Stránka 2 z 3

Napsal: 19 led 2019, 17:52
od geo
Hlavně bacha na ten obal musí bejt origo jinak ti to napálej třeba golf byl bez obalu 55 tis naštěstí jsme na vrakáči sehnali obal bazarník už to znal řekl si 7000 za ludru.

Napsal: 19 led 2019, 18:35
od nogis
Právě proto mám strach z čištění. Jak mi filtr jakkoliv poškodí, zbytečně riskuju, že mi ve VW napálí standartní cenu.

Napsal: 13 pro 2020, 00:18
od TRISKELEON
nogis píše:2Vici: náhradu určitě ne, nemá to smysl, když economy díl ve VW vychází s mojí slevou na 14200Kč (standartní díl ale i tak 35600)

2kanin: určitě sám, nic na tom není, ale bez zvedáku to nejde
Teď jsem byl v škodovce a na RS 2016 DPF 30tis. To je Ekonomy jak cip.. (rofl) prej na to ani není a i tak je to za díl výměnou..

Napsal: 13 pro 2020, 08:05
od marfan
Tá cena je asi tým, že v trojkových octaviach prežije DPF aj 400tkm.

Takže sa málo kupuje. Ja som odišiel z rovnakou informáciou o cene. Preto som ho dal vyčistiť a až keď sa poserie vyčistené tak vymením za nové.

Aktuálne funguje bez problémov.

Napsal: 13 pro 2020, 22:04
od ThrashTheTrash
Cleantax

Napsal: 02 led 2021, 16:51
od Multitalent
Zdravím, u nás na servise jsi čistíme dpf sami. Děláme i měření emisí. Takže se podělím o návod, a o výsledek. Octavia 2 2.0tdi přitáhlá z rakouska nepojízdná kvůli ucpanému dpf nešla ani natočit. Po našem čištění auto už mělo zákazníka na odkup, takže se jen přejelo vedle na emise, kde kouřivost byla ze 4 měření 0.00; 0.00; 0.03;0.00. Což znamená naprosto funkční a čistý. Nemáme mašinu za xx tisíc na čištění. A radči čistímě sami než někomu dávat 5tis. za vyčištění.

Postup správného čištění: Dpf vyndám z auta, beru milit nebo mafru (t.j.čistič motorů) horkou vodu do sudu s čističem do toho ponořit dpf nejlíp přes noc, občas povyndat a zase ponořit. druhej den beru před dílnu zapínám vapku prostříkat kompleto finýto ze všech směrů dir (po čidlech) dokavaď nejde paprsek tlaku vody z druhý strany. Pak vyfoukávat vzduchem (nuda) co nejvíc zbavit vody. pak aspoň MINIMÁLNĚ na den na horké topení JISTOTA 2dny, občas zase vyfoukat vzduchem v průběhu. pak uchycení do svěráku. Velký hořák a (zábava) praskot. Do ruda několikrát v obou směrech. (POZOR POD TEPLEM POVOLUJE SVĚRÁK A DPF RÁDO PADÁ) poté nechat vychladnout a vyfoukat. A můžete montovat zpět :) POZOR NIKDY NEMONTUJTE DPF NA VŮZ POKUD JE V NĚM VODA. NEPODCEŇUJTE CHEMII VODA SE V TEPLE ROZTAHUJE STEJNĚ JAKO KOV. PÁR KAPEK VODY VÁM UCPE CELÝ DPF A MŮŽE VÁM KIKSNOUT MOTOR Z TOHO. JINAK NÁVOD ČISTÍ NA 100%

Napsal: 02 led 2021, 20:30
od mr.bora
ahoj, já to řešil před rokem,najeto 388tkm kontrolka se mi nikdy nerožla, akorát to čím dál častěji regenerovalo (po náloži i po 30km), nakonec se mi zvedla hladina oleje, mám 125kw cbbb a economy verze nedělají, že jedině 35za nový ,trocha jsme laborovali a vzal se z golfu 125kw cbbb,neboť u toho econom verzi dělají.. a po sundání byl totožný, až na jednu trubku, na golfu byla dole na závit a na mém to bylo na pevno, čili se to poměřilo,svařilo a ještě sem ten den jel dom.. jinak by se dala objednat trubka a bylo by to vše origo..
mám už najeto 16tkm a spokojenost je na místě..
pro někoho to je barbarství, ale dělal sem si to na svém a po všech řečech kdo, jak a zda je dobrá taká metoda a za kolik to vyčistí, to byla jasná volba..
a vracel sem můj starý do Helleru a nebyl problém..

