Stránka 2 z 4

Napsal: 02 črc 2017, 20:30
od erik7
Brano vravel ze to je kvôli tej väčšej vrtule čo myslíte on už ma odladene dáke roky

Napsal: 02 črc 2017, 21:24
od UchoTD
mecKo píše:
UchoTD píše:hmm,zaujimave umiestnenie,prečo prave tam?
ja by som ju umiestnil do zaslepky na egr.
Ucho, toto vazne ?
A? Nič na tom nevidím, neviem akú sondu egt používa, ja ktoré som používal boli dosť hlboko na to aby boli priamo v prúdení spalín, bežne sa tam sondy umiestňujú. .., sondy ktoré som ja používal by si napríklad nedokázal umiestniť tam kde ju má on,lebo boli dlhé
len preto ta otázka.
Samozrejme. Čím bližšie. K hlave tým lepšie.
Každý má umiestnenú sondu inde a potom si porovnávajú egt, ďalšia vec. Blbo položená otázka z mojej strany.

Napsal: 03 črc 2017, 10:19
od octaviask
oné...a netaví sa liatina niekde pri 1100°? to 1000° sa tam musia diat zaujimave veci.

Napsal: 03 črc 2017, 16:26
od Forest
octaviask píše:oné...a netaví sa liatina niekde pri 1100°? to 1000° sa tam musia diat zaujimave veci.
Jiz nekolikrat jsem ti psal abys pred postovanim premyslel a kdyz to neni v hlave, najdes to na googlu.

Problem nenastava u litiny ale v turbodmychadle, konkretne turbine, ktera ma v ramci soucinnosti vysoke teploty a tlaku podlehat deformaci. Ikdyz VKLR vodou chlazene, stale je kontruovano na tusim 863°C (dlouhodoba zatez), takze pres 950°C bych v kratkodobych spickach rozhodne nechodil.

Napsal: 03 črc 2017, 16:34
od erik7
Forest píše:
octaviask píše:oné...a netaví sa liatina niekde pri 1100°? to 1000° sa tam musia diat zaujimave veci.
Jiz nekolikrat jsem ti psal abys pred postovanim premyslel a kdyz to neni v hlave, najdes to na googlu.

Problem nenastava u litiny ale v turbodmychadle, konkretne turbine, ktera ma v ramci soucinnosti vysoke teploty a tlaku podlehat deformaci. Ikdyz VKLR vodou chlazene, stale je kontruovano na tusim 863°C (dlouhodoba zatez), takze pres 950°C bych v kratkodobych spickach rozhodne nechodil.
Ešte doplnim ta teplota bola na brzde na ceste je to menej okolo 900° už ked ho podržím do dakych 5500ot tak je dakych 950°

Napsal: 03 črc 2017, 17:56
od Forest
erik7 píše:Ešte doplnim ta teplota bola na brzde na ceste je to menej okolo 900° už ked ho podržím do dakych 5500ot tak je dakych 950°
Tak to je podstatna informace ... nebo s tim planujes jezdit jen na brzde? :roll:

Napsal: 03 črc 2017, 20:17
od erik7
Forest píše:
erik7 píše:Ešte doplnim ta teplota bola na brzde na ceste je to menej okolo 900° už ked ho podržím do dakych 5500ot tak je dakych 950°
Tak to je podstatna informace ... nebo s tim planujes jezdit jen na brzde? :roll:
Nie, ale nieje využitý potenciál turba, skončili sme na 2,5b podľa toho co hovoria da sa ísť až na 2,9b,

Napsal: 03 črc 2017, 20:21
od shima
sa pozri ake mas EMP pri 2,9 baru ...

Napsal: 03 črc 2017, 21:32
od erik7
shima píše:sa pozri ake mas EMP pri 2,9 baru ...
Pozorne čítaj! mám len 2,5b

Napsal: 04 črc 2017, 07:05
od mecKo
Nainstalovat emp budik a doladit. Da sa mu este trochu prifuknut, egt pojde dole. Btw, egt do 900 stupnov na ceste je OK ! (hm)

Napsal: 05 črc 2017, 14:13
od erik7
mecKo píše:Nainstalovat emp budik a doladit. Da sa mu este trochu prifuknut, egt pojde dole. Btw, egt do 900 stupnov na ceste je OK ! (hm)
Začínam na tom pracovať :) Môžem to vytiahnuť cez egr zaslepku ? Aky mam použiť budík na meranie?

Napsal: 05 črc 2017, 14:44
od matesfox
erik7 píše:
mecKo píše:Nainstalovat emp budik a doladit. Da sa mu este trochu prifuknut, egt pojde dole. Btw, egt do 900 stupnov na ceste je OK ! (hm)
Začínam na tom pracovať :) Môžem to vytiahnuť cez egr zaslepku ? Aky mam použiť budík na meranie?
na EMP mám glycerinový kvůli přesností měření :)

Napsal: 05 črc 2017, 16:49
od erik7
matesfox píše:
erik7 píše:
mecKo píše:Nainstalovat emp budik a doladit. Da sa mu este trochu prifuknut, egt pojde dole. Btw, egt do 900 stupnov na ceste je OK ! (hm)
Začínam na tom pracovať :) Môžem to vytiahnuť cez egr zaslepku ? Aky mam použiť budík na meranie?
na EMP mám glycerinový kvůli přesností měření :)
Vieš mi tu dať dáky odkaz ako vyzerá ?

Napsal: 05 črc 2017, 21:25
od mecKo
erik7 píše:
mecKo píše:Nainstalovat emp budik a doladit. Da sa mu este trochu prifuknut, egt pojde dole. Btw, egt do 900 stupnov na ceste je OK ! (hm)
Začínam na tom pracovať :) Môžem to vytiahnuť cez egr zaslepku ? Aky mam použiť budík na meranie?
Vyvod na meranie emp mozes spravit z egr zaslepky, ja osobne pouzivam depo budik (rovnaky ako na meranie tlaku turba). Do 3 Bar musi stacit ;)
Obrázek

Napsal: 05 črc 2017, 21:48
od erik7
mecKo píše:
erik7 píše:
mecKo píše:Nainstalovat emp budik a doladit. Da sa mu este trochu prifuknut, egt pojde dole. Btw, egt do 900 stupnov na ceste je OK ! (hm)
Začínam na tom pracovať :) Môžem to vytiahnuť cez egr zaslepku ? Aky mam použiť budík na meranie?
Vyvod na meranie emp mozes spravit z egr zaslepky, ja osobne pouzivam depo budik (rovnaky ako na meranie tlaku turba). Do 3 Bar musi stacit ;)
Obrázek
Ďakujem ;) Ja poriešim niečo dočasne na vyskušanie