Stránka 2 z 2

Napsal: 26 dub 2018, 11:40
od Radek S
geo píše:Kolik máš najeto?testoval někdo ten kat je to častej problém proč někdo vrtal dpf.Aby jsi nezustal sklamanej a aby jsi neměl lehkou hlavu tak neorigo katy nefungujou taky a cena origo bejvá stejná jako dpf.Na S maxe jsem testoval 4 z vraku a ani jeden nefungoval naštěstí ford po všech slevách má kat i dpf za 32tis.
Tak je to tak jak píšeš kat nereaguje.Takže je to v pr.... Máte někdo nějaké rady co s tím? Jak to pořešit aby to fungovalo a a prolezlo emisema?

Napsal: 26 dub 2018, 19:45
od geo
Pokud jezdíš za hranice tak jedině opravit pokud ne tak vypnout a modlit se že nepřitvrděj i zde.

Napsal: 26 dub 2018, 20:35
od Radek S
geo píše:Pokud jezdíš za hranice tak jedině opravit pokud ne tak vypnout a modlit se že nepřitvrděj i zde.
A poradíš kde by to vyřadili a bylo to 100% funkční. A co na emisích bude problém? Je to euro 4 a byli stejná auta i bez dpf. Jak zjistí na silnice že ho tam mám mít?

Napsal: 13 kvě 2018, 09:18
od Radek S
Tak jsem konečně auto zprovoznil.Snažilo se to regenerovat protože poslední regenerace byla před asi 3500km to bylo asi z důvodu děravého vlnovce.Podle diagnostiky byla teplota filtru za jízdy až 650 stupnů tak jsem za jízdy vyvolal regeneraci ta proběhla úspěšně a poté už rozdíl teplot byl kat o cca 20-30stupnů vyšší než dpf tak to by snad mělo fungovat.Tak to ted budu testovat a pozorovat pak dám nové dpf pokud bude vše ok. A ještě jeden dotaz kolik má byyt diferenční tlak při vypnutém motoru mě to ukazuje 5 je to ok?

Napsal: 17 kvě 2018, 20:26
od rami
Pri vypnutem by mela byt 0.

Napsal: 12 črc 2018, 19:27
od Radek S
Tak nakonec jsem filtr vypnul a je pokoj.