Napsal: 03 led 2021, 10:52
od Motorpower
Vůbec nechápu proč necháte páchat takové prasárny. Viz poslední návod. Tam bych doporučil se v tom ještě vykoupat, než to nalejete do potoka. (LOL) Navíc filtr je zničen. Za 14tis nový se rozhodně vyplatí, než po dvou tisících znovu vyndavat a řešit věčné reklamace. Úplně stejný problém jsou repasovaná turba, tj. nestojí to za ušetřené peníze, zcela degradujete auto.

Napsal: 03 led 2021, 12:05
od roman1648
Pár let zpátky jsme to zkoušeli jak psáno výše, zalili přes noc roztokem na čištění (Bluechem, Cartechnic, Wurth) pak wapka, sušit, montáž, někdy to nefungovalo vůbec, někdy třeba měsíc, dva, zázrak když půl roku takže za mě určitě NE

Napsal: 03 led 2021, 13:36
od MirekX
Přesně tak, za tuto cenu vůbec nemá smysl nic vymýšlet. Jedna věc je zanesený DPF popílkem a druhá je funkce katu (obvykle společné) Pak to pořádně nezregeneruje nebo blbě. Stejně po těch km bude pravděpodobně i vevnitř prasklý (černý výfuk)

Napsal: 03 led 2021, 18:50
od Biimbo
Multitalent píše:Zdravím, u nás na servise jsi čistíme dpf sami. Děláme i měření emisí. Takže se podělím o návod, a o výsledek. Octavia 2 2.0tdi přitáhlá z rakouska nepojízdná kvůli ucpanému dpf nešla ani natočit. Po našem čištění auto už mělo zákazníka na odkup, takže se jen přejelo vedle na emise, kde kouřivost byla ze 4 měření 0.00; 0.00; 0.03;0.00. Což znamená naprosto funkční a čistý. Nemáme mašinu za xx tisíc na čištění. A radči čistímě sami než někomu dávat 5tis. za vyčištění.

Postup správného čištění: Dpf vyndám z auta, beru milit nebo mafru (t.j.čistič motorů) horkou vodu do sudu s čističem do toho ponořit dpf nejlíp přes noc, občas povyndat a zase ponořit. druhej den beru před dílnu zapínám vapku prostříkat kompleto finýto ze všech směrů dir (po čidlech) dokavaď nejde paprsek tlaku vody z druhý strany. Pak vyfoukávat vzduchem (nuda) co nejvíc zbavit vody. pak aspoň MINIMÁLNĚ na den na horké topení JISTOTA 2dny, občas zase vyfoukat vzduchem v průběhu. pak uchycení do svěráku. Velký hořák a (zábava) praskot. Do ruda několikrát v obou směrech. (POZOR POD TEPLEM POVOLUJE SVĚRÁK A DPF RÁDO PADÁ) poté nechat vychladnout a vyfoukat. A můžete montovat zpět :) POZOR NIKDY NEMONTUJTE DPF NA VŮZ POKUD JE V NĚM VODA. NEPODCEŇUJTE CHEMII VODA SE V TEPLE ROZTAHUJE STEJNĚ JAKO KOV. PÁR KAPEK VODY VÁM UCPE CELÝ DPF A MŮŽE VÁM KIKSNOUT MOTOR Z TOHO. JINAK NÁVOD ČISTÍ NA 100%
a kolik si za to čistění říkáte? Já to vozím do JH dpfihned.cz 3600 vč. daně. Dáme kafe,pokecáme a za 40 min jedu domu.

Napsal: 03 led 2021, 19:12
od Multitalent
Popravdě nevím hele, když šéf řekně vyčisti dpf, tak to udělám takhle. trvá mi to 2-3hodiny. Ale suší se to den dva. +nějakej autogen. Myslím 2-3tis.kč V budějících to dělá ještě někdo v sucháči bere jsi podobně jak v tom Jh.

Napsal: 05 led 2021, 14:30
od dibarbora
Čistenie DPF má zmysel, len v prípade, že je ešte v obstojnej kondícii oxidačný katalyzátor... čo po 300-400tkm môže byť skôr zbožné želanie ako realita...

Napsal: 05 led 2021, 16:48
od roman1648
Jo přesně já na několika Toyotach co měly ca. 250tis.km to nechával čistit a pokazdy mi ho vrátili že je oxidak prasklé že to nemá cenu

Napsal: 05 led 2021, 18:00
od Biimbo
Na našem Volvu máme skoro 500 tis a je tam kat a DPF zvlášť. Když jsem to vyndaval kvůli čištění (zbytečně protože chybová hláška zaplnění dpf nakonec souvisela s prasklinou v sání a dpf bylo na půlce zaplnění dle tlaků mašiny co to čistí). Při pohledu do katu, to bylo krásně šedivý. Na to že byly na autě ještě původní vstřiky a vlastně úplně všechno na motoru, dobrý výkon.