Stránka 2 z 3

Napsal: 13 úno 2018, 15:03
od Rayx

Napsal: 14 úno 2018, 23:18
od turbo kamna power
WOB píše: adiabatický motor
LOL. Používej jen slova, o kterých víš, co znamenají :)

Napsal: 15 úno 2018, 09:02
od WOB
No tak tady máte prezentaci člověka, který vám radí kupovat si moderní benzíny, nejlépe turbem vyhoněný šicí stroje bez žádných znalostí. Hlavně že já jsem mimoň...
Už se ani nedívím, že škodovka má zmatené čísla prodejů, která ukazují že je zájem o nízkoobjemové třílitry, když je do firemních flotil nakupují lidé, kteří o tom autě neví nic.
Hlavně že to má USB!!!

Napsal: 15 úno 2018, 12:12
od turbo kamna power
WOBe že ty jsi si dneska zase zapoměl vzít prášky :) ty jsi fakt nemocnej.
Já píšu jen své vlastní zkušenosti a fakta, přebrat si to může každý sám. Na rozdíl od tebe, ty tu píšeš všude jen samý nesmysly a výplody tvé fantazie.
WOB píše: nízkoobjemové třílitry
no nevím, třílitr je pro mě docela už sériozní objem motoru. Ale jestli jezdíš americkým pick-upem s osmilitrem, tak chápu :) (oh, wait, ty jezdíš v roomsteru (rofl) )

Napsal: 15 úno 2018, 13:44
od jericho-3
rudy5 píše:myslím že tie elektromobily dlho nebudú a nahradí to čosi iné lebo už teraz majú hlavu v smútku že výroba elektromobilu zaťažuje životné prostredie viacej ako ten benzínový motor
To máš pravdu a možná to tak bude, ale až jsem se divil, jak byl všeobecně Mask napadán, jak je to auto k ničemu, jak zkrachuje /přitom si půjčil obrovské prachy na továrnu/, atd. atd.Evropští pitomečci zvyklí jít do něčeho pouze až po dotacích z Eu , od státu apod. na něm nenechali suchý chlup...Člověk věděl prd, já jen tu Teslu tehdy viděl opravovanou po havárii a koumal jsem, co je to za fáro..A nakonec jsem četl jeho test od milovníka spal. motorů , který byl až překvapen, jak s jeho podvozkem, zpracováním , ale hlavně zátahem, kdy prohlásil, že by i 6v BMW spraskal, že by se styděl..A že opravdu pokud se nejede naplno dá se s vozem dojet až 500km, pokud se jede střelba, tak okolo 300km, při dobíjení doma v zásuvce trvá plné nabití 21hodin, pokud máte doma třífázový proud, tak asi 9 hodin, pokud máte origo firemní rychlonabíjení tak za 3 hod. lze jet odjet po částečném nabití baterek..Baterky se vysunují pod vozem komplet , neubírají objem kufru a jejich výdrž už si nepamatuji..ale je dost dlouhá a dokonce již přišli na jejich ekolikvidaci...Sám prohlásil, že to ticho je až návykové a i člověka milujícího motory to může zaujmout...Má na to člověk nadávat, když je někdo schopen takto postoupit v technice elektromobilů , kdy to má takový dojezd? Má moji úctu určitě větší než zástupce koncernu, který u US soudů dostal 7 let, protože se přiznal a ostatní "manageři" se tam bojí jet? Evropani drží huby i když je koncern vyloženě podvádí a ještě mu tleskají...Já si nikdy elektromobil nekoupím, stejně jako ty podvodné sračky z koncernu, ale schopní lidé u mě mají vždy ůctu... :)

Napsal: 17 úno 2018, 11:06
od kajman111
To jericho - přesně tak ,svatá pravda, zarámovat a pověsit to na zeď v každé sračkárně ( od prodejců ,přes řiťolezce až po ředitelství FFFgroupe ) :kol111:

--------------------------------------------------------
moderátor

Necituj předchozí příspěvek, jen tak plevelíš fórum!

Napsal: 21 úno 2018, 09:09
od ThrashTheTrash
Jen pro info, známej v rodině se zbláznil, koupil si tourana na CNG 2,0. Je to typickej taxik z nemecka. Zacalo mu to prskat na 3 válce, v motoru plno chyb. Poslal jsem ho do škodovky, vykopli ho, jel do VW, vykopli ho, jel na servis kde dělají jen plyňáky, vykopli ho, je to sice asi 5 let, doba se asi změnila. Jenže jak tu bylo psáno, jen ten ventil na CNG je ranec, potom jsou tam dva typy to CNG systému a je to drahý na opravu.

Pokud vím, tak do dneška jezdí na benzínovou nádrž a tankuje pořád dokola.

Napsal: 21 úno 2018, 12:02
od TDI tech
Elon Musk je postavicka v skutku velmi zaujimava. Tesi sa vydatnym kapitalovym dotaciam od globalistov ktory dobre vedia ze investuju do nezmyslov, ale im to vyhovuje, kedze tym ziskavaju cas. Takisto sa tesi priazni aj od narodnej elity USA ktora z neho vyraba celebritu. Teraz z neho spravia pre ovecky akoze vizionarsku superstar, pricom sa snazia pod jeho meno ( znacku ) zahrnut vsetky kozmicke projekty NASA aby potom mohli prstom ukazat na neho, ze to on moze za to vsetko. Potrebuju nejakeho obetneho baranka, aby ked to praskne mali na koho presmerovat hnev oveciek ( danovych poplatnikov ). Politici povedia to nie mi, to on. Proste si ho vykrmia ako take prasiatko, ked dorastie na jatocnu hmotnost ...

