Nouzovy rezim Passat B8 (vyřešeno)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Nevím jak vám ,ale mě teplota nasávaného vzduchu 117C rozhodně vpořádku nepřijde, zkontrolovat to čidlo nasávaného vzduchu a možná dát nové, nebo nalogovat za jízdy aby nebyl problém s okruhem IC - čerpadlo vody nebo tak.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


G42 (u tvojho motora označenie G810) pred medzichladičom G811 za. Ak myslíte teplotu za turbom, môže mať kľudne cez 100C.

edit - doplnenie info o G810

edit - doplnenie info o G810
Naposledy upravil(a) passion dne 24 úno 2020, 16:37, celkem upraveno 3 x.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 43
- Registrován: 04 dub 2006, 15:45
- Bydliště: Klatovsko
Odpovědi: 0
chyba z dnešniho dne.
5710 - regulace plniciho tlaku
P0299 00 [096] - regulacniho rozsahu nedosazeno
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 115162 km
Datum: 2020.02.24
Čas: 11:41:43
Otáčky motoru: 1951.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 86.7 %
Rychlost vozidla: 115 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 90 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 105 °C
Okolní tlak vzduchu: 960 mbar
Napětí svorky 30: 14.700 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Plnicí tlak: požadovaná hodnota: 2496 hPa
Vstup chlad.pln. vzduchu: snímač tlaku 1: řada 1: hrubá hodnota: 2082.0 hPa
Měřič hmotnosti vzduchu 1: řada 1: hmotnost vzd.: hrubá hodnota: 765.6 mg/stroke
Ventil zp. vedení výf.plynů 1: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 0.00 %
Ovladač škrticí klapky 1: řada 1:zpětné množství - skut.hodnota: 0.00 %
Ovladač turbíny 1: řada 1: zpětné množství - skut. hodnota: 93.93 %
Střední vstřikované množství: 42.81 mg/stroke
5710 - regulace plniciho tlaku
P0299 00 [096] - regulacniho rozsahu nedosazeno
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 115162 km
Datum: 2020.02.24
Čas: 11:41:43
Otáčky motoru: 1951.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 86.7 %
Rychlost vozidla: 115 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 90 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 105 °C
Okolní tlak vzduchu: 960 mbar
Napětí svorky 30: 14.700 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Plnicí tlak: požadovaná hodnota: 2496 hPa
Vstup chlad.pln. vzduchu: snímač tlaku 1: řada 1: hrubá hodnota: 2082.0 hPa
Měřič hmotnosti vzduchu 1: řada 1: hmotnost vzd.: hrubá hodnota: 765.6 mg/stroke
Ventil zp. vedení výf.plynů 1: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 0.00 %
Ovladač škrticí klapky 1: řada 1:zpětné množství - skut.hodnota: 0.00 %
Ovladač turbíny 1: řada 1: zpětné množství - skut. hodnota: 93.93 %
Střední vstřikované množství: 42.81 mg/stroke
Něco podobnýho se mě stalo když jsem vyřadil na zkoušku ten chladič v sání na pasatoj.Jak tomu na dálnici naložil tak se tomu čidlu nelíbila teplota a hned omezila dávku paliva a to dos auto bylo líné jak mrcha.vystydlo a zase jelo.Chtělo by to zjistit z funkčního auta limit toho čidla kde začne ubírat.
Špatne.
Trojka alebo štvorka plyn na podlahe! od nízkych otáčok (čo ti srdce dovolí) po čo najvyššie (čo ti srdce dovolí). Asi nebudeš mať skupiny meraných hodnôt, tak loguj nasledovné z rozšíreného merania:
Otáčky motora
Vstrekovaciu dávku (mg/zdvih)
Váhu vzduchu požadovanú
Váhu skutočnú
Percento EGR
Tlak atmosferický
Tlak turba požadovaný
Tlak turba skutočný
Percento regulácie turba
Trojka alebo štvorka plyn na podlahe! od nízkych otáčok (čo ti srdce dovolí) po čo najvyššie (čo ti srdce dovolí). Asi nebudeš mať skupiny meraných hodnôt, tak loguj nasledovné z rozšíreného merania:
Otáčky motora
Vstrekovaciu dávku (mg/zdvih)
Váhu vzduchu požadovanú
Váhu skutočnú
Percento EGR
Tlak atmosferický
Tlak turba požadovaný
Tlak turba skutočný
Percento regulácie turba
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 43
- Registrován: 04 dub 2006, 15:45
- Bydliště: Klatovsko
Odpovědi: 0
Tak auto uz jezdi jak má a vse funguje na 1 diky p.Šimovi(Motorpower).Puvodne upravoval auto pan z Kralova Dvora TPOWER.Ten upravce ma jen silne řeči a to je asi vše.Celkem jsem byl u nej 4x a najel jsem cca 900km uplne zbytečne.Ve finale jsem měl vykon zvyseny oproti serii o 7KW.A to se vyplatí.Tak kdyby někdo chtěl navštivit tuto firmu tak opravdu NEDOPORUCUJI. Děkuji všem za ochotu pomoct. 

Re: Nouzovy rezim Passat B8 (vyřešeno)
Můžu se zeptat co bylo špatně. Byl to špatný chip nebo byl problém v té teplotě nasávaného vzduchu? Řeším ten stejný problém. Díky
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 481
- Registrován: 25 úno 2018, 08:54
- Bydliště: Prievidza
Odpovědi: 0
Re: Nouzovy rezim Passat B8 (vyřešeno)
humca - Naposledy aktivní:20. říj 2023 17:56
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond