Krátké trasy do práce 7km na dpf nic moc plus na jaře stavíme dům takže kde jaká koruna se budu hodit, tak by mě stačila jedničková ovce, měl jsem ji dřív lehce úpravenou a zase bych se k ní vrátil.Tomas.cz píše:Můžu se jenom zeptat, proč chceš "měnit" soudlě dle inzerátu fešnou O2-RS 125kw s CR za Octavii 1?
Předběžně poptávám nějakou upravenou O1 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jojo koukám i po ASZ 96kw tam stačí chip a jede to pěkně stačí to.Jarda S. píše:já bych raději hledal PD 96kw oktulibor.98 píše:Asi to bude nejlepší koupit pěknou sérii a dát si tam turbo VB, PP764, hds spojku a chip to mě by stačilo. Ale tak ptám se tady jestli někdo něco nebude mít k prodeji za přijatelnou cenutam tě koně vyjdou skoro nejlevněji
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
I kdybyste se s dejmákama stavěli na hlavy, nikdy vám to nepojede tak, jako dobře odladěná 1,8T. Za čtvrtinu investic.
Mám tu teď jednu, zatím naladěnou podomácku na 154 kW a 354 Nm na krátké převodovce. Nejede to blbě, fakt ne. Myslím, že někteří z vás byste se v tom možná i posrali strachy. Ona ta síla v kombinaci s tím debilním podvozkem s krátkým rozvorem a dlouhými převisy je docela groteska.
Mám tu teď jednu, zatím naladěnou podomácku na 154 kW a 354 Nm na krátké převodovce. Nejede to blbě, fakt ne. Myslím, že někteří z vás byste se v tom možná i posrali strachy. Ona ta síla v kombinaci s tím debilním podvozkem s krátkým rozvorem a dlouhými převisy je docela groteska.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Bez k04 to slavný 1.8T nikdy pořádně nepojede a o investicích aby to jelo je to 3x vic za 1 koně než u nafty, o problémech se za zaneseným mazacím košem,soustavou odvětráním klikové hřídele a vůbec celým systémem saní na které už věci v originále ani neobjednáš bych mohl taky vyprávět story z druhovýroby od kvality topran víka a podobně je to rok maximálně 2 a můžeš to ladit znova prostě ty jebky nefungujou
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Kup toto https://auto.bazos.cz/inzerat/128990461 ... ra-xen.php a dej soft...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Ono aby jsi z té jedničkové Octy nebyl zklamaný, nostalgie je svině, ty auta nejsou dnešním pohledem zas tak skvělý, jako si je pamatujeme 10-15 let nazpět
pořád to sice bude levný auto na provoz a údržbu, ale taky už tam začnou odcházet věci na stáří a brutální kilometrové nájezdy. A ty sedačky, interiér, podvozek... jsou věci, který jdou řešit, ale v sérii to je hrůza 

Vždyť na 1.8T jde sehnat vše za pár Kč, dávalo se to do každýho koncernu od leva do prava v různých výkonech, tak si z toho každý poskládá co chce.
A 3x víc Kč za koně je nesmysl. Třeba u Octy AUM 110 kw, což je v podstatě shodný motor s RS, tak stačí jen pár drobností, FMIC a chip a jsi na 220-230 koních za cca 20t. Kč investici. Kolik koní uděláš na rotačce za ty peníze?



To mohu potvrdit, když jsem si spočítal, na kolik by mě vyšlo upravit rotačku na cca 220 koní, tak jsem si radši pořídil Ibizu Cupru 1.8T, kde za poloviční peníze budu mít kolem 250 koní a v lehčím autě navícMarek77 píše:I kdybyste se s dejmákama stavěli na hlavy, nikdy vám to nepojede tak, jako dobře odladěná 1,8T. Za čtvrtinu investic.

Zbytečný pesimismus, vidím to opačně. (k04 jako dobrý, ale s těmi debilními svody... to už je lepší k03s hybrid a portované svody, a když už, tak k04 z TFSI, ale to už je o kovaných ojnicích atd.)Ladas píše:Bez k04 to slavný 1.8T nikdy pořádně nepojede a o investicích aby to jelo je to 3x vic za 1 koně než u nafty...
Vždyť na 1.8T jde sehnat vše za pár Kč, dávalo se to do každýho koncernu od leva do prava v různých výkonech, tak si z toho každý poskládá co chce.
A 3x víc Kč za koně je nesmysl. Třeba u Octy AUM 110 kw, což je v podstatě shodný motor s RS, tak stačí jen pár drobností, FMIC a chip a jsi na 220-230 koních za cca 20t. Kč investici. Kolik koní uděláš na rotačce za ty peníze?

to sice jo, levná auta na pořízení to jsou, ale servis a údržba vyjde na 4x více, než u octavie a navíc to nejsou zas tak spolehlivá auta, jako je jejich pověstrudy5 píše:za pár korún kúpim Volvo V70/xc70 2.5turbo benzín výkon tam je auta sú není drahé a je to oproti o1 vozenie ako v obývačke

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5