Rozdil RS zadni napravy a klasicke kotoucovky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nad zadkem sem premyslel taky. Mam uz pul roku nachystany tvrdy plny silenty ale nejak neni cas to udelat. Premyslel sem ze bych zkusil dat dozadu ten pridavnej stabik, ale nevim jestli to ma smysl....
Navic kdyz uz se do tohodle pustit tak se vsim vsudy, tlumice, pruziny, ulozeni, stabiky atd......aby to bylo znat a melo smysl.
Navic kdyz uz se do tohodle pustit tak se vsim vsudy, tlumice, pruziny, ulozeni, stabiky atd......aby to bylo znat a melo smysl.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5135
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Zadní nápravu jsme řešili i tady, máte tam i fotky a pocity :
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 7&start=30
Jinak ten seriový stabilizátor je tažený skrz nápravu, pozice 13 na obrázku je jeho silenblok.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 7&start=30
Jinak ten seriový stabilizátor je tažený skrz nápravu, pozice 13 na obrázku je jeho silenblok.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
zeptám se na kravinu asi...ale jak je to s hlavním šroubem na zadní náprave? Podle dílenske příručky musím strkat šroub jako z venku auta ale v etce je kreslenej zevnitř. Nebo je to jedno? dík
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5135
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Taky zjistuju. Plny silenty RS mam doma ale musim u leona zmerit ten stabik, co kdyby nahodou tam byl uz ten silnejsi.
Jenze stejne tahle naprava zadni stoji celjove za prd.
Jenze stejne tahle naprava zadni stoji celjove za prd.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
V tebou popisované variantě, by ti z RS nápravy dával smysl pouze stabilizátor většího průměru... jinak by jsi nevyužil nic. Varianta 280 + T5 brzdič má oproti origo RS dvě výhody... větší průměr kotouče a zachování minimální velikosti kola (někdo v zimě využije, někdo ne) 
Nevýhodou je, že používáš nehomologovaný "adaptér" na uchycení brzdiče vs. RS je vše legální origo.
Záleží jaký máš přístup k "dárcovským orgánům" či v jakém stavu máš svoji stávající nápravu. Podle mě nemá smysl do toho narvat "raketu"... stejně to bude stále jenom vlečná náprava. Silenty z FRS jednoznačně doporučuji, neboť uděláš údržbu, chová se to lépe... a nestojí to majlant.
Větší kotouče určitě brzdí lépe, nicméně zde je již ryze individuální, kolik (lepších vlastností) za kolik (CZK) dostaneš
Pokud již potřebuješ měnit kotouče, brzdiče máš zralé na repas... máš "orgány" za pár šupů... atd. tak je situace také jiná.
Osobně bych být tebou volil optimální kompromis cena / výkon v závislosti na tom, co kde a za kolik můžeš sehnat... Nacpat do toho nesmysl peněz není problém, ALE stejně to bude jenom vlečná náprava.
Pak můžeš ještě instalovat takovou tu vnitřní výztuhu... čímž "pohřbíš" rozkládací kufr... atd. Možností jsou mraky... pak je otázka, zda již rovnou nevzít jiný základ = jiné auto
Nevýhodou je, že používáš nehomologovaný "adaptér" na uchycení brzdiče vs. RS je vše legální origo.
Záleží jaký máš přístup k "dárcovským orgánům" či v jakém stavu máš svoji stávající nápravu. Podle mě nemá smysl do toho narvat "raketu"... stejně to bude stále jenom vlečná náprava. Silenty z FRS jednoznačně doporučuji, neboť uděláš údržbu, chová se to lépe... a nestojí to majlant.
Větší kotouče určitě brzdí lépe, nicméně zde je již ryze individuální, kolik (lepších vlastností) za kolik (CZK) dostaneš
Pokud již potřebuješ měnit kotouče, brzdiče máš zralé na repas... máš "orgány" za pár šupů... atd. tak je situace také jiná.
Osobně bych být tebou volil optimální kompromis cena / výkon v závislosti na tom, co kde a za kolik můžeš sehnat... Nacpat do toho nesmysl peněz není problém, ALE stejně to bude jenom vlečná náprava.
Pak můžeš ještě instalovat takovou tu vnitřní výztuhu... čímž "pohřbíš" rozkládací kufr... atd. Možností jsou mraky... pak je otázka, zda již rovnou nevzít jiný základ = jiné auto
GIV Variant TDi ???kW
