Stránka 2 z 2

Napsal: 11 pro 2007, 21:25
od conti
kodajz píše:chlapi nikdo nic? Tak aspoň na co je ten šroub zepředu čerpadla, pokračuje dovnitř čerpadla oskou a je na ni nějaký rotační člen s ozubením pak 4 nějaké zvláštní "udělátka" a konec té osky se opírá o složitou páčku uvnitř a ta je dole napojená na kroužek na ose od vačky. Co když tuhle osičku vrchní zašroubuju víc do čerpadla? Ovlivní to nějak tlak v nízkotlaké části? Kruci jsem z toho jelen, nikde na netu není přesný popis funkce Bosch VE čerpadla v češtině. Dík za pomoc.

S tímhle nic nedělej! Pokud jsi to povolil, utahni to tak, aby konec hřídelky byl zarovnaný s kontramatkou na hřídelce.

Napsal: 14 pro 2007, 22:53
od juris1
Huml píše:
jogofogo píše:Nievie nikto? :?
na PD to nejde :(
Na PD to jde taky, alespon A4 96kw 2004. Už jsem si s tím trochu hrál, protože mam najeto 265.t a na volnoběh mi motor občas zaškubal a po odpojení EGR přestal, ale zase mi svítila kontrolka poruchy motoru. Tak jsem zvíšil hodnotu aby se otevíral co nejmín. Ted cca 5% a motor jede plynule. volnoběžné ot. jsem zkoušel taky.

Napsal: 14 pro 2007, 23:30
od Slavkov
juris1 píše:
Huml píše:
jogofogo píše:Nievie nikto? :?
na PD to nejde :(
Na PD to jde taky, alespon A4 96kw 2004. Už jsem si s tím trochu hrál, protože mam najeto 265.t a na volnoběh mi motor občas zaškubal a po odpojení EGR přestal, ale zase mi svítila kontrolka poruchy motoru. Tak jsem zvíšil hodnotu aby se otevíral co nejmín. Ted cca 5% a motor jede plynule. volnoběžné ot. jsem zkoušel taky.
Ty jsi na PD změnil volnoběžnou dávku paliva? Jak?

Napsal: 14 pro 2007, 23:46
od juris1
Slavkov píše:
juris1 píše:
Huml píše:na PD to nejde :(
Na PD to jde taky, alespon A4 96kw 2004. Už jsem si s tím trochu hrál, protože mam najeto 265.t a na volnoběh mi motor občas zaškubal a po odpojení EGR přestal, ale zase mi svítila kontrolka poruchy motoru. Tak jsem zvíšil hodnotu aby se otevíral co nejmín. Ted cca 5% a motor jede plynule. volnoběžné ot. jsem zkoušel taky.
Ty jsi na PD změnil volnoběžnou dávku paliva? Jak?
Snad se nepletu.... (LOL)


Speciální nastavení: Login 12233:
- abyste mohli nastavit následující věci (kromě volnoběhu), potřebujete použít funkci Login
- vložte 12233 jako Login code
- varování: špatné použití těchto funkcí může vést k poruše na motoru

[Vyberte]
[01 - Motor]
[Login - 11]
vložte 12233 abyste aktivovali speciální nastavení,
[Udělat]

[Úprava - 10]
Vložte „číslo kanálu“
Vložte „návrh“ nové hodnoty do pole „nová hodnota“
[Test]
Pozorujte „testovací hodnotu“, abyste se přesvědčili, zda je akceptovatelná
[Uložit]

Kanál 1: vstřikované množství paliva:
- zkontrolujte vstřikované množství při volnoběhu, motor zahřátý a všechna zařízení spotřebovávající výkon vypnutá
- norma je 2.5 až 9 mg/h
- jestliže máte s rozjezdy problémy, můžete zvýšit množství na 3-4 mg/h
- pro jemné zvýšení odezvy plynu můžete vyzkoušet snížení hodnoty

Kanál 2: rychlost motoru na volnoběh
- sériové nastavení by mělo být 32768 (asi 903 ot./min)

Kanál 3: EGR
- pro snížení doby EGR, zvyšte číslo na nejvyšší možnou hodnotu (typicky 33768)
- toto sníží zanášení sacího potrubí a zredukuje kouř

Kanál 4:
- ?? … nepoužívat

Kanál 5: startovací podmínky
- nezdokumentováno
- tento kanál ovlivní vstřikované množství paliva při startu motoru
- můžete s tím zkusit experimentovat a zkusit tím opravit špatné startování

Napsal: 15 pro 2007, 00:00
od Huml
hezky jsi nám to tu napsal, ale pro PD toto neplatí, tam s volnoběžnou dávkou nic neuděláš, aspoň ne VAGem ;)

Napsal: 15 pro 2007, 00:09
od juris1
Huml píše:hezky jsi nám to tu napsal, ale pro PD toto neplatí, tam s volnoběžnou dávkou nic neuděláš, aspoň ne VAGem ;)
Mam supervag od carsoftu a opravdu jsem tím zvedl volnoběh, ted ale premyšlím co to je volnoběžná dávka....předpokládám že to samé víc paliva vetší volnoběh :?
Pokud ne tak se omlouvám.. člověk se učí selý život :roll:

Napsal: 15 pro 2007, 00:43
od Huml
volnoběh u PD změnit jde, kanál 02, ale ne volnoběžná dávka, kanál 01 ;)

Napsal: 15 pro 2007, 13:59
od Slavkov
jj také jsem si to myslel, proto jsem se ho na to ptal (noteeth)