Stránka 2 z 2

Napsal: 29 říj 2008, 22:56
od Ykka
HDI když má zátah na dvakrát tak se mění ventil turba. takže bych podezíral N75

Napsal: 30 říj 2008, 19:23
od bokaco
Mam motor AKE a pozoruji neco podobneho.
Do kopce zrychluji od asi 1400ot a noco kolem 1900ot se mi snizi plnici tlak a zase zabere. Pozoruji to na budiku, ale vyrazny vliv na tah/vykon nepozoruji.

Napsal: 02 kvě 2010, 20:39
od sadev69
Ahoj lidi vim ze uz to neni aktualni tema ted ale kdyby nahodou se to nekomu hodilo, mel jsem u 2,5TDi 132 kw problem stim ze to tahlo na dvakrat...jedinej problem tohodle je spatna vaha vzduchu ono vam tu vubec nebude hlasit v pameti zavad RJ ale kdyz se dostanete k hodnotam ktere ta vaha vzduchu meri tak velka vetsina vah meri uplne nesmysli... a za nasledek je pak to ze to jede pak to prestane tahnout a pak to zase jede... nechapal jsem to myslel jsem si ze je to turbo pak cerpadlo ale nastesti to je jen vaha i kdyz i ta neni dvakrat levna nedoporucuju vubec kupovat starline a jine znacky pouze bosch nebo hitachi(origo audi)... doufam ze to nekdy nekomu pomuze... mej te se :)

Napsal: 02 kvě 2010, 21:15
od kenvelo1
Teď i já řeším to stejné. 114KW a do 2000 lemra a pak raketa.
Turbo ok, podtlaky ok tak vyzkouším váhu a uvidím...