Stránka 2 z 2
Napsal: 11 čer 2018, 10:26
od slovacek.milos
[quote="roman1648"]
co je hodně divný že z vratky nejde žádná nafta, ani na volnoběh ani v otáčkách, prostě nic
taky jsme řešili, nakonec čerpadlo 25.000 kč
dočasné řešení bylo benzánové venkovní čerpadlo tuším alfa romeo za litr a natlačils naftu, nebo při jízdě když to ztrácelo tah popohnals tlačítkem, nebo citíls že motor zdechá tak zas tlačítko
Napsal: 11 čer 2018, 10:28
od jericho-3
Pokud nejde nafta z přepadu, tak se divím, že to vůbec jede, nekouří to bíle? Protože pokud je čerpadlo samonasávací tak nemůže nasát více nafty/třeba to utáhne jen kanistr, ale nádrž už ne/, nebo pomocné čerpadlo tlačí málo/ať už elektrické nebo mechanické/. A pozor na rozdíl od Bosche, /většina japonských čerpadel je jejich kopie/mají na přívodu v holendru jemné sítko, které se zasere a motor jde jen na volnoběh..Pokud je vše ok tak při běhu motoru musí jít nafta souvislým proudem /tou úzkou dírkou, popřípadě přepadovým ventilkem/ven . Pokud ne, není čerpadlo zahlceno a proto to nemá výkon ...
Napsal: 15 čer 2018, 21:17
od UchoTD
Regulacny ventil tlaku na cerpadle, bezna vec.. 340€+dph+praca.
Napsal: 16 čer 2018, 21:41
od slovacek.milos
UchoTD píše:Regulacny ventil tlaku na cerpadle, bezna vec.. 340€+dph+praca.
bežná vec
co mě na tom sere že to spravuje velice dobrý autoelektrikář, udělal jsem mu wurt a atodata ale furt stím nějak neumí, přečít tlak psaliva

to je snad jedna z nejprimitivnějších věcí

Napsal: 17 čer 2018, 11:59
od jericho-3
Jo, postupný eko vývoj čerpadel klasické čerpadlo ověsil el. nadstavbou , snímači, el. ventily a ŘJ , což se veelmi prodražilo a často to byla konečná pro motor a vlastně i auto. A dnes téměř všechna tato čerpadla jsou při opravách velkým potěšením..pro majitele..

Napsal: 17 čer 2018, 13:15
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Jo, postupný eko vývoj čerpadel klasické čerpadlo ověsil el. nadstavbou , snímači, el. ventily a ŘJ , což se veelmi prodražilo a často to byla konečná pro motor a vlastně i auto. A dnes téměř všechna tato čerpadla jsou při opravách velkým potěšením..pro majitele..

euro a konečné řešení naftových aut elektromobilem prostě nezastavíš
Napsal: 18 čer 2018, 04:58
od jericho-3
To jsem koukal, jak Toyota vyhrála 24 Le Mans s hybridem...!
Napsal: 14 čer 2020, 08:41
od RAPIDmen
ahojte, otazka to iste auto tu mam od 2000ot docela to začne klepkat je to tenky zvuk ako od ventilov chcel by som pozret vole ventilov bol by niekto ochotny dat vole a postup nastavenia Dakujem Vám.
Napsal: 19 zář 2020, 18:43
od RAPIDmen
zdar,vospolok nebudem zakladat new temu 2,5D 100KW L200 menil som olej 5w30 a filter Bosch a po dvoch mesiacach mi začal presakovat olej okolo zalisavaneho miesta po obvode filtra... snad na 3x detailne som kontroloval kadial pokial som na to prišiel že pomali slizi konkretne olejovy filter . Vdaka za rady každopadne kupim druhy vyskušam MANN resp. mate zle skusenosti s fil. Bosch ? ..Ešte som uvažoval ked to bude pretrvavat odmerat tlak oleja či to nepretlača .Dakujem
Napsal: 29 říj 2020, 19:51
od RAPIDmen
Ahojte,nebudem zakladat novu temu pokračujem tu.,,, dotiahlo sa L200 2,5d 100kw auto tažšie startovalo vymenili sa žhaviče +pal filter pri motore chvilu sa jazdilo ale moc to udajne nepomohlo ,skončilo to tak že auto sa muselo dotiahnut (zhaslo za jazdy a koniec)a už vobec nechyti len toči, kontrolka CHECK motora nesviti ...diagnostiku piše toto :
Trouble Code Fault Location Probable Cause
U1101 SCP (J1850) Invalid or Missing Data for Primary Id
pozeral som ešte v meranych hodnotach a ked zaštartujem ukaže aktualny stav tlaku paliva 1Mpa a požadovany je 44Mpa...čo si davam už do suvislosti že tam nejde nafta alebo niečo ten tlak nevytvori nemate skusensti stym už Vdaka za každe usmernenie
EDIT EDIT EDIT :
Tak neuveritelne ale opravene... požadovany tlak 400-500bar ...a aktualny ide tiež 500bar auto startuje 😃 vyčisteni regulačny ventil pomocov WD 40 a smirkoveho papira hrubosti 2500 mal jemne ryhy (ružovy ventil na čerpadle hend po bateriou