Stránka 2 z 2

Napsal: 12 úno 2020, 09:06
od Thopr
Mne vyskocila hlaska, ze je klapka KO. Probehlo vycisteni na radu mistnich a jeste k tomu mi Huml napsal, ze EGR bude uz za chvilku KO. Najeto 2000km po vycisteni klapky a ozval se EGR... takze mam uz i po vymene egru.

Napsal: 12 úno 2020, 09:48
od pstejski
a tahle 135.Obrázek

Napsal: 14 úno 2020, 10:24
od Matrix
Pánové, zpátky k tomu termostatu, kolik tyhle CFHC motory mají mít teplotu motoru? Mě to balancuje teď v zimě kolem 80°C což odpovídá po úplném zahřátí motoru i teplotě oleje na palubce, ale VCDS mi ani na dálnici neukáže teplotu vody vyšší než nějakých 85°C. Auto topí, aproximovaná hodnota ručičky budíků drží na 90° a neklesá - což by odpovídalo nižsí hodnotě teploty než nějakých 72°C. Já jen jestli to má cenu řešit, anebo je to vše OK.

Napsal: 14 úno 2020, 12:12
od pstejski
pokud ti pochoduje teplomer i po zahrati motoru tak je termostat spatny

Napsal: 14 úno 2020, 12:17
od Matrix
V tom případě je cajk, ať jedu v -5°C po dálnici anebo skáču po městě tak je trvale na 90, ciferníku, ale jak říkám každému, ta hodnota je aproximovaná, takže 90 to bude držet když skutečná hodnot jé 73°C nebo i 87°C, spíš by mě zajímala jaká je běžná ustálená hodnota teploty vody při konstantní jízdě třeba po dálnici. Což u mě od určitého stupně prohřátí motoru odpovídá teplotě oleje = 82°C