Jarda S. píše:zatrhlo protože tu byl z 90% stejný Passat který verzi kombi měl, udělat takovýho superba by bylo bezpředmětný když už to vyráběli

Ano, oni se obavali, ze klesne prodej predrazenych a konkurence neschopnych Passatu. A bylo tomu tak protoze nemeli marketingovou alternativu k Passatu kombi a zakaznici se presunuli na konkurenci. Kdyz to v ramci druhe generace napravili, pochopili, ze lepsi je, kdyz si tito zakaznici koupi Superba a zustanou tak penize v koncernu nezli kdyz odejdou ke konkurenci.
Nevim, jak to Skodovka udelala ale v Superbu je pro kolena u vsech ucastniku vice mista nezli v tehdejsim Passatu. Dokonce i nezli v A6. Co jsem koukal do tveho popisku, takovym Passatem disponujes, takze si to nekdy vyzkousej a sedni si do jednickoveho Superbu - verim, ze budes mile prekvapen.
Mimochodem, Superb je v Nemecku znacne oblibeny vuz a i mnozi zamestnanci VW po nem sahaji. Skoda jen, ze BiTDI motory V6 zustavaji domenou Audi. Verim, ze za takoveho noveho Superba s pohonem vsech kol s touto motorizaci by dokazali nejen Cesi sahnout poradne do kapsy. Osobne se mi (z designoveho hlediska) aktualni Superb libi vyrazne vice nezli Passat. Az se ve VW probudi a Skodovce daji status, kterym dominuje Seat, na ktery vydelava cely koncern (a mam info, ze nejvice Skoda) tak si myslim, ze se budou dit veci.
@Jericho: No, Jericho, nevim, zda si uvedomujes, ze u "ctyrkolkovych" verzi uz neni vzadu vlecna (a ja to mohu posoudit, protoze s predokolkou mam najezdeno pres 100tkm a neverim, ze to bude dlouho trvat a to same budu mit i se ctyrkolkou).
Ano, G4 navic ve verzi kombi neni zadny zavodni vuz, nicmene, nemusis se obavat, nejen diky haldexu zvlada zatacky projizdet pomerne zostra a tak je pro nej neni problem projet ji lepe, nezli tebou zminovany v drtive vetsine pripadu predokolkovy maly vuz (coz se predpokladam tyka i te tve plechovky ...paklize by ses urazil, je to jen tvuj problem). Vis, ono samozrejme, ze roli hraje pomer kg/k, ale to, co te vytahne ze zatacky je projev krouticiho momentu (za predpokladu, ze je prenesen na silnici).
Paradoxni ovsem je (a to priznavam zcela otevrene), ze o neco tezsi Lexus GS300 (verze s 2JZ) projede tu samou zatacku s minimalne o 10 % vyssi porci rychlosti a s absolutnim klidem a eleganci - holt, skvely podvozek od Japoncu z dob poctivych.
Pro zasmani s nadsazkou: ... zastavam takovy nazor, ze Japonci, jak maji maly pera, tak nez aby se doma ztrapnovali, tak radeji travi vice casu v praci a pak vznikaji takoveto dokonalosti
@WOB: Mrzi me, ze nejsi schopen vnimat okolnosti v sirsim uhlu. Uvedom si, ze pri vyvoji takoveho vozu se investuje v ramci pristupu, ktery by pri vyvoji bezneho silnicniho vozu nikdy nebyl prijat. A nasledne se tyto vysledky prejimaji a vyuzivaji u onech beznych silnicnich vozu. Navic, nemas sanci s jistotou tvrdit do jake miry uspech techto vozu prispel (diky reklame a marketingu) k prodeji beznych vozu.
Chapej, tohle neni jako Renault, ktery ma sice uspechy na poli F1 ale technologie vyuzivane v F1 se do beznych vozu nedostanou a jinak to stoji za prd.
Osobne zastavam subjektivni nazor, ze zasluhy uspechu Renaultu v F1 maji vliv na prodejnost beznych vozu neporovnatelne nizsi nezli vliv uspechu Veyronu. Verim, ze existuje spousta zakazniku, ktere doprovazi myslenkove pochody na urovni: "Mno, kdyz umej udelat takovyho Veyrona, tak by se jim dalo verit, ze zvladnou udelat kvalitni osobni auto"... skoda jen, ze tam je neoddiskutovatelny vliv EU
WOBe, stale jsi nezminil cim se vozis ty. Zminil jsi "hrde", ze koncern to neni ale nejak jsi se pozapomenul pochlubit cim ze to "drtis" ty koncernisty
