Stránka 2 z 4
Napsal: 01 říj 2019, 20:06
od rami
slovacek.milos píše:vydělej vstřiky zanes do zkušebny tam najdeš odpověd na tvůj problém, prověř si dobře komu je na kladně svěřit, najdou se parchanti co ti je hodí do ultrazvuku skásnou sedmičku a problém přetrvává, osobní zkušenost v ostravě

Kdo to tak dela v Ostrave ?
Napsal: 03 říj 2019, 13:03
od marejo
V mezičase kdy jsou vstřiky na kontrole jsem otevřel filtr a ke svému zděšení našel tohle.. je to hodně zlé ? Na dně nic, po odsátí nafty do čisté sklenice proti světlu sem tam něco plave

Na filtr najeto 8tis.

Napsal: 03 říj 2019, 14:00
od Rayx
V tom asi problém nebude
PE 973/3 je správně, pokud je tam odpovídající obal ...
Napsal: 03 říj 2019, 14:05
od marejo
Já myslel ty kovová smítka na tom filtru, ne filtr samotný, mám obavy že jde o pilinky z vysokotlakého čerpadla které mi poškodily vstřikovače
Napsal: 03 říj 2019, 17:28
od slovacek.milos
marejo píše:Já myslel ty kovová smítka na tom filtru, ne filtr samotný, mám obavy že jde o pilinky z vysokotlakého čerpadla které mi poškodily vstřikovače
https://diesel-tp.cz/ zanes jim to tam ukázat
Napsal: 04 říj 2019, 03:24
od venca.6
Kolik to ma najeto?
Napsal: 04 říj 2019, 05:41
od marejo
180tis
Napsal: 10 říj 2019, 17:13
od Maslo23
Tyhle Smitka najdeš skoro vždy když to má 200...
Napsal: 10 říj 2019, 17:14
od Maslo23
Už máš vstriky zpět?
Napsal: 10 říj 2019, 17:19
od venca.6
Jo měl jsem Xsaru 2.0 HDi, moje první kára, všechno jsem si vychytal a po roce měním pal.filtr a dno obalu samá šponka, říkam rychle pryč s tim z baráku, mělo to 160tis doložitelných a siemens vstřiky, teď má 250tis a jezdí vedle ve městě pořád bez zásahu.
Napsal: 10 říj 2019, 17:37
od marejo
Tak vstřiky jsou zpět. Všechny 4 prošly testem OK, hodnoty měly hodně podobné ale prý jsou hraniční, ještě v toleranci. Vyčištěné ultrazvukem. Problém samozřejmě přetrvává s tím rozdílem že auto má horší zvuk než předtím, cvakání připomínající starší diesel ale zase hodnoty odchylek se hodně srovnaly všechny cca -0,5
Napadají mě už jen 2 možnosti a to špatná nafta - natankoval jsem den před tím než se problém objevil plnou nádrž eurooil optimal + aditiva vif jako vždy ale to se mi zdá nepravděpodobné.
Jako druhá možnost mně napadl vysoký tlak oleje za studena který by způsoboval pootevírání ventilů a ztrátu komprese. (stalo se mi před lety na rotačce) stává se to u těchto motorů ?
Napsal: 10 říj 2019, 18:00
od slovacek.milos
[quote="marejo"]Tak vstřiky jsou zpět. Všechny 4 prošly testem OK, hodnoty měly hodně podobné ale prý jsou hraniční, ještě v toleranci.
prosimtě můžeš sem dát foto jaké limity ty vstřiky plní, ke každímu vstřiku se dává protokol né že někdo řekne že jsou v limitu

Napsal: 10 říj 2019, 18:21
od marejo
Zítra odpoledne je sem dám, jsou to 4 protokoly jen sem je idiot zapomněl v práci

Napsal: 10 říj 2019, 18:30
od wendyf
Kde je testovali a kolik to stálo?
Napsal: 10 říj 2019, 18:43
od marejo
https://diesel-tp.cz
2300 test + vyčistění, jinak nic nedělali verdikt byl že jsou ještě použitelné sice ne v ideální kondici ale použitelné