Stránka 2 z 2
Napsal: 17 úno 2020, 08:12
od Marek001
Ano kontrolka po zaslepení bude samozrejme časom svietiť, tu ide len o test či to prestane húliť
Napsal: 17 úno 2020, 19:16
od Michal Krtek
Takže : dnes utěsněno potrubí--nafouknuto kompresorem....a nic, nikde nesyčí..................dále vyndán egr,(DOSEDÁ PĚKNĚ, TĚSNÍ) je poměrně hodně čistej, samozřejmě je zakarbonovanej, ale turbominimálně.......nadále jsem ho vyčistil, zkoušel jestli chodí-----a chodí(ale to u jsem zkoušel předtím), nezasekává, chodí pěkně,........................já už fakt nevím, že by ucpanej výfuk?(jenže když odpojím(rozpojím to) před oxidačním katem-tak mne bude švindlovat lamdda, která je na katu ......................................anebo nějakej z těch vstřiků (NOVEJCH!!!!!!!!) bude zmetek..................anebo fakt nevím
Napsal: 17 úno 2020, 19:30
od Michal Krtek
Je nějaká možnost jak vyzkoušet váhu vzduchu? .......jinak než výměnným způsobem ?????........na diagnostice funguje
Napsal: 18 úno 2020, 15:22
od jericho-3
Půjč si jí z funkčního vozu, pokud máš možnost..Je to levné a spolehlivé..
Napsal: 18 úno 2020, 19:28
od Michal Krtek
jericho-3 píše:Půjč si jí z funkčního vozu, pokud máš možnost..Je to levné a spolehlivé..
............víš jak, ještě před 2měsícema jsem tu měl svoje druhý IVeco 2,3hpi(byť si nejsem jistej, jestli tam byla stejná váha vzduchu)....ale už je prodaný.......takže moc nemám z čeho si to pujčit

........a nikdo známý 2,3 nemá ......

......jsem objednanej přímo do Iveca/Fiat do hradce , na kompletní elektronické otestování auta.......to je snad po 10 letech poprvé kdy jsem se rozhodl něco řešit přes autorizovaný servis ...tak jsem fakt zvědav
myslím to tak, že kdysi když jsem něco už nevěděl, tak jsem nakonec k autorizáku jel, ale pak jsem asi měl štěstí na techniky, kdy jsem o systemu věděl víc já než oni(asi přijímali každého druhého)...a tak jsem na autorizáky nějak zanevřel
snad v Hradci budou bombarďáci, a ty prachy za diagnostiku budou na místě

Napsal: 21 úno 2020, 11:28
od Michal Krtek
No tak diagnostika-včetně jízdního testu(přímo u Stratos AUTO) vyhodnotila sporadickou závadu lambdy(ale nerosvítí se NOUZE) ....a to je P2A00........lamdu jsem vyměnil.......NO A KOUŘÍ STÁLE!!!
prověřovali ještě Turbo, tlak nafty, únik vzduchu....(ale to už jsem měl prověřené předtím)..............
editováno : už vyměněno vše....váhy vzduchu, snímač tlaku, vysokotlaká pumpa, zkontrolováno nastavení rozvodů-na přípravky........
.....no a samozřejmě v kouří stále (v zátěži)
Napsal: 25 bře 2020, 10:01
od Michal Krtek
Máte někdo tušení co by mohlo být na BOSCH vstřiku tento kod .....je v ovále na nových vstřikách mám číslo 515........na starých 015.........(google hledal jsem, a nenašel).........myslím jako jestli jsem nekoupil nějaký vstřiky pro afriku apod


Napsal: 25 bře 2020, 10:31
od exiter
Je to Bosch interní označení závodu. 515 je závod Jihlava, ale zde je jen repasujeme. To máš teda repas?
015 si myslím že je Italie Bari
Napsal: 25 bře 2020, 13:06
od Michal Krtek
ahoj, NEEE není to repas-respektive kupoval jsem je nové z e-shopu//zatím nejmenovaného//....přišli zabalené,v originálních krabičkách, vypadali nepoužité.(bez sebemenších škrábanců, a otlaků).....
čísla vstřiků jsou :
85426 0829 2901
85428 0190 1903
85426 0806 2906
85426 0857 2906
není nějaká veřejně/neveřejně přístupná tabulka?
protože já už ze zoufalství nevím co dělat, a fakt se mi nechce tahat ven nové vstřiky ...a dávat je testovat
Napsal: 27 bře 2020, 12:37
od exiter
tyhle CRI jsou z Jihlavy, ale ty kody co jsi poslal nedokážu rozkodovat.
Pošli mi foto každého vstriku a bud mi pošli rozkodované DMC nebo detail DMC kodu...
Napsal: 05 dub 2020, 11:19
od Michal Krtek
exiter------Děkuji Ti, zkusil jsem Ti to poslat SZ.....snad došlo....a snad jsem to nafotil, tak aby to šlo rozkodovat ......
