Nouzovy rezim Passat B8 (vyřešeno)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Nevím jak vám ,ale mě teplota nasávaného vzduchu 117C rozhodně vpořádku nepřijde, zkontrolovat to čidlo nasávaného vzduchu a možná dát nové, nebo nalogovat za jízdy aby nebyl problém s okruhem IC - čerpadlo vody nebo tak.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 917
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

G42 (u tvojho motora označenie G810) pred medzichladičom G811 za. Ak myslíte teplotu za turbom, môže mať kľudne cez 100C.
Obrázek
edit - doplnenie info o G810
Naposledy upravil(a) passion dne 24 úno 2020, 16:37, celkem upraveno 3 x.
humca
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 04 dub 2006, 15:45
Bydliště: Klatovsko

Příspěvek od humca »

passion píše:G42 pred medzichladičom G811 za. Ak myslíte teplotu za turbom, môže mať kľudne cez 100C.
Obrázek


Za jizdy to logoval a vse bylo v poradku.Teplota nasavaneho vzduchu byla max 34 stupnu a min asi 17stupnu.Zkusim kouknout na ty cidla. Dekuji.
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 917
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

Môže byť, že logoval teplotu z váhy vzduchu za filtrom a zápis pri chybe je z G810 za turbom alebo G811 za medzichladičom.
Edit - ešte jeden obrázok
Obrázek
humca
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 04 dub 2006, 15:45
Bydliště: Klatovsko

Příspěvek od humca »

chyba z dnešniho dne.

5710 - regulace plniciho tlaku
P0299 00 [096] - regulacniho rozsahu nedosazeno
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 115162 km
Datum: 2020.02.24
Čas: 11:41:43

Otáčky motoru: 1951.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 86.7 %
Rychlost vozidla: 115 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 90 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 105 °C
Okolní tlak vzduchu: 960 mbar
Napětí svorky 30: 14.700 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Plnicí tlak: požadovaná hodnota: 2496 hPa
Vstup chlad.pln. vzduchu: snímač tlaku 1: řada 1: hrubá hodnota: 2082.0 hPa
Měřič hmotnosti vzduchu 1: řada 1: hmotnost vzd.: hrubá hodnota: 765.6 mg/stroke
Ventil zp. vedení výf.plynů 1: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 0.00 %
Ovladač škrticí klapky 1: řada 1:zpětné množství - skut.hodnota: 0.00 %
Ovladač turbíny 1: řada 1: zpětné množství - skut. hodnota: 93.93 %
Střední vstřikované množství: 42.81 mg/stroke
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Stále je veĺký rozdiel až cez 400 hpa medzi požadovanou skutočnou hodnotou plniacého tlaku.Ta požadovaná hodnota je podľa mňa príliš vysoká.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Něco podobnýho se mě stalo když jsem vyřadil na zkoušku ten chladič v sání na pasatoj.Jak tomu na dálnici naložil tak se tomu čidlu nelíbila teplota a hned omezila dávku paliva a to dos auto bylo líné jak mrcha.vystydlo a zase jelo.Chtělo by to zjistit z funkčního auta limit toho čidla kde začne ubírat.
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 917
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

Nahraj log z jazdy a daj ho sem.
humca
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 04 dub 2006, 15:45
Bydliště: Klatovsko

Příspěvek od humca »

http://LeteckaPosta.cz/516975953

jestli je to spatne , tak me nekamenujte.Delam to poprve :?
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 917
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

Špatne.
Trojka alebo štvorka plyn na podlahe! od nízkych otáčok (čo ti srdce dovolí) po čo najvyššie (čo ti srdce dovolí). Asi nebudeš mať skupiny meraných hodnôt, tak loguj nasledovné z rozšíreného merania:

Otáčky motora
Vstrekovaciu dávku (mg/zdvih)
Váhu vzduchu požadovanú
Váhu skutočnú
Percento EGR
Tlak atmosferický
Tlak turba požadovaný
Tlak turba skutočný
Percento regulácie turba
humca
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 04 dub 2006, 15:45
Bydliště: Klatovsko

Příspěvek od humca »

Jasně .Děkuji. Zitra to udelam
humca
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 04 dub 2006, 15:45
Bydliště: Klatovsko

Příspěvek od humca »

Tak auto uz jezdi jak má a vse funguje na 1 diky p.Šimovi(Motorpower).Puvodne upravoval auto pan z Kralova Dvora TPOWER.Ten upravce ma jen silne řeči a to je asi vše.Celkem jsem byl u nej 4x a najel jsem cca 900km uplne zbytečne.Ve finale jsem měl vykon zvyseny oproti serii o 7KW.A to se vyplatí.Tak kdyby někdo chtěl navštivit tuto firmu tak opravdu NEDOPORUCUJI. Děkuji všem za ochotu pomoct. :)
Davlor
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 14 lis 2024, 19:08

Re: Nouzovy rezim Passat B8 (vyřešeno)

Příspěvek od Davlor »

Můžu se zeptat co bylo špatně. Byl to špatný chip nebo byl problém v té teplotě nasávaného vzduchu? Řeším ten stejný problém. Díky
tatko Tom
Přispěvovatel
Příspěvky: 481
Odpovědi: 0
Registrován: 25 úno 2018, 08:54
Bydliště: Prievidza

Re: Nouzovy rezim Passat B8 (vyřešeno)

Příspěvek od tatko Tom »

humca - Naposledy aktivní:20. říj 2023 17:56
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“