým dvousložkovým lepidlem na AL ?
Myslím že dnešní chemie už je kvalitou někde jinde a micro trhliny může spolehlivě pojistit proti úniku.
A u sváru je lepší to roztáhnout víc do stran a přidat více materiálu, aby to bylo spolehlivější.

Když nepomůže ani svar a tekutý kov, tak už potom jedině vyřezat a nahradit spojkou na vysoký tlak, co je k tomu určena.

O ceně nejdelší trubky se asi nemá cenu bavit...