Já zas nemůžu ani chodit.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ot 810 je "Hakl" ala Tatra, která tyto transportéry stejně jako T 111 dělala pro Wehrmacht. Vy děláte, jako kdybych to viděl na internetu, ale u nás se opravovaly, měly motor z T 138 a já jako pták taky skočil na to, když četař mazák rozkázal, hele mladej nafoukni ty přední gumy...A já nemohl najít ventilek./.A kdo zná další zbraň pro Wehrmacht PUMU, tak uvidí stroj, který měl motor Tatra a Němci si jej velmi vážili, protože na rozdíl od jejich benziňáků byl úsporný a mimo problémů s přívodem nafty spolehlivý./turbo kamna power píše:Tak když se řekne Tatra, tak mám namysli náklaďák na rouře s polonápravamaprotože s T810 je to přesně jak píšeš
ale kdyby se to nejmenovalo Tatra, tak nikdo neřekne půl slova proti
Ano, ale tady jde přece o ten vnitřek , ne o obal. Dobře vím, že 58 je masiv..A sorry, četl jsem OT ale vojenská Tatra mne při prvním proléznutí zklamala, klečel jsem a hledal rouru..Nedávno jsem jel za touto Tatrou a koukám že zrychluje a najednou to mastila tachometrových 120km/h , tak jsem se smál, jak to vojcl mastí...Slavkov píše:jericho, možná ti to uniklo, ale debata byla o soudobé T 810 (která nemá centrální nosnou rouru) a nikoli o OT 810![]()
Mimochodem, nikdo tě (prvoplánově) nenařkl, že jsi AK47 neviděl či něměl v ruce... Prostě jsem neměl jiné vysvětlení, že by jsi při svých technických a technologických znalostech nebyl schopen např. odlišit výlisek od obrobku atd.