Stránka 2 z 2
Re: dotaz ohledne klimatizace
Napsal: 17 čer 2019, 13:22
od sky59
oregan píše:Ahoj mate nekdo zkusenost s plenim klimy?
Mam tady ford fiesta 2010 a naplnil jsem klimu - radny vakuovani - vse jak ma byt.
Nplnil jsem to 520g co doporucuje vyrobce.
Nastartoval jsem,pustil jsem klimu a vzdy sleduju budiky na plnicce - nizkotlakou a vysokotlakou vetev kolik tlaci kompresor.
Na budiku vysokotlake vetve - cervena barva mi najednou zacal stoupat tlak az na maximum za par vterin a bouchla mi trubka od klimy.
Co zapricinuje stoupani tlaku na vysokotlake vetvi? jake mohou byt priciny?
nie som si isty ale sa mi zda ze na O1 mam v lkime okolo 320g chladiva, potom by ten pol kilo na malu firsticku bolo trochu moc?
Napsal: 17 čer 2019, 13:36
od Vici
oregan píše:s tim chladivem bych to nedelal,byl jsem na skoleni a tam rekli ze pokud by se neco stalonapr. bouracka a zjistili ze tam nema byt toto chladivo tak je z toho obrovsky pruser.
a jak to chladivo po té ráně pak pochytají ze vzduchu? joke..

Každopádně teď už je to asi skoro jedno, když starý typ chladiva stojí taky balík..
Napsal: 17 čer 2019, 14:37
od MirekX
teď šlo trochu dolů kilo asi 600

Re: dotaz ohledne klimatizace
Napsal: 17 čer 2019, 19:40
od NOVON
sky59 píše:nie som si isty ale sa mi zda ze na O1 mam v lkime okolo 320g chladiva, potom by ten pol kilo na malu firsticku bolo trochu moc?
V O1 je cca 750 g chladiva.
_____________________________________________________________
Moderátor: cituj prosím jen to, na co reaguješ.
Napsal: 20 čer 2019, 21:10
od Daniel.n93
Taky bych mel dotaz ohledne klimatizace. Auto naplnim potrebnym mnozstvim chladiva a auto chladi jen chvilicku a pote prestane, chvilema zase chladi a pak nic. Kdyz sleduju tlaky na budikach, tak vysoka vetev 15 a nizka kolem 3 nebo 4, ale tohle jen kratce, pokud prestane chladit tak na obou 8. Kde hledat problem? Ventil? Je to 206SW 2.0Hdi
Napsal: 21 čer 2019, 13:42
od frantisek28
8 Bar, to mas asi vtedy, ked kompresor stoji a tlaky su zrovnane…
Preco ti vypina kompresor musis najst teda sam. 15 Bar na vysokotlakej casti, to je max co ti natlaci a potom vypne kompresor?
Ako je na tom ventilator na sahare? Zapne ti ho na vysoky vykon?
Napsal: 23 čer 2019, 10:24
od Daniel.n93
Natlaci 15bar a klima treba minutu chladi v pohode a pak prestane. Kdyz zapnu klimu tak se sahary rozbehnou. A dalsi poznatek je, ze kdyz kompresor netlaci, tak je na nem stale sepla spojka (kompresor se toci). Mohla by byt zavada v expanzním ventilu?
Napsal: 23 čer 2019, 12:21
od frantisek28
Pytal som sa, ci ti zapne vetrak na sahare na plny vykon, nie ci ti idu na 1.stupen.
Ked si nenapisal nic podrobnejsie o aute, iba ze 206 2.0 hdi (vyrabali ich 10 rokov?) a bolo tam strasne vela zmien, tak sa mozno iba domnievat, ze mas kompresor s el. ventilom co ovlada jeho vykon.
A ty hladaj, ci ti ide spustit sahara na plne gule, hoc aj diagnostikou, ci cez OBD adapter.
Pokial neni funkcny 2. stupen sahary, tak klima ti nepojde.
Lexia/Diagbox…
Napsal: 23 čer 2019, 20:18
od geo
To není uplně pravda pokud jdou sahary na 1st tak za standartní situace musi klima chladit.Druhej stupeň se aktivuje až při vysokén tlaku kolem 18bar ale tam se to dostane jen v případě že sahary nejdou vúbec nebo jsou chladiče ucpaný případně je špatná náplň.Peugeot používal dlouho spojkové kompresory a popravdě nejčastěji je ko kompresor.Každopádně bych ventil vyndal a překontroloval zaneseni jehly a pak se rozhodl zda to i nepropláchnout protože za ty roky je v tom pěknej bordel na tej proplachovací kapalině to je vidět co z toho lítá.
Napsal: 23 čer 2019, 21:10
od frantisek28
Chces povedat, ze kompresor v tychto teplotach netlaci viac (ja viem o tlaku 16Bar pre 2.st vetraku)?
Ja myslim, ze prave vtedy, ked mu to ma zapnut 2.st vetraka a nedojde k tomu koli chybe mu kompresor odstavi, ze preto chladi iba chvilu.
Osobne si myslim, ze tam bude mat chybu P0483,ale budiz aj nieco ine.
Napsal: 24 čer 2019, 06:10
od geo
Píše kompresor je seplej sahara jde na 1.st pokud by 2 st nešel tak by se nic netoćilo a nakonec by se i odpojoval kompresor.