Napsal: 21 úno 2018, 15:31
od jericho-3
Osobně obdivuji ty, kteří mají odvahu ze své pozice námezdních montérů posuzovat člověka, která má tak široký záběr a tolik úsěchů..Ale tak to bývá v téhle kotlině vždy, ti největší "chytráci" vždy posuzovaly ty, kteří na rozdíl od nich něco vytvořili a taky mnoho lidí zaměstnali..Naše slavné značky právě vytvářeli takový Muskové a pak se s tím pyšnil různý rudý plebs a dotyčné "zadupávali do země".Možná bys nám měl ty velký chytráku říci název jedné jediné firmy u nás , která měla nějaký přínos a tradici a vydupali ji ze země rudí bloudové..l .. :(

Napsal: 21 úno 2018, 15:37
od A6TDI
TDI tech píše:Elon Musk je postavicka v skutku velmi zaujimava. Tesi sa vydatnym kapitalovym dotaciam od globalistov ktory dobre vedia ze investuju do nezmyslov, ale im to vyhovuje, kedze tym ziskavaju cas. Takisto sa tesi priazni aj od narodnej elity USA ktora z neho vyraba celebritu. Teraz z neho spravia pre ovecky akoze vizionarsku superstar, pricom sa snazia pod jeho meno ( znacku ) zahrnut vsetky kozmicke projekty NASA aby potom mohli prstom ukazat na neho, ze to on moze za to vsetko. Potrebuju nejakeho obetneho baranka, aby ked to praskne mali na koho presmerovat hnev oveciek ( danovych poplatnikov ). Politici povedia to nie mi, to on. Proste si ho vykrmia ako take prasiatko, ked dorastie na jatocnu hmotnost ...
Dobře to máš prokouklí :) To bych do Tebe neřekl. Já už se tím nestresuju.

Napsal: 21 úno 2018, 17:17
od sCitem
TDI Tech souhlas...

baví mě lidé Chtěl bych být jako Musk...vždy odpovídám Dobře ti tak :)

a k Tesle... kamarád je autonovinář...a vzhledem k tomu že první model byl uveden na trh strašně rychle tak vrzání plastů v interiéru a tak podobně je běžná praxe...jeho názor byl že až tento typ aut začnou vyrábět automobilky tak to bude jiný level :)

ale klobouk dolů...dalo to hodně úsilí..celá SpaceX

Napsal: 21 úno 2018, 19:52
od TDI tech
to jericho: Pokial povazujes za uspech vyrabat elektromobil z dotacii :? Nech to skusi bez nich a ked sa mu bude darit aspon tak ako teraz, tak vtedy bude mat moje uznanie.

Napsal: 21 úno 2018, 21:14
od octaviask
keby si dnes 40% ludi na Sr kupilo elektromobil tak vecer ked pridete z prace budete mat v zasuvke 110V jak v amerike... :D :D :D

kecy kecy ale BBBB uz nepovie nik

kde chcete vyrabat tie baterie??? a kde ich chcete likvidovat?

Robim so zalohami telekomunikačných stožiarov kde sa pouzivaju profesionalne baterky od TOP vyrobcov na svete.

Zivotnost je 7-12 rokov, po 6 ich vymiename....v aute to iné nebude..akurát x100000000000000000000

Napsal: 21 úno 2018, 23:44
od Slavkov
Tak tvé "kecy, kecy" trochu naráží na realitu, že veškeré distribuční soustavy NN (E.ON, ČEZ, PRE...) jsou projektované na soudobost 1/20, maximálně 1/10. Ano, úbytek napětí takový být nemúže, neboť by nastal až při takovém proudu, při kterém se již pojistky dávno neudží smíchy :D
Ta soudobost je věc poněkud jiná, výstup NN z trafa DS VN/NN je např jištěn jističem se spouští nastavenou na 400A, nicméně součet odběrů jednotlivých přípojek je s klidem 4000 - 8000A. Nabíječky pro elektromobily se vyrábí v mnoha přikonech a provedeních (1f/3f)... nicméně na mnoha místech DS by to mohl byl velký problém.
Nevím, co máš na mysli "Robim so zalohami telekomunikačných stožiarov", to jako zálohy na MW spojích či BTS-kách? To jsou ale poněkud jiné baterie a i jejich režim provozu je diametrálně odlišný...
Vyrábět je chce kde kdo, neboť tento dotovaný "ekoteroristický byznys" je v rozpuku... a o likvidaci bych se také nebál, jejich hodnota i jako odpadu je dost vysoká a zajímavá pro další byznys 8) ... obdobně jako panely FVE.

Napsal: 22 úno 2018, 05:37
od kajman111
To je sice pěkný ,že je přenos.soustava nadimenzovaná, ale kde ti ekoteroristi chtějí vzít tolik mědi? Nedávno jsem poslouchal v rádiu na radiožurnálu jakousi diskuzi na podobné téma a tam bylo řečeno ,že kdyby ti " jako ekologové " chtěli nahradit pístové motory elektromotory ,tak na celém světě není dost mědi na jejich výrobu. A zatím nikdo asi nepřišel na to čím ji nahradit.