U 1,8 tsi výbrus

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Treba oboje. Ja ze na motorku to stoji cca 10. A posilaji to do NL atd. Tu ni tuk.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

10 jo ? Ale to za čtyřválec ne ?
Já to teda dlouho neřešil ale jednovál byl tak 1500-2000 ( 250 cross 2T )
Jde o to jestli ten blok u 1.8Tsi umožňuje převložkování - myslím jestli stěny válců jsou dost silné, to musí říct ten kdo by to dělal
Blok se dá na mašinu, válce se vyvrtají na venkovní průměr opravné vložky s přesahem, pak se tam zalisují nové vložky a ty je třeba vyhonovat podle nových ( popř. původních ) pístů
Předpokládám že vložky na to budou muset z něčeho upravit,nebo vyrobi úplně nové, tak to bude něco stát, posledně jsem vložkoval u Pavlíčka jeden válec na Mazdu DitD nebo co to bylo tak to stálo 4000 ale to je pak už napořád
Vyvložkovat blok, nový písty a je to
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo a těm odborníkům co ti chtějí brousit nikasilový válce na opravnej průměr řekni jestli se nezbláznili, toho nikasilu je tam vrstvička nula nula hovno a první přebus je +0,25mm, ona ta slitina pod tím nikasilem bude po vybroušení taky vypadat pěkně, ale tak do prvního startu motoru (rofl)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

U VW je prý nikasil i u 1.5 TSI, neví někdo jak je to u toho tříválce 1.0 tsi?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

1.8/2.0 TSI první a druhé generace má sílu stěny mezi válci 3,5mm, poslední třetí generace těhle motorů šla na 3mm ...
Tenle motor mě zajímá dost dlouho, zatím jsem neviděl, že by to někdo něčím kdy vložkoval, jediný co lze relativně běžně dohledat je jen ten brus, je toho třeba plný německý ebay "repasů".

Těžko říct, ale nevěřím, že by si KolbenSchmidt (MS Motorservice) lajzl dělat písty a životnost brusu by tam přesto nebyla ...

Obrázek

https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R4 ... daa&_sop=2
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

pokud je blok litina, tak pak je to OK, nevím, já tyhle motory nikdy nedělal, myslel jsem že je to právě hliníkový a na tom vrstvička tvrdochromu
přehonovat litenej blok na větší to je OK, v tom nevidím problém
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Viz můj předchozí příspěvek ve vlákně, je to litina ;)
Před brusem posoudit, aby se to nedělalo zbytečně, však tady je problém v stírácích a pokud je to trochu pod kontrolou, nebývá to třeba, ale tak jezdit do stavu, kdy je třeba brus, tak takový auto raději nekupovat, jak na tom asi bude zbytek, když to majitel záměrně takto "dojezdil" ...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Záleží na stavu a ovalitě válců no, teď jsme dělali Dacii Dokker 1.6 najetý kolem 100tis a ve válci schodek snad 0,5mm...firmeka která pořád jezdila na plnej ceres naložená 1000kg (rofl)
hurikan1
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 18 říj 2015, 14:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od hurikan1 »

roman ktorú 1,6 renault alebo nisan.
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

Proboha, proč když je blok litinovej je tam nikasil??? To snad jedině, jestli to nemá menší třecí ztráty, jinak to nemá logiku ne?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ptej se těch, kdo s tím nikaselem atd. argumentují, že tam je :) další z mnoha JPP některých "servismanů" ...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

hurikan1 píše:roman ktorú 1,6 renault alebo nisan.
Je to starej motor stejnej jak snad v Megane I....8mi ventil,kolovrat 61kw nebo co..
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Podle fotek nelze vše posoudit, ale tohle CDAB se 140tkm posílá rus na brus ...
No a jen jako doporučení, jak jsou tam ty svíce v hlavě EA888 motorů (a nejen tam) utopený a motorový prostor dosti sbírá silniční prach, před výměnou svíček je základ šachtu svíčky řádně vyfoukat ;)

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“