porucha do 6ti měsíců od koupě vozu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já trochu nechápu, jak si někdo v dnešní informační době může koupit auto s automatem..Na druhou stranu mají můj obdiv bazárníci , jak mohou přepokládat, že zrovna tohle auto s automatem dobře prodají a nebude reklamace, soudy a nasraný zákazník..Osobně s DSG zkušenosti nemám, ale můj kámoš má Supa voňavku, který má poctivých 190000km a dle jeho slov a mého "pocitu" převodovka řadí perfektně..Ale do kdy? To je ve hvězdách...Má někdo nějaké lepší zkušenosti? 
nepropadat panice...
Základ je pravidelná výměna oleje, pak automat dá v klidu 500, s jedním repasem hydroměniče. Při cenách oprav spojek a jejich katastrofální vydrži je automat možná lepší volbou. Myslím klasický automat s měničem a ne dsg s dvouhmotou a za předpokladu že si to nekoupí někdo za plnou cenu s tím, že repase je na řadě každou chvíli.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Automat jsem před x lety míval jen na tahání. Neměl jsem problém. Teď už to máme ve všem. DSG v passatu už má ke 450 funguje. Allroad tiptronic přes půl míče já jsem nechával dělat repas ( zbytečně chyba byla jinde) touareg tiptronic 400 s úpravou od ABT od nova kde byl zkrácen interval na výměnu oleje v převodovce kvůli tomu “čipu” myslím ze to dělal jen ten první majitel a funguje. Za vším taham z ničím se neseru. Funguje.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
už nechci jiný osobní auto, vždy když se vrátím z automatu zpět k manuálu, tak mě to ježdění baví o další kus míň. Jistě, až dám 50 do opravy škříně, budě to bolet, ale tak to je 
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Kvůli takovým chytrolínům, co si myslí, že je na vše záruka, píšu při prodeji auta do smlouvy, že je motor KO, převodovka KO, podvozek KO, brzdy KO a že nedoporučuji provoz na pozemních komunikacích bez důkladné prohlídky odborným servisem
Jinak automat je fajn na tahání (ale klasickej s hydroměničem, žádný DSG ani robot), ale na běžnou jízdu preferuju manuál, pro mou autistickou duši je to mnohem lepší pocit, když mám věci pod kontrolou
Jinak automat je fajn na tahání (ale klasickej s hydroměničem, žádný DSG ani robot), ale na běžnou jízdu preferuju manuál, pro mou autistickou duši je to mnohem lepší pocit, když mám věci pod kontrolou
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
kup si teslu, nemusíš ani točit volantem a mužeš si při jízdě patlat telefon.Biimbo píše:už nechci jiný osobní auto, vždy když se vrátím z automatu zpět k manuálu, tak mě to ježdění baví o další kus míň. Jistě, až dám 50 do opravy škříně, budě to bolet, ale tak to je
A neříkej že to nechceš, protože jednou to okusíš a už nebudeš chtít zpět do normálního auta s automatem.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Problém je u některých lidí jako jsem já v tom, že když chvilku jezdím s automatem,/ což bylo velmi časté v minulosti/, tak při přesednutí do manuálu jsem zapomínal vyřazovat a v poklidu řidičského polospánku jsem najednou začal skákat,než mi došlo, že manuál za mě nic neudělá..A jelikož dodnes pořád měním auta, tak bych měl problém..Obdivuji piloty, kteří nezapomínají, jako např. můj kámoš , který má pár motorek z GB s řazením napravo a brzdou nalevo a současně naopak, tak jak to máme ve střední Evropě..Představa, že před zatáčkou chci přeřadit a místo toho dupnu na brzdu , nebo naopak budu brzdit pákou řazení, jímá mne hrůza...Podvědomé řidičské návyky jsou v tomto případě na obtíž..

nepropadat panice...
Jenže dnes v případě vw je dsg spolehlivější jak manual.Co knám jezdí OIII tak všechny už maj převodovku dělanou všechny ložiska jsou na 150tis na kaši.Tak si dneska vyber už to dělaj jako francouzi je to na 100tis a pak cáluj nebo kup nové.fekálek píše:Ojetej pelech s automatem je vždycky nákup zajíce v pytli, samozřejmě nejen s automatem. Nájezd 220tis už je docela dost a s nenadálejma událostma tvého typu (převodovka k.o.) musíš vyloženě počítat a pokud nepočítáš, jsi najivní blázen
Když od nich bude SUV ojetina dostupná za 200 tis Kč tak pro ní půjdu hned. Bohužel se toho asi nedočkáme jen tak.WOB píše:kup si teslu, nemusíš ani točit volantem a mužeš si při jízdě patlat telefon.Biimbo píše:už nechci jiný osobní auto, vždy když se vrátím z automatu zpět k manuálu, tak mě to ježdění baví o další kus míň. Jistě, až dám 50 do opravy škříně, budě to bolet, ale tak to je
A neříkej že to nechceš, protože jednou to okusíš a už nebudeš chtít zpět do normálního auta s automatem.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI