Za co vyměnit O1 ASZ ? Do cca 220tkč.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
jedničková oktávie je sice super bezúdržbový auto (pokud se nevysype PD - to umí být taky zábava), ale podvozek na dnešní dobu tragédie, základní sedačky tragédie a místa na zadních sedačkách tragicky málo. A taky je na ní znát věk, 23 let od uvedení není málo, za chvíli to bude veterán.
OII je pak logická volba, je prostornější a skoro ve všem lepší. Trochu složitější podvozek, ale odolný a jízdní vlastnosti o vesmír jinde. Stále relativně bezúdržbové auto na svou dobu. CR motory dobře udělané, žádný 200tkm a pryč, naopak když dostává, co potřebuje, tak není problém 500tkm na původní vstřiky a DPF. Proto bych koupil auto s větším nájezdem, ten motor funguje nejlépe při dlouhých trasách, krátký popojíždění po městě je smrt.
OII je pak logická volba, je prostornější a skoro ve všem lepší. Trochu složitější podvozek, ale odolný a jízdní vlastnosti o vesmír jinde. Stále relativně bezúdržbové auto na svou dobu. CR motory dobře udělané, žádný 200tkm a pryč, naopak když dostává, co potřebuje, tak není problém 500tkm na původní vstřiky a DPF. Proto bych koupil auto s větším nájezdem, ten motor funguje nejlépe při dlouhých trasách, krátký popojíždění po městě je smrt.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
turbo kamna power píše:... ten motor funguje nejlépe při dlouhých trasách, krátký popojíždění po městě je smrt.
... a to mu jako radíš na toto (viz. první příspěvek = zadání):
Osobně si myslím, že na toto nemá smysl kupovat soudobou naftu, ale třeba 1,4 TSIThopr píše:Trasa 15km tam a 15km zpě, mezitím po 5-ti km stop (školka). Pak o víkendech cca 150km vejlet.
O tom, že OII má lepší podvozek, OK. Že by bylo nějak výrazně více místa vzadu, hmmm...
Suma sumárum se na to patří vysr*t a nechat si spolehlivou OI TDI... nějaký rok ještě vydrží... a pak už tady přece bude "Golf" v elektrice, nový za půl mega...
GIV Variant TDi ???kW
No, být single a bez dětí, tak si koupím i 1.8 tsi se všema starostma okolo nebo i 3.6 se spotřebou 12+...
Ale 2 děti a hypo na dům mě nutí už přemýšlet jinak, prostě nebýt takový hrrrr a tak se raději ptám, stejně se pak musím rozhodnout sám.
Svojí oktu mám rád, jede hezky, žere málo a z nudy nevím, co mám vyměnit. Jen ta touha mít něco novějšího a většího, případně něco, co bude "lepší" a bude lépe vypadat na parkovišti pře firmou, kde dělám
Ale 2 děti a hypo na dům mě nutí už přemýšlet jinak, prostě nebýt takový hrrrr a tak se raději ptám, stejně se pak musím rozhodnout sám.
Svojí oktu mám rád, jede hezky, žere málo a z nudy nevím, co mám vyměnit. Jen ta touha mít něco novějšího a většího, případně něco, co bude "lepší" a bude lépe vypadat na parkovišti pře firmou, kde dělám

Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 
Hele, prave ted mi kolega na snidani nabici c-maxe rv 2010,2.0 16V 107kw s rok stary LPG za 130tkc. Hm? Ze maji na ceste dite a 3 decka uz maji, takze jde do 7 mistneho... Je to cajk kara?
Toz zachlastal bych, nedame nekde srazik a muzeme to probrat osobne...
Takze nejspis necha O1 dokud nas STK nerozdeli (mam k ni HJS City filtr, emise mam do hodnoty 0.1)...
Toz zachlastal bych, nedame nekde srazik a muzeme to probrat osobne...
