Stránka 2 z 3
Napsal: 30 říj 2018, 10:07
od Passta
Mám pořešeno stejně jak favo, Bilstein B8 a Eibach Sportline -50mm, horní uložení Powerflex, puky TT. Protože jsem dával 6q převodovku, volil jsem přední pružiny s vyšší nosností (dělají na 950 a 1000 kg)
Pokud nechceš snižovat tolik, tak bych volil variantu Bilstein B6 a Eibach Prokit -30. B6 se dají použít i se sériovými pružinami. Charakteristiku mají oba typy tlumičů stejnou, rozdíl je pouze v kratší pístnici u B8.
Výztuhy v kufru z RS jsou hodně poznat na zvýšení tuhosti zadní části auta.
Jinak OI 81kW
Napsal: 30 říj 2018, 10:41
od favo
Verzi Eibach Prokit -30 mám já a popravdě bych zadek ještě krapet zvedl.
Když jedu s celou rodinou tak občas škrtnu zadními zástěrkami při přejezdu retardéru a podobně.
To nemluvím o tom že už jsem zničil dvě napravnice díky šutrům na silnici který mi naservírovali řidiči předemnou, kteří na ně najeli koly a poslali mi je přímo před auto.
To byly chvíle kdy jsem si chtěl nafackoval za snížení auta.
Jsem zvědav jak se budou v pojišťovně tvářit když jim dám proplatit stejnou škodu po 17 ti měsících.
Jinak jen opravím, že ta nosnost je 1050 kg na přední nápravě.
Napsal: 30 říj 2018, 12:38
od zero1724
Dej věšchno z octy RS, těhle z cupry R, silentbloky taky z cupry a řikám, nebudeš litovat, měl jsem tohle na fabii RS, teď mám HP, ano samozřejmě je to znát, ale když si vezmeš, že 1) na závody to není 2) budeš s někým někde poměřovat síly? Měnit sbíhavost, rozbíhavost náprav a to zejména zadní, díky přetáčivosti na hraně? V životě už bych si nesnižoval auto, nedělá to ani jízdní vlastnosti ani rychlost, ani comfort, je to prostě k hovnu... sériové nastavení podvozku ti stejně překoná jen podvozek 100Tkč a víc... Ser na to, kup si pořádný gumy a jsi hned jinde!
Napsal: 30 říj 2018, 13:24
od turbo kamna power
lol, proč by měl dávat vše z cupry R na sériovou oktuli 81kw?

vyhozený peníze, i když funkčně to bude jistě fajn
zero1724 píše:V životě už bych si nesnižoval auto, nedělá to ani jízdní vlastnosti ani rychlost
Ale to si piš, že dělá

samozřejmě komfort jde dolů, to je jasný

A sériový nastavení zrovna u okty mk1 překonají mnohem levnější podvozky, než za kilo

Napsal: 30 říj 2018, 13:29
od favo
Za sebe mohu říct že nejvíc tomu autu pomohly stabilizátory a 17" kola s gumama 225/45 ta přilnavost je teď úplně jinde.
Napsal: 31 říj 2018, 10:44
od martinsidlo
Co máš za pneu? 195 na 15 a ještě nějaký číny huštěný na origo tlak ti nic neudrží.
A jak jezdíš zatáčky? Přední náhon je něco jiného než zadní.
Napsal: 06 lis 2018, 11:59
od Číča
Aktuálně mám 205/55, dunlop. Ok,ted jsou starsi a sjety (dam na 16ky zimaky a planuju 17 na jare),ale i s novyma to nebylo uplně ono. Nerikam,ze mi auto ujizdi, ale ze se extra naklani a tak radeji zpomalim. Vetsinou tak trapne,ze mam na vyjezdu ze zatacky 3ku a 1600ot,takže pokud chci jet rychleji,musim tam dat dvojku,coz je otravny a zdrzuje to.
RS vyztuhu jsem hledal a nenašel,kde ji sehnat :-/
Jaké stabilizátory jsi pořídil,místo seriových?
Rozdíl mezi nahonem na zadek a predek je mi teoreticky znam,ale zatim jsem jezdil jen s prednokolkou,takze tady asi chyba nebude

