Stránka 2 z 2

Napsal: 20 zář 2017, 07:01
od Jindrasek
ISTA se bohužel s autem nespojí. Potřebuje ke komunikaci gateway.. Zásuvku sem si dodělával já, nebyla tam... komunikuje mi alespon přes delphi. Ta má funkci odvzdušnění, ale asi pouze pro nízkotlak. Každopádně si myslím, že rail mam odvzdušněnej dostatečně a ani při odvzdušnění se něděje žádná změna (že by rostl tlak).

Každopadně je ted celý CR systém nový, kromě vstřikovačů, trubek a railu.. vstřiky když netečou do přepadu, tak můžou snad už jen do válce a ten by brzo bloknul motor... můj předpoklad..

Napsal: 08 říj 2017, 21:47
od Míšánek
Hele o jaké auto se jedná prosim tě? Jestližemáš motor z e90/1/2, tak již jde buďto o m57tu nebo M57N, tudíž bys tam měl mít již cp3, piezo vstřikama a regulátorem tlaku na railu, je tak?

Napsal: 14 úno 2021, 16:38
od dawe2706
Vim, ze je to stare tema, ale jak to dopadlo?