KO turbo 1,8 TSi po 44 tis km

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

jericho-3 píše:AhA, tak to prrr. . Musím se podívat, co tam teda doma mám, přitom mám dojem, že na hlavě je AEE nebo tak nějak..Nevšiml jsem si, že to tam majitel psal.. :o
Tys mě opět pobavil, otevřeš si vlákno "KO turbo 1,8 TSi po 44 tis km", kde je v textu dále upřesněn kod motoru DAJA, tedy řada motorů EA888 konkrétně generace3, která je uplně jinde než profláklé CDAA či CCZA atd. z generace2, nemluvě o generaci1 BZB atd. vše v rámci EA888, či starší EA113 BWA, stará 1.8T už ani nevím co byla za řadu, Ty začneš psát obecně o všech oturbených motorech, jak byly dobrý atd. a když jseš upozorněn na svůj omyl, tak začneš psát o svým dojmu s AEE, tedy NEOTURBENÝ 1.6 MPI ... Fakt dobrý (rofl)
morningstar1989
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 14 srp 2020, 09:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Mala Ida

Příspěvek od morningstar1989 »

stale mimo temu a stale mimo (LOL)
neviem cuvat s vozikom
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20291
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jericho-3 píše:AhA, tak to prrr. . Musím se podívat, co tam teda doma mám, přitom mám dojem, že na hlavě je AEE nebo tak nějak..Nevšiml jsem si, že to tam majitel psal.. :o
To určitě ne, AEE je 1.6i Felda a OI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Právě, to vím, je to tak nějak.. Už je to dávno...
nepropadat panice...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Takze jelikoz mame porad plny servis, tak jsem se absolutne nikam neposunul. Jediny co se stalo je: druhy den co mi auto dovezla odtahovka jsem chtel predvest mechosovi jak auto nestartuje a ono chytilo na drc a bylo jen slyset jak rachta turbo. Od te chvile co to ruplo to sezralo jen max 1,5 l oleje.
Po 14 dnech jsem auto navazel na dilnu rozmrznout chytilo na drc najelo. A kdyz jsem chtel pak vyjet tak uz zase jen tocilo coz vazne nechapu a nikdo to nedokaze vysvetlit
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Startovat motor, kde rachtá turbo, to chce odvahu, ale možná místní experti, co mají kody v malíčku a nepletou se budou jiného názoru..
nepropadat panice...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

jericho-3 píše:Startovat motor, kde rachtá turbo, to chce odvahu, ale možná místní experti, co mají kody v malíčku a nepletou se budou jiného názoru..
to zase uplne ne u lancie se ukroutila hridelka a najel jsme s tim 140 km. tady se najelo necelych 10. Ale dneska jsem jen prejizdel 1é metru a uz to jelo na 3 valce,takze nakonec to vidim cerne,ale driv jak za mesic to stejne nepujde na dilnu jsu nasrany
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já trochu tato témata 1,8 TSI nechápu, je všeobecně známo, že se zasíraly už první 1,8 T s nepřímým vstřikem. Když se sundala vana, tak byla plná karbonu , pumpa olejová byla často v háji a montáž nového turba bylo vždy riziko. Samozřejmě se dala trubka mazání k turbu, vše se vyčistilo a člověk trnul..A dnes, kdy i malé dítě ví, že přímé vstřiky, od koncernu přednostně jsou hnojomety , tak to nikdo nebere