Huml píše:pokud se jedná o stejný závady jako na začátku příspěvku, všechny tyto komponenty jsou na jedné napájecí větvi, tím by bylo dobrý začít, kontrolou jestli nedochází k výpadku napájení, každopádně už jsem to řešil několikrát, pokud je napájení v pořádku, je to řídící jednotkou motoru, pravděpodobně v ní odejde nějaká větev co ty komponenty napájí kostrou a dochází k občasnýmu výpadku, proto to naháže ty chyby o přerušení napájení, na to nemůže mít vliv nějaká jiná mechanická závada, např. hadičky atd. , na to je ta jednotka zase docela hloupá ještě

Mám toto auto téměř 3 roky. EGR deaktivoval pahýl, DIODE místo MAF. všechno fungovalo dobře, i když vždy často, ale ne přirozeně, se objevily tři chyby:
18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground P1619 - 35-10 - - - Intermittent
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground P1538 - 35-10 - - - Intermittent
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent
pokud jsou odstraněny chyby - všichni zmizeli a stalo se, že ne za měsíc nedošlo k žádné chybě.
Před 2 lety jsem zkontroloval všechny kabely v přechodu z baterie na motor - všechny kabely jsou neporušené. (vodiče na G62 a N109).
na podzim roku 2019 jsem vyměnil všechny žhavicí svíčky - na relé J52 nedošlo k žádné chybě. objevil se až v létě 2020.
před měsícem jsem si objednal senzor G62 - neměl jsem čas ho doručit - jak se těchto 5 chyb objevilo. Zaznamenal jsem špatnou trakci motoru, vypnul motor, nastartoval - nepomohlo, připojil jsem PC - a všech 5 kusů je tam. několikrát chyby zmizely a vůz jel dobře, ale brzy opět 5 chyb a turbína přestala fungovat kvůli ventilu N75 ...
uzemnění pod baterií je dobré. v blízkosti motorové jednotky (ECU) 2 je dobré uzemnění. dráty od širokého konektoru jednotky (ECU) k větvi solenoidových ventilů jsou neporušené.
Nyní auto jede špatně, bez geometrie turbíny. Ventil pro klapku sacího potrubí (N239) vždy dobře tlumí motor, tj. Funguje.
teď vždy existují všechny tyto chyby:
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground P1538 - 35-10 - - - Intermittent
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground P1441 - 35-10 - - - Intermittent
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground P3105 - 35-10 - - - Intermittent
18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground P1619 - 35-10 - - - Intermittent
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground P1549 - 35-10 - - - Intermittent