Stránka 2 z 3
Napsal: 05 črc 2019, 14:28
od fekálek
Hele zeptám se blbě, já to totiž nevím, to nemá hydrostavy na ventilech jo? Tam jsou podložky?? To je teda středověk, přijde mi to klepání někde nahoře, ten vstřik je taky možnej, vyskoušej za běhu motoru vstřiky po jednom odpojovat, jestli to neustane.
Napsal: 05 črc 2019, 16:04
od Fenix9555
Vstreky som odpajal nic bez zmeny, a nie nema to hydrostely.
Napsal: 05 črc 2019, 18:11
od Fenix9555
no nič asi dám zasa motor von, zhodím hlavu ešte raz prekontrolujem tie presahy, ale pred tím ako sa do toho pustím, technická otázka, vytiahnem aj samotnú hlavu z megana II ? prepchá sa keď na néj ostanú zvody a turbo ?

Napsal: 05 črc 2019, 20:19
od Fenix9555
Napsal: 06 črc 2019, 13:45
od jericho-3
To snad nemyslíš vážně s těmi kroužky, ne? Také používáš použitou špr.ku?

Napsal: 06 črc 2019, 17:02
od Fenix9555
jericho-3 píše:To snad nemyslíš vážně s těmi kroužky, ne? Také používáš použitou špr.ku?

lenže tie krúžky čo sú tam máju najazdené presne 2 170 km kolbenschmidt ešte sa nestihli určite zabehnuť nie ?
Napsal: 06 črc 2019, 17:58
od geo
Ty jsi dělal výbrus a nechal původní píst nebo proč je tam ta vůle.To samé bude s kruhama jaká je vůle v zámku když je ve válci.
Napsal: 06 črc 2019, 20:54
od Fenix9555
Vybrús som nerobil, len sa prehonovalo a dali sa nove krúžky. Dnes som zmeral vôľu kruzkov (zámkov) vo valci prvý kompresný ma 0.15mm a druhý ma 0.75mm všetky valce rovnako, motor predtým žral vodu a jazdilo sa na ňom dlho. tak sa rozobral hlava repas, ložiská kľuka vybrús 2, prehonovalo sa kružky nové poskladalo sa motor klepal, jazdilo sa cca 2000 km motor klepal stále rovnako rozobral som to a našiel som iba toto.
Napsal: 07 črc 2019, 11:49
od Fenix9555
Nove piesty doma maju priemer 79,92. Stare majú skoro rovnako ale.jeden co naviac buchal ma 79,87mm stalo sa sneho vajce asi posobenim vysokej teplotu ked zral vodu.

Napsal: 07 črc 2019, 12:20
od Fenix9555
Tie piestne krúžky môžem použiť alebo nie ? Je mi ich ľúto vyhodit,

Napsal: 07 črc 2019, 12:52
od jericho-3
Aha, to já myslel, když jsem viděl ten stav motoru, že je to před opravou..To je potom dilema, já osobně už kruhy, které jednou běžely a udělaly sí místo ve válci zpět nikdy nepoužil..Ale s takto málo km , pokud by v zámcích nebyly velké díry by to asi šlo..Tak se omlouvám za příměr z oblasti sexuologie, ono omytá a prohlédnutá špecka by taky ještě službu udělala..

Napsal: 07 črc 2019, 12:56
od geo
Já bych je tam vrátil i když tady panuje jiná písnička.
Napsal: 07 črc 2019, 13:11
od Fenix9555
Kupim radsej lacnejsie znacku mahle krúžky a dam nové
Kolbensmidit už nejdem kupovat tie boli dva krat drahsie ako tueto mahle
Napsal: 07 črc 2019, 17:51
od jericho-3
geo, nejde o písníčku, ale často jsou kroužky považovány, jako něco zbytečného a dokonce tady byl názor, že se při běhu motoru točí, takže je jedno, zda se vyndají ven a znova použijí..Dle mého názoru , pokud jsou ojeté, tak mají své místo ve válci a nelze je znova použít, pokud dotyčný nechce čekat ještě mnoho km, než se zase usadí..Samozřejmě pokud se dají zpět v těchto málo km, tak by to byla i výhoda, /protože už jsou zaběhlé ve válci/ , ale jelikož budou namotovány jistě v jiné poloze, tak výhoda je pryč..naopak..ale je to jen můj názor...

Napsal: 07 črc 2019, 18:54
od geo
Tuhle povîdačku znám ale pokud je válec ok a kruhy tam byli takovou chvíli tak jim nic nebude nebo myslíš že už jsou poloviční jak by asi vydrželi dalších 300 tis co vydržej normálně?Chápu to u starejch kruhů ale prachy nerostou na stromě a než tam dát nějakej levnej sràč tak je vrátím.