motor BXE stráca výkon

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1431
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Jak rika Huml, spodek turba je pomaly, pak to natlaci rychle
Auto uz od 1200 ot/ min ma mit uz trosku zatah.
Mozna to je problem tech repasu, a dorazu regulace.
Nerikam, ze to delaj vsichni, ale nektere firmy co to repasuji
doraz regulace posunou.Aby to prezilo zaruku
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Turbo ven a nechat nastavit na stolici kde tomu rozumí a vědí co dělají.
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

Stále sa mi to nezdá ta to turbo, lebo pri 1800ot. má 2-bary a oáčky stúpajú strašne neochotne. Neviem ako u PD ale u CR ak je pomalý nástup turba, tak auto zahúli na čierno.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3708
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Taky jsem řešil jedno BXE 2008 a nepřišel jsem na to. Vše v měřených hodnotách v normě a auto stejně nejelo. Typoval jsem to tenkrát tak na 80 koní, místo 105ti.
Oct asv 2000, DieselPower
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3796
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Ono jestli aj někdo nedrbal do vstřiků. Co vím kdosi je vzal ocelákem myslím špičky a pak to bylo takové jalové ten motor. Ale už si nevzpomínám kdy a kde sem k tomu přišel.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“