Stránka 2 z 3
Napsal: 28 úno 2020, 07:49
od Smoker420
Díky všem za rady, až se trochu oteplí tak to s tím ventilem zkusim, jo a neměl by někdo naky fígl jak ten ventyl vyndat vůbec se mu nechce a to už to 2den prostikavam WD čkem. A měl bych ještě jednu otázku může to být i jiná přičina proč tam nejde nafta kromě toho stop ventylu, filtru a sacího koše, jako třeba imobilizer, relé, pojistka, spinacka, nebo přetlakovýho ventylu na přepadu čerpadla, a nebo i čerpadlo off... Ohledně toho čerpadla jsem ještě zjistil že když točíme tak nafta jde do čerpadla ale když přestanu točit tak jde z5 z čerpadla do filtru....
Napsal: 28 úno 2020, 11:36
od slovacek.milos
ten ventil vyšroubuj opatrně vydělej pístek s pružinkou a ventil namontuj zpět ono to fachčí i tak, bez něj
pístek s pružinkou schovej do sáčku

Napsal: 03 bře 2020, 23:17
od senioring1
Dokonalú radu nadiaľku ti asi nikto nedá , ale podľa tvojho popisu by som tipoval na riadiacu jednotku . Pri napojení plus na stopventil sa dostávaš druhou stranou plusom na RJ .Skontroluj funkčnosť R109 , ktorý zásobuje plusom RJ. Ak je v poriadku , potom skús odpojiť RJ a kontakty prestriekať kontoxom .
Napsal: 04 bře 2020, 10:55
od slovacek.milos
senioring1 píše:Dokonalú radu nadiaľku ti asi nikto nedá , ale podľa tvojho popisu by som tipoval na riadiacu jednotku
když nefachčí řídící jednotka, nebo 109 ka tak ti neproblikne žhavení
Napsal: 04 bře 2020, 21:32
od senioring1
Zrejme máš pravdu , ale neporadil som mu s bohorovnou istotou aby si kúpil novú .
Napsal: 11 bře 2020, 00:25
od Smoker420
Tak jsem vykichal stop ventyl a nafta tam jde ale stejně nic, žhavení při otočení klíčku svity normále ale točím točím s nic
Napsal: 11 bře 2020, 17:34
od rudas.mp
Jen taková domněnka není zaseklá chcipací klapka u egr ventilu??? Pak motor nemá vzduch. Minulý týden jsem to zrovna řešil.
Napsal: 11 bře 2020, 17:53
od Smoker420
Právě že není, vzduch tam jde nafta ( do vstřiku ) taky, takže už vůbec nevim co stim....
Napsal: 11 bře 2020, 23:27
od rudas.mp
a co skočené rozvody.??
Napsal: 12 bře 2020, 12:55
od jericho-3
Smoker420 píše:Právě že není, vzduch tam jde nafta ( do vstřiku ) taky, takže už vůbec nevim co stim....
Jdo o to, zda ti nafta"která jde do vstřiku " jde také ven..Proto je důležité zda se kouří při startování z výfuku..Ono to totiž klame, kolikrát odpojíš trubku od vstřiku a z trubky stříká nafta, ale čerpadlo není schopno vstřik přetlačit../zavzdušnění/.
Základ pro to, aby to chytlo: Motor musí mít možnost nasávat vzduch, musí mít možnost vyměšovat -výfuk, musí mít palivo- vstřikovače-čerpadlo o.k., a vstřik musí být ve správný okamžik,a samozřejmě motor musí mít kompresi..Ostatní je v podstatě k ničemu..

Napsal: 12 bře 2020, 20:19
od Smoker420
jericho-3 píše:Smoker420 píše:Právě že není, vzduch tam jde nafta ( do vstřiku ) taky, takže už vůbec nevim co stim....
Jdo o to, zda ti nafta"která jde do vstřiku " jde také ven..Proto je důležité zda se kouří při startování z výfuku..Ono to totiž klame, kolikrát odpojíš trubku od vstřiku a z trubky stříká nafta, ale čerpadlo není schopno vstřik přetlačit../zavzdušnění/.
Základ pro to, aby to chytlo: Motor musí mít možnost nasávat vzduch, musí mít možnost vyměšovat -výfuk, musí mít palivo- vstřikovače-čerpadlo o.k., a vstřik musí být ve správný okamžik,a samozřejmě motor musí mít kompresi..Ostatní je v podstatě k ničemu..

A můžep zpusobovat to že čerpadlo nepretlaci vstik, zpětny (přetlakovou) ventyl na cerpadle z kterýho jde hadička do přepadu? Mě totiž připadalo že ty nafty to moc nestika. Poznal bych to i tak že sundám svíčky a budu sledovat / čichat jestly válec při točení vytlačí naftu?
Pak mě nasda už jen hození rozvody, čidlo kliky, čerpadlo off a nebo řídící vstřik...
Napsal: 12 bře 2020, 21:18
od frantisek28
2 tyzdne auto stoji, lebo si niekto zaumienil ze vadny je stop ventil, ci cerpadlo a nic ine nepripusti.
Diagnostika 0 bodov, tak sa bude laborovat pripajaynim 12V…
Napsal: 13 bře 2020, 06:00
od frantisek28
Dorazila mi SZ od Smoker420…
“no tak se neposer...“
Ta osoba je zjavne narusena

Napsal: 13 bře 2020, 08:16
od jericho-3
Smoker 42O - musíš rozlišovat, čerpadlo pro svou práci potřebuje přetlak uvnitř čerpadla a až poté může vytvořit potřebný tlak pro protlačení trysek. Půjč si někde vstřik z TDI rotačky nebo i z TD nandej ho na trubku u nějaké trysky a zastartuj..Když bude vstřikovač prášit, tak to čerpadlo zvládá. Jinak bych místo trápení vzal auto na lano, zapnul klíček a nařídil tahounovi ať to pořádně rozjede a až pak bych tam dal čtyřku, pak trojku a nechal chvilku motor blafat, protože tohle věčné startování, zkoušení a laborování vše unaví vybije, zahází a motor si potřebuje ulevit, vyčistit, vyházet bordel a pak si vzpomene, jaké to bylo kdysi, když to valil do kopců zamlada...

Napsal: 13 bře 2020, 13:55
od Smoker420
jericho-3 píše:Smoker 42O - musíš rozlišovat, čerpadlo pro svou práci potřebuje přetlak uvnitř čerpadla a až poté může vytvořit potřebný tlak pro protlačení trysek. Půjč si někde vstřik z TDI rotačky nebo i z TD nandej ho na trubku u nějaké trysky a zastartuj..Když bude vstřikovač prášit, tak to čerpadlo zvládá. Jinak bych místo trápení vzal auto na lano, zapnul klíček a nařídil tahounovi ať to pořádně rozjede a až pak bych tam dal čtyřku, pak trojku a nechal chvilku motor blafat, protože tohle věčné startování, zkoušení a laborování vše unaví vybije, zahází a motor si potřebuje ulevit, vyčistit, vyházet bordel a pak si vzpomene, jaké to bylo kdysi, když to valil do kopců zamlada...

Ok zkusím díky, ale myslíš že by to chtytlo na roztazeni když to vstiky nepretlaci ?