Chyba je v tom,ze vyjedu s nizkyma otackama,kdy turbo netlaci a potreboval bych zatacky projizdet rychleji.
Napsal: 06 lis 2018, 18:08
od martinsidlo
Motor musíš držet v optimálních otáčkách.Zatáčku na dvojku nebo trojku je obrovský rozdíl v rychlosti,to by jsi neprojel ani a III RSem na trojku.
2100-4100ot./min je ti málo?
Tu sa riešil podvozok
Napsal: 06 lis 2018, 20:54
od Misík
Napsal: 07 lis 2018, 09:19
od favo
Dunlop jsem taky jezdil a popravdě i když jsem v 16" koupil značkový gumy i s označením sport tak většinou za moc nestaly a mizely před očima.
Nyní mám Continental Premium Contact 6 225/45 R17 a gumy drží jak přilepený a protože v zatáčkách nepískají jako všechny 16" tak se ani nijak dramaticky nesjíždějí.
Jinak k mému podvozku viz odkazy u Misíka.
Napsal: 07 lis 2018, 12:19
od Číča
martinsidlo píše:Motor musíš držet v optimálních otáčkách.Zatáčku na dvojku nebo trojku je obrovský rozdíl v rychlosti,to by jsi neprojel ani a III RSem na trojku.
2100-4100ot./min je ti málo?
Prosím te, bez nějaké negativity, potrebuju poradit, co na aute vylepšit, aby se min naklanelo a o trochu lip sedelo. Kdybych si chtěl udělat test mých znalosti o aute, můžu si ho udělat na facebooku. O optimálních otackach vim, proto jsem psal, ze musim radit,ikdyz je to těsně. Nebavim se o zatacce typu L, ale o normální táhly zatáčce a nezavodni, plynule rychlejší jizde, kdy auto průběžně zpomaluje a po najezdu s 3kou a 3 tis otacek vyjizdim s 1700. Kdybych dokazal jet o trochu rychleji (a bez pocitu, ze se auto prevrati, nikoliv utrhne) řazení na dvojku na vyjezdu nebude nutny, pokud nepotrebuju jet na plnej. Takovychto situaci je v mem okolí strašně moc a tak hledám řešení.

Napsal: 07 lis 2018, 12:20
od Číča
Diky za odkazy, jeden jsem uz cetl, kvuli vymene brzd, na druhy se podívám

Napsal: 07 lis 2018, 14:30
od zero1724
turbo kamna power píše: Ale to si piš, že dělá

samozřejmě komfort jde dolů, to je jasný

A sériový nastavení zrovna u okty mk1 překonají mnohem levnější podvozky, než za kilo

Ale my nejezdíme závody kámo... Zrovna komplet nápravy z cupra R měl kámoš na čtverce golfu a vyhrával s tim republiku do vrchu tř. S2000, ale měl tam k tomu právě tlumiče + pružiny od HP za 150k... Ale to jsou závody, v životě s tim nepojede tak, aby překonal podvozek z cupryR... Nepojede ani na okruh...
Napsal: 07 lis 2018, 14:42
od zero1724
Číča píše: potrebuju poradit, co na aute vylepšit, aby se min naklanelo a o trochu lip sedelo.
Já tomu naprosto rozumím a poradím ti nastavení co nestojí million a nebudeš litovat, v první řadě bych investoval do stabilizátoru, dej to co seženeš (octa RS, Leon FR, Cupra) tohle hledej, na vrakeci najdeš s jistotou rs..., osaď to novým uložením a tyčema stabilizátoru... pak dej octa rs pružiny, přední silentbloky ramen cupra, zadní uložení nápravy cupra (oboje má uživatel Ladas) tohle dělá nejvíc!!!! pak investuj do pneumatik a jsi šťastný muž!
Napsal: 07 lis 2018, 14:55
od Číča
zero1724 píše:Číča píše: potrebuju poradit, co na aute vylepšit, aby se min naklanelo a o trochu lip sedelo.
Já tomu naprosto rozumím a poradím ti nastavení co nestojí million a nebudeš litovat, v první řadě bych investoval do stabilizátoru, dej to co seženeš (octa RS, Leon FR, Cupra) tohle hledej, na vrakeci najdeš s jistotou rs..., osaď to novým uložením a tyčema stabilizátoru... pak dej octa rs pružiny, přední silentbloky ramen cupra, zadní uložení nápravy cupra (oboje má uživatel Ladas) tohle dělá nejvíc!!!! pak investuj do pneumatik a jsi šťastný muž!
Diky, tak nejak si predstavuji odpověď, kterou hledam

k tomu stabilizatoru, nebude problem s tim, ze RS ho ma uchyceny na tlumicich? Nebo myslis neco jiného?