Stránka 2 z 2

Napsal: 24 úno 2020, 16:03
od MirekX
Nevím jak vám ,ale mě teplota nasávaného vzduchu 117C rozhodně vpořádku nepřijde, zkontrolovat to čidlo nasávaného vzduchu a možná dát nové, nebo nalogovat za jízdy aby nebyl problém s okruhem IC - čerpadlo vody nebo tak.

Napsal: 24 úno 2020, 16:12
od passion
G42 (u tvojho motora označenie G810) pred medzichladičom G811 za. Ak myslíte teplotu za turbom, môže mať kľudne cez 100C.
Obrázek
edit - doplnenie info o G810

Napsal: 24 úno 2020, 16:23
od humca
passion píše:G42 pred medzichladičom G811 za. Ak myslíte teplotu za turbom, môže mať kľudne cez 100C.
Obrázek


Za jizdy to logoval a vse bylo v poradku.Teplota nasavaneho vzduchu byla max 34 stupnu a min asi 17stupnu.Zkusim kouknout na ty cidla. Dekuji.

Napsal: 24 úno 2020, 16:28
od passion
Môže byť, že logoval teplotu z váhy vzduchu za filtrom a zápis pri chybe je z G810 za turbom alebo G811 za medzichladičom.
Edit - ešte jeden obrázok
Obrázek

Napsal: 24 úno 2020, 19:02
od humca
chyba z dnešniho dne.

5710 - regulace plniciho tlaku
P0299 00 [096] - regulacniho rozsahu nedosazeno
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 115162 km
Datum: 2020.02.24
Čas: 11:41:43

Otáčky motoru: 1951.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 86.7 %
Rychlost vozidla: 115 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 90 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 105 °C
Okolní tlak vzduchu: 960 mbar
Napětí svorky 30: 14.700 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Plnicí tlak: požadovaná hodnota: 2496 hPa
Vstup chlad.pln. vzduchu: snímač tlaku 1: řada 1: hrubá hodnota: 2082.0 hPa
Měřič hmotnosti vzduchu 1: řada 1: hmotnost vzd.: hrubá hodnota: 765.6 mg/stroke
Ventil zp. vedení výf.plynů 1: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 0.00 %
Ovladač škrticí klapky 1: řada 1:zpětné množství - skut.hodnota: 0.00 %
Ovladač turbíny 1: řada 1: zpětné množství - skut. hodnota: 93.93 %
Střední vstřikované množství: 42.81 mg/stroke

Napsal: 24 úno 2020, 20:27
od proxima
Stále je veĺký rozdiel až cez 400 hpa medzi požadovanou skutočnou hodnotou plniacého tlaku.Ta požadovaná hodnota je podľa mňa príliš vysoká.

Napsal: 24 úno 2020, 20:51
od geo
Něco podobnýho se mě stalo když jsem vyřadil na zkoušku ten chladič v sání na pasatoj.Jak tomu na dálnici naložil tak se tomu čidlu nelíbila teplota a hned omezila dávku paliva a to dos auto bylo líné jak mrcha.vystydlo a zase jelo.Chtělo by to zjistit z funkčního auta limit toho čidla kde začne ubírat.

Napsal: 24 úno 2020, 21:49
od passion
Nahraj log z jazdy a daj ho sem.

Napsal: 25 úno 2020, 14:25
od humca
http://LeteckaPosta.cz/516975953

jestli je to spatne , tak me nekamenujte.Delam to poprve :?

Napsal: 26 úno 2020, 08:49
od passion
Špatne.
Trojka alebo štvorka plyn na podlahe! od nízkych otáčok (čo ti srdce dovolí) po čo najvyššie (čo ti srdce dovolí). Asi nebudeš mať skupiny meraných hodnôt, tak loguj nasledovné z rozšíreného merania:

Otáčky motora
Vstrekovaciu dávku (mg/zdvih)
Váhu vzduchu požadovanú
Váhu skutočnú
Percento EGR
Tlak atmosferický
Tlak turba požadovaný
Tlak turba skutočný
Percento regulácie turba

Napsal: 26 úno 2020, 20:36
od humca
Jasně .Děkuji. Zitra to udelam

Napsal: 05 bře 2020, 15:32
od humca
Tak auto uz jezdi jak má a vse funguje na 1 diky p.Šimovi(Motorpower).Puvodne upravoval auto pan z Kralova Dvora TPOWER.Ten upravce ma jen silne řeči a to je asi vše.Celkem jsem byl u nej 4x a najel jsem cca 900km uplne zbytečne.Ve finale jsem měl vykon zvyseny oproti serii o 7KW.A to se vyplatí.Tak kdyby někdo chtěl navštivit tuto firmu tak opravdu NEDOPORUCUJI. Děkuji všem za ochotu pomoct. :)

Re: Nouzovy rezim Passat B8 (vyřešeno)

Napsal: 14 lis 2024, 19:10
od Davlor
Můžu se zeptat co bylo špatně. Byl to špatný chip nebo byl problém v té teplotě nasávaného vzduchu? Řeším ten stejný problém. Díky

Re: Nouzovy rezim Passat B8 (vyřešeno)

Napsal: 14 lis 2024, 21:21
od tatko Tom
humca - Naposledy aktivní:20. říj 2023 17:56