Stránka 2 z 2
Napsal: 17 srp 2017, 14:38
od standa123
techi píše:Neradí se, protože je konec s úpravami dieslů. Nikoho už to nezajímá.
to si nemyslím....jen je to otom že upravovat dneska 1,9tdi je uz velice jednoduchý a všechno okolo je vymyšlený takřka do detailu. Stačí si pročíst pár témat tady na foru a víš skoro všechno.
Vždyt to je porad dokola, turbo, IC, vstřiky, výfuky, sání, spojka.....tot vše.........jenom lenoši se ptají na tu samou věc 100x......

Napsal: 17 srp 2017, 20:13
od techi
Jo, jenže kolik těch 1.9 TDI, nejlíp v OI rotačce dnes fakt jezdí ? Většina je na vesnicích, okreskách, kde lidem stačí nízké provozní náklady, většinou je nezajímají nějaké hardcore úpravy, s kterými jsou akorát problémy. Na rychlostkách, větších městech už je pomalu nepotkáš. Upravovat euro 5 už nejde, určitě ne tak snadno a levně při zachování emisí, které ať chcete nebo ne jsou důležité.
Napsal: 18 srp 2017, 08:58
od Forest
<offtopic>Z meho okoli se stale vice lidi uchyluje prave k rotackam a mnohdy "nepohrdnou" ani 8V PDcky. Duvod je prosty: spolehlivost a v porovnani se soucasnymi auty nizsi naklady na provoz. Navic, rotacka si necha libit opravdu zachazeni, na ktere by novodoba auta reagovala bud poruchou nebo vyzvou k dostaveni se do servisu. </offtopic>
Jeste poznamka k tomu co napsal Vici: nejde jen o objem spalin ve smyslu nedostatecnemu prutoku ale i paku, tedy nedostatecnou silu spalin k ucinnemu vyuziti vetsiho compressoru (napriklad kdyz nekdo na V/VA dal tehdy oblibeny compressor z 2052).
Napsal: 18 srp 2017, 17:02
od fero
ak sa mozem vratit k teme,teda neda sa bez uprav prehodit VB do VA hovorim o 16ventile BKD.
A aky mate nazor na to,keby VB odrezane od zvodov sa privarilo na 16v zvody,nebola by toto najednoduchsia cesta?
Napsal: 20 srp 2017, 09:59
od favo
A nebylo by už lepší dát na 16V motor lepší turbo než VB které by dokázalo využít těch 16 ventilů ? VB turbo vždy můžeš dobře prodat, zájem o ně stále je.
Já osobně to to vidím tak, že další TDi mi do baráku nesmí. Ty nový už prostě nestojí za ty problémy a finančně se prostě nevyplatí, kdejaký benzín dnes jezdí úsporněji a s nižšími náklady na provoz.