Tolik pozornosti u klasiky pro 2 ročník učení na automechanika..Vezmi vzduchovou pistoli, udělej cvrnk, cvrnk atd.,vyndej šrouby a hlava je dole, dej jí do svěráku kanálama nahoru, nalej do nich benzin a koukej, pokud to proteče rychle, netěsní, pokud to poteče až za chvilku, pojede to..Pokud nebudou upálené talířky, tak ventily vyndej, žádná stírátka to nemá, vše logické a jednoduché..Dej ventil do vrtačky , vezmi šmirgl a očisti stykovou plochu a nánosy na konci dříku, pak si půjč frézy na sedla, nejdřív pod frézu dej šmirgl a sedlo v hlavě projeď dokola, strhne se tím nános olova a bordel..Pak tam dej ventil a brusnou pastu a pohybem tam a zpět jej zabruš.. Pak to umej , dej tam ventil a zalej jeho kanál benzinem..Pokud bude sedlo ventilu a styková plocha ventilu poškozená, musí se ventil zbrousit / o co nejméně na brusce na ventily/tak aby plocha byla celistvá a rovná. A sedlo, pokud je vypálené- křívé, se srovná vhodnou ruční frézou, kterou má doma většina starých pazourů nebo na aukru za pár šprdlíků..Jelikož se sedlo rozšíří, musí se poté fréza otočit a rovnou stranou sundat dolů na původní šířku,..Vše je třeba dělat pomalu a odebírat co nejméně matroše, u sedla často stačí jen ten šmirgl, který srazí tu krustu a může se rovnou zabrušovat...Pokud nepoužiješ předtím ten šmirgl, fréza se nechytne a klouže./u výfuku/.Je s tím práce, ale jistota zaručena.. Různé dnešní moderní rychlozpůsoby zjištění závady jen zdržují a oddalují od práce..

nepropadat panice...