Stránka 2 z 2

Napsal: 18 črc 2018, 05:15
od Gója
Tak závada odhalena, rozletělo se turbo na straně vzduchu, na straně výfuku zatím nevím dnes ho vymontuju včera jsem to již nestihl. Po sundání sací hadice u škrtící klapky motor ihned naskočil. Chtěl jsem se zeptat co všechno musím vyměnit. Turbo bych nechal zrepasovat jestli to půjde a dále asi budu muset vyměnit intercooler. měl bych měnit ještě něco? Děkuji.

Napsal: 19 črc 2018, 05:08
od Gója
Ahoj chtěl jsem se ještě zeptat jestli je lepší koupit turbo nové nebo ho nechat zrepasovat. Stávající rozletěné turbo které jsem měl na motoru:
KK3 038 253 014G.

Napsal: 19 črc 2018, 07:25
od roman1648
no záleží jakou má peněženka chuť že (noteeth)

Napsal: 19 črc 2018, 07:43
od Gója
Chtěl bych to auto mít ještě minimálně 6 roků takže bych šel radši do nového šlo mi o to že někdo tvrdí že repas je kvalitnější než nové. Dále bych se chtěl zeptat jestli koupit zase KK3 nebo raději Garrett a kde ho koupit?
Ještě nevím jestli musí dolů i hlava pro kontrolu částic které se mohli s turba dostat přes intercooler nad písty.

Napsal: 19 črc 2018, 08:19
od roman1648
No,pokud se motor zastavil tak bych možná sundání hlavy i zvažoval....

Napsal: 19 črc 2018, 10:14
od Tomas6
Nee. Já si myslím že to scíplo protože to nepřetáhlo olej z koleru do sání a chybělo tomu luftu. Kup nového garreta, oslov ladase odsud z fora jestli nemá. Jinak asi turbocar Velká Bíteš. Hlavně pořádně vyčistit sání a hadice trubky koler atd...

Napsal: 19 črc 2018, 10:50
od Pája 19
Aspoň změřit komprese, jestli si to necuclo olej. Když budou ok, tak bych do toho nevrtal.

Napsal: 19 črc 2018, 11:50
od Gója
OK komprese změřím, a dám vědět.

Napsal: 19 črc 2018, 20:22
od Gója
Děkuji za radu, technik v Turbocaru Velká Bíteš mi nabídl nové, nerepasované turbodmychadlo Garrettturbo za 9900Kč bez DPH. Nevíte jestli je Turbocar seriózní firma , vůbec nemám zkušenosti. Děkuji za odpověď.

Napsal: 19 črc 2018, 21:28
od roman1648
Já tam vozím CA. 10 let a nikdy nebyl problém,kdyžtak SZ

Napsal: 24 črc 2018, 12:03
od Carlos TDI
To samé se mi stalo u Tourana BKC před týdnem v Itálii na dálnici k moři, super. Motor sice běžel, když sem přidal plyn, udělal se podtlak v sání, gumová hadice před Egrem se smrskla na placato, jasný turbo v háji. Jelo to na dvojku tak dvacet, víc ne.
Mrkněte na fotku, proč se zlomila hřídelka? Měsíc starej olej.
Takže odtah asistencí do čech a náhradní auto, ještě že byla pojistka!
Můj opravář to právě rozebírá, dá i novej intercooler, prej jak pulsuje turbo se může uvolnit špona v cooleru a prolítnout až do motoru. Pak rozebrat celej čumák, všechny hadice vyčistit od rozemletejch lopatek. Ale proč to prdlo? Olej tam je, ale prý 5w-30 je řídká sračka, tak asi škrtlo turbo lopatkama o obal...Dá mi tam teď olej 5w-50 hustější, když už to má 230kkm. Turbo asi půjde opravit, ale stejně ta celá sranda bude za dvacku. Už mně to TDI přestává bavit.Obrázek

Napsal: 24 črc 2018, 12:47
od roman1648
No tím 5w-30 to asi nebude,jezdí na to miliony aut a v pohodě...prostě mělo vůli a rozsypalo se

Napsal: 24 črc 2018, 13:52
od Vici
tak nějak 5W30 tam prostě přijde, navíc musí plnit normu.. čili u tebe nejpíš 50501 nebo s dpf 50700.. nic jiného bych tam necpal!
turbo prostě asi fakt někdy prostě zdechne a je to... taky se mi to stalo loni na AUY..