Za co vyměnit O1 ASZ ? Do cca 220tkč.

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

jedničková oktávie je sice super bezúdržbový auto (pokud se nevysype PD - to umí být taky zábava), ale podvozek na dnešní dobu tragédie, základní sedačky tragédie a místa na zadních sedačkách tragicky málo. A taky je na ní znát věk, 23 let od uvedení není málo, za chvíli to bude veterán.
OII je pak logická volba, je prostornější a skoro ve všem lepší. Trochu složitější podvozek, ale odolný a jízdní vlastnosti o vesmír jinde. Stále relativně bezúdržbové auto na svou dobu. CR motory dobře udělané, žádný 200tkm a pryč, naopak když dostává, co potřebuje, tak není problém 500tkm na původní vstřiky a DPF. Proto bych koupil auto s větším nájezdem, ten motor funguje nejlépe při dlouhých trasách, krátký popojíždění po městě je smrt.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

turbo kamna power píše:... ten motor funguje nejlépe při dlouhých trasách, krátký popojíždění po městě je smrt.
(hm)

... a to mu jako radíš na toto (viz. první příspěvek = zadání):
Thopr píše:Trasa 15km tam a 15km zpě, mezitím po 5-ti km stop (školka). Pak o víkendech cca 150km vejlet.
Osobně si myslím, že na toto nemá smysl kupovat soudobou naftu, ale třeba 1,4 TSI 8)

O tom, že OII má lepší podvozek, OK. Že by bylo nějak výrazně více místa vzadu, hmmm...
Suma sumárum se na to patří vysr*t a nechat si spolehlivou OI TDI... nějaký rok ještě vydrží... a pak už tady přece bude "Golf" v elektrice, nový za půl mega...
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

No, být single a bez dětí, tak si koupím i 1.8 tsi se všema starostma okolo nebo i 3.6 se spotřebou 12+...

Ale 2 děti a hypo na dům mě nutí už přemýšlet jinak, prostě nebýt takový hrrrr a tak se raději ptám, stejně se pak musím rozhodnout sám.

Svojí oktu mám rád, jede hezky, žere málo a z nudy nevím, co mám vyměnit. Jen ta touha mít něco novějšího a většího, případně něco, co bude "lepší" a bude lépe vypadat na parkovišti pře firmou, kde dělám (LOL)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3720
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Thopr píše:Jen ta touha mít něco novějšího a většího, případně něco, co bude "lepší" a bude lépe vypadat na parkovišti pře firmou, kde dělám (LOL)
To je vtip?
Miloš by ti doporučil to rozchlastat.
Oct asv 2000, DieselPower
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

s 3,6 bys spojkojen nebyl, to mi věř..

a jinak to fakt rozchlastej (LOL), navíc pokud máš hypotéku, tak počítej s tím, že je dost možné, že to zřejmě díky EU zas celé padne na hubu a člověk bude rád, že má vůbec nějakou práci...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Je pravda par rokov este a O1 bude veteran ,a na.druhu stranu peniaze treba tocit ved keby neni kolobeh kde by ta ekonomika bola keby kazdy ma doma nieco 25rokov a nic sa nekupuje .
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Hele, prave ted mi kolega na snidani nabici c-maxe rv 2010,2.0 16V 107kw s rok stary LPG za 130tkc. Hm? Ze maji na ceste dite a 3 decka uz maji, takze jde do 7 mistneho... Je to cajk kara?

Toz zachlastal bych, nedame nekde srazik a muzeme to probrat osobne... (rofl)

Takze nejspis necha O1 dokud nas STK nerozdeli (mam k ni HJS City filtr, emise mam do hodnoty 0.1)... :-D
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Thopr píše:Jen ta touha mít něco novějšího a většího, případně něco, co bude "lepší" a bude lépe vypadat na parkovišti pře firmou, kde dělám (LOL)
To je ta klasická konzumní past, doplněná "čecháčkovským ego sousedstvím" :D
Thopr píše:Ale 2 děti a hypo na dům mě nutí už přemýšlet jinak...
Opravdu je to tak?
Si přečti to první...

Ryze pragmaticky OII není o nic moc větší, lépe (na image / ego) to už také moc vypadat nebude...
OI Tour se dělala do roku 2010 a OII je tu od roku 2004... koncepční rozdíl je bez debat, ale ta "image"... já nevím.
Když už, tak proč ne SupII FL?

Vyprdni se na "plechovku" a kup si raději za ty prachy obytný přívěs nebo motorový člun, případně obojí... a užívej si s rodinou 8)

P.S. Něco o tom tuším (noteeth), 3 děti
GIV Variant TDi ???kW
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Tak miesta na zadnych sedadlach v 02 oproti 01 je kua velky a tiez aj podvozkovo ,ten benzinovy ford je.dobry motor skoda ze tam je lpg a.miesta v C maxe teda neviem kolko je ale.spolahlivost.motora.je.velmi dobra aj.mazda ho mala
BMW 330 ix
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

O2 už bych nechtěl ani vidět, oproti O1 je to slušná sračka, jízdní vlastnosti jsou OK, ale musít ti fungovat zadní náprava... navíc už to rezne jako lištička
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

S OI jsem byl spokojený, s OII víc protože mi víc nabídla. Podvozek, bezpečnost, komfort. Na obou autech jsem neřešil nic zásadního. OI jsem koupil když měla 7 let a 200tis. OII 8 letou a 245 tis.
Když to shrnu, na OI mělo všechno kromě zadní nápravy menší životnost, ložiska, čepy, tlumiče, silentbloky ale i stahovacky, kabeláže ve dveřích. Na OII jsem první ložisko dělal při 350 společně s podvozkem a tlumiče ne proto že to bylo úplně třeba, jen proto že jsem tam dával velký brzdy a udelal to komplet. Stahovacku ani jednu, kabeláž taky ne. Klimakompresor jsem dělal na obou, na jedničce kvůli ložisku, na dvojce kvůli konektoru který byl při koupi po nehodě utrženy. Takže otázkou jestli by nefungoval dál.
Obě auta rezla úplně stejně a řekl bych že moje OII (možná štěstí na kus) míň než OI která byla původem z Německa a OII jezdila jen ČR.
Určitě je třeba být opatrný při výběru motorizace ale kdybych dnes kupoval Octavku tak jedině 3ku, kdybych si vybíral mezi 2 a 1 tak jedině dvojku.
A pokud řešíš místo tak s isofixem je to naprd i v OII. Stejně se musíš soupnout dopředu. Máme recaro sedačku i s iso bází od recaro a na tohle by byl ideální SupII. Což by v případě škodovky byl můj favorit v combi s Bxe. Nebo klidně i cfhc.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Biimbo píše: SupII. Což by v případě škodovky byl můj favorit v combi s Bxe. Nebo klidně i cfhc.
Když bys věděl o nějakým pěkným supu II v combi s 1.9 dej vědít :) Vezmu hned ;)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 02 úno 2015, 12:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od WOB »

Chtěl jsem napsat Japonce, ale to je natolik dobré auto, že jej za 220 tisíc nekoupíš.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

(LOL) (noteeth) (LOL)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5160
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Biimbo: Nevím,co ty jsi dělal s OI ale já za celých 630tis km ani jedna stahovačka,klima chodí,neutíká,jen kabely v předních a kufr průchodkách.
Záleží,jak se k tomu kdo chová.
Zachvíly to bude veterán,jiné RZ a cena bude stoupat.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“