Takze nejspis necha O1 dokud nas STK nerozdeli (mam k ni HJS City filtr, emise mam do hodnoty 0.1)...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 
To je ta klasická konzumní past, doplněná "čecháčkovským ego sousedstvím"Thopr píše:Jen ta touha mít něco novějšího a většího, případně něco, co bude "lepší" a bude lépe vypadat na parkovišti pře firmou, kde dělám
Opravdu je to tak?Thopr píše:Ale 2 děti a hypo na dům mě nutí už přemýšlet jinak...
Si přečti to první...
Ryze pragmaticky OII není o nic moc větší, lépe (na image / ego) to už také moc vypadat nebude...
OI Tour se dělala do roku 2010 a OII je tu od roku 2004... koncepční rozdíl je bez debat, ale ta "image"... já nevím.
Když už, tak proč ne SupII FL?
Vyprdni se na "plechovku" a kup si raději za ty prachy obytný přívěs nebo motorový člun, případně obojí... a užívej si s rodinou
P.S. Něco o tom tuším
GIV Variant TDi ???kW
S OI jsem byl spokojený, s OII víc protože mi víc nabídla. Podvozek, bezpečnost, komfort. Na obou autech jsem neřešil nic zásadního. OI jsem koupil když měla 7 let a 200tis. OII 8 letou a 245 tis.
Když to shrnu, na OI mělo všechno kromě zadní nápravy menší životnost, ložiska, čepy, tlumiče, silentbloky ale i stahovacky, kabeláže ve dveřích. Na OII jsem první ložisko dělal při 350 společně s podvozkem a tlumiče ne proto že to bylo úplně třeba, jen proto že jsem tam dával velký brzdy a udelal to komplet. Stahovacku ani jednu, kabeláž taky ne. Klimakompresor jsem dělal na obou, na jedničce kvůli ložisku, na dvojce kvůli konektoru který byl při koupi po nehodě utrženy. Takže otázkou jestli by nefungoval dál.
Obě auta rezla úplně stejně a řekl bych že moje OII (možná štěstí na kus) míň než OI která byla původem z Německa a OII jezdila jen ČR.
Určitě je třeba být opatrný při výběru motorizace ale kdybych dnes kupoval Octavku tak jedině 3ku, kdybych si vybíral mezi 2 a 1 tak jedině dvojku.
A pokud řešíš místo tak s isofixem je to naprd i v OII. Stejně se musíš soupnout dopředu. Máme recaro sedačku i s iso bází od recaro a na tohle by byl ideální SupII. Což by v případě škodovky byl můj favorit v combi s Bxe. Nebo klidně i cfhc.
Když to shrnu, na OI mělo všechno kromě zadní nápravy menší životnost, ložiska, čepy, tlumiče, silentbloky ale i stahovacky, kabeláže ve dveřích. Na OII jsem první ložisko dělal při 350 společně s podvozkem a tlumiče ne proto že to bylo úplně třeba, jen proto že jsem tam dával velký brzdy a udelal to komplet. Stahovacku ani jednu, kabeláž taky ne. Klimakompresor jsem dělal na obou, na jedničce kvůli ložisku, na dvojce kvůli konektoru který byl při koupi po nehodě utrženy. Takže otázkou jestli by nefungoval dál.
Obě auta rezla úplně stejně a řekl bych že moje OII (možná štěstí na kus) míň než OI která byla původem z Německa a OII jezdila jen ČR.
Určitě je třeba být opatrný při výběru motorizace ale kdybych dnes kupoval Octavku tak jedině 3ku, kdybych si vybíral mezi 2 a 1 tak jedině dvojku.
A pokud řešíš místo tak s isofixem je to naprd i v OII. Stejně se musíš soupnout dopředu. Máme recaro sedačku i s iso bází od recaro a na tohle by byl ideální SupII. Což by v případě škodovky byl můj favorit v combi s Bxe. Nebo klidně i cfhc.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5160
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Biimbo: Nevím,co ty jsi dělal s OI ale já za celých 630tis km ani jedna stahovačka,klima chodí,neutíká,jen kabely v předních a kufr průchodkách.
Záleží,jak se k tomu kdo chová.
Zachvíly to bude veterán,jiné RZ a cena bude stoupat.
Záleží,jak se k tomu kdo chová.
Zachvíly to bude veterán,jiné RZ a cena bude stoupat.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené