slovacek.milos píše:Presne tak som to spravil aj ja s tymi brzdami, kovove hrany obrusil a chodia ze ani vo vyrobe tak nechodilijofa píše:Mne sa zase stalo na kokte ze mi do drzaku brzdovych dosiek nepasovalo oblozenie, resp.bolo vacsie ako drziak a oblozenie tym padom nechodilo ale bolo seknute...
vemeš flexu a upravíš vacšie na správně, já tu měl ted od vás ze senice peter daniel kango, dobrák od kosti chtěl udělat celé auto brzdy náprava rozvody nápplně, všechno si ale koupil ve značce maxgear, nepasovalo pořádně nic, rozvodák na max byl volný, desky jsem upravoval, čepy byly oba levé, vzduchový filtr taky jiný, bez autogenu nic ani omylem,
ještě jsem tu měl marián appel ze skalice auto neprošlo testem ovality bylo potřeba vyměnit aspon lanovody a ne do šrotu a nechtěli mi zaplatit ani tu technickou , píčí a kurev nakonec jsem dostal o euro méně, strávil jsem na tom den a třikrát jsem jel do skalicenikdy více
a to ma prekvapilo lebo to boli textare... hold s tymi zakaznikmi to je niekedy o drzku... Narobis sa jak debil, nervy v kybli a este su schopny ta zjebat ze to neni podla ich predstav... A maxgear ani filtre nekupujem
Zadna brzda O2
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33716
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="jofa"]tymi brzdami, kovove hrany obrusil a chodia ze ani vo vyrobe tak nechodili
a to ma prekvapilo lebo to boli textare...
beru jen z kell kotouče starline obyč, uhlíkové, nebo lakované, na to desky icer a mám leta klid, pasujou, brzdí, netepřepou,
textar mě vypekli, ale je to mnoho let dnes všechno může být jinak, ted jsem předělával desky ABE, schválně jsem se šel podívat datum výroby O2.2016 na domácí žvýkání ok ale na dálnici když si šel ze 140 na 100 tak volant prej hodně třepaly s volantem, o takové značce automobive brake engineering jsem ani neslyšel, icer a je klid
já už jen icer z kel v nouzi RH z elitu

beru jen z kell kotouče starline obyč, uhlíkové, nebo lakované, na to desky icer a mám leta klid, pasujou, brzdí, netepřepou,
textar mě vypekli, ale je to mnoho let dnes všechno může být jinak, ted jsem předělával desky ABE, schválně jsem se šel podívat datum výroby O2.2016 na domácí žvýkání ok ale na dálnici když si šel ze 140 na 100 tak volant prej hodně třepaly s volantem, o takové značce automobive brake engineering jsem ani neslyšel, icer a je klid
já už jen icer z kel v nouzi RH z elitu
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33716
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ja bych asi nehladal problem ak tam ziadny nie je... Pises ze kotuc je na spodu mierne fialovy ale koleso sa nezasekava a ide pekne hladko... Z toho mi vychadza asi iba to ze strmen aj hydraulika je ok cize tam nie je dovod hladat problem. Skus este par krat zdvihnut koleao, nwch ti niekto slape na brzdu a lokazde ked povoli skus s nimpotocit ci ide lahko alebo tazsie, ak tazsie tak pravdepodobne strmen na repas, ak bude strmen ok tak hadicka ale ako pise Milos, ucpana hadicka s abs je zrejme vynimocny jav...
Chtělo by to shrnout, až na vyjímky se ruční brzdy v kotoučovkách kraví téměř u každého auta, hlavně písty přireznou, ztrhne se šnek ruční brzdy, zareznou lana, popřípadě odejdou hadice, které nechtějí kapalinu pouštět zpět..Opravit jde vše, ale chce to dělat komplexně, nová lana, nové hadice a i když svěráky jdou opravit, lepší je výměnou repasované, nebo dokonce nové..Ta přídavná péra na páku ruční brzdy, které koncern dával kdysi jen za příplatek nebo u lepších modelů jsou v podstatě k ničemu, eliminují jen počátek problému... 

nepropadat panice...