Tmel na podlepení krytu rozvodů BME

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4905
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

tak to je zřejmě dokonalá....kéž by takové byly i moderní auta...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="OťasTDi"]tak to je zřejmě dokonalá.... dokonalá není někdy to stím výkonem přežene až tak, že ji musím hodit do nouzáku, je v beranu a já jsem lev tak si snadno poradím (LOL)
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4905
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

hele dva lvy mám doma...hele a co pak děláš při nouzáku? restaratuješ klíček?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

OťasTDi píše:hele dva lvy mám doma...hele a co pak děláš při nouzáku? restaratuješ klíček?
nic nerestartuju snažím se ji udržet v nouzáku co nejdél abych měl chvilku klidu, je jí 57 let jak chytne výkon je nezničitelná a když se dostane pět minut do klidu tak tam vymyslí dvě hodiny práce ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“