Stránka 2 z 3

Napsal: 21 bře 2019, 10:00
od martinsidlo
Hledej nejdřív na konektoru čidla. Když odpojí a zapojíš a nejde,bude chyba dole.Těžko ti odešely třeba budíky.
Opravdu,nečumte do PC a tabletů a používejte šedou kůru mozkovou.

Napsal: 21 bře 2019, 10:45
od slovacek.milos
martinsidlo píše:Hledej nejdřív na konektoru čidla. Když odpojí a zapojíš a nejde,bude chyba dole.Těžko ti odešely třeba budíky.
Opravdu,nečumte do PC a tabletů a používejte šedou kůru mozkovou.
Našel jsem na netu, že

to jsem přesně dělal minulý týden fokusu, při přidání střílel do sání chudá směs tak jsem musel rozdělat rozvody zapřít kliku a dát vačky na pravítko a vyfotit to, na netu říkali je to rozvodama :roll:

Napsal: 21 bře 2019, 13:16
od fantom004
slovacek.milos píše:
fantom004 píše:Ještě jsem neměl možnost tu kapotu otevřít chytráci. To auto u sebe nemám. Myslel jsem si, že to bude někde hůř přístupný.
ono to fachčí tak že kdo tu je nový je lepší si ho nevšímat, protože jsme tu banda chytrých blbců, máme zbytečné kecy, neumíme poradit,


pokud ti nejde tachák tak si kup vag a podívej se do různých řídících jednotek zda se ti zobrazuje rychlost vozidla, pokud jo je zbytečné tu kapotu otvírat nebo se plazit pod autem a provádět opravy typu pokus omyl :)
Jako já nechápu proč když se tu člověk slušně zeptá, proč nemůže dostat slušnou odpověď. Proč tu borci jedou odpovědi stylu dej to do servisu. Jako proč? Tak poprvý jsem se s tím setkal, normálně jsem se zeptal, kde ho hledat, nějaký poznávací znamení, a tady člověk schytá akorát výsměch a nadávky.

VAG je na cestě.. Díky :)

Napsal: 22 bře 2019, 09:25
od Grunt
martinsidlo píše:Hledej nejdřív na konektoru čidla. Když odpojí a zapojíš a nejde,bude chyba dole.Těžko ti odešely třeba budíky.
Opravdu,nečumte do PC a tabletů a používejte šedou kůru mozkovou.
já vím mě jde o to jestli se náhodou nevyzkratovalo nějak to čidlo proto jsem chtěl zkusit konektorem jestli tam je co je než pudu vyfásnout litr za čidlo abych pak zjistil že čidlem to nebylo

Napsal: 22 bře 2019, 12:46
od slovacek.milos
zajímavé a kde se to čidlo nachází a kolik má pinů?

Napsal: 23 bře 2019, 06:47
od misumi
Čidlo má 3 piny + - a výstup. Mám udělátko ,do kterého napíchnu štekr z čidla a po zapnutí klíčku jedu podle otočení knoflíku 40-200km/hod a stojím na místě. Tím to zkouším .

Napsal: 23 bře 2019, 12:25
od Grunt
slovacek.milos píše:zajímavé a kde se to čidlo nachází a kolik má pinů?
čidlo je v převodovce hned pod držákem táhel řazení

ano má 3 piny a mě právě zajímá který je který abych náhodou nepustil + do budíků a neodpálil něco... stačí mi bohatě jestli tam je + ok kostra ok a jestli se aspoň pohne rafička když dodám signál

Napsal: 23 bře 2019, 17:44
od slovacek.milos
[quote="Grunt"][quote="slovacek.milos"] abych náhodou nepustil + do budíků a neodpálil něco.

a co třebva vyrobit si takovou úchylárnu že dáš drát na + naletuješ na řárovku obrysovku a tím druhým drátkem z obrysovky pícháš do toho konektoru, svítí nesvítí a procvičí ručičku ;)

Napsal: 23 bře 2019, 21:11
od Ladas
Miloši to je 100 let zpátky tim se dal dělat předstih na hundrtce ale dnes na ti musíš mít počítač internet a málokdo se zkoušečkou umí zvlášť generace 1995 nahoru je na tom velmi bídně (jejich škoda (noteeth))

Napsal: 23 bře 2019, 21:18
od Grunt
jasně zkoušečku umim použít :D když dám zkoušečkou plus z baterky na signál tak mi to pohne rafičkou aniž by něco umřelo v budíkách?

Napsal: 23 bře 2019, 21:26
od geo
Tak jednoduché to není z čidla leze pwm signál a měni se jeho střída.Začal bych schematem tam uvidíš co ho napájí zda 12v nebo 5v a podle toho budeš vědět jak měřit.Výstup změříš asi jen skopem protože klasickej měřák bude mít velkej vnitřní odpor a tím šlusne na kostru výstup.

Napsal: 23 bře 2019, 21:38
od slovacek.milos
Ladas píše:Miloši to je 100 let zpátky tim se dal dělat předstih na hundrtce ale dnes na ti musíš mít počítač internet a málokdo se zkoušečkou umí zvlášť generace 1995 nahoru je na tom velmi bídně (jejich škoda (noteeth))
ladas neměj mě za vola když se chci pobavit, je mi naprosto jasné vcds adres O1 blok měřených hodnot rychlost vozidla a pak to samé adres 25 + kontrola akčních členů, kontrola drátú a si tam u diferáku, čidlo z kel se dá nasadit zatočit kdyžtak vrátit ,

zkošečku na ledku ta umí i mrkat, nebo s žárovkou na dva dráty bych nikdy nezatratil byt byla stolet stará, i ta nejlepší diag tě dovede klidně do prdele a z prdele tě vyvede třeba sprej na brzdy, nebo z celým iternetem a počítačem budeš stát proti termokameře jako malý mraveneček šlapající vedlejší pěšinku

tak de život co naděláš ;)

Napsal: 24 bře 2019, 10:57
od Ladas
Úplně jsi nepochopil jak to bylo myšleno ;)

Napsal: 24 bře 2019, 12:58
od slovacek.milos
Ladas píše:Úplně jsi nepochopil jak to bylo myšleno ;)
to je na dlouhé vysvětlování, vymysli raději co stím proměnlivým sáním, odstavit ho ?

Napsal: 28 bře 2019, 16:53
od fantom004
Já hlásím, že se to povedlo opravit. A už vím kde to čidlo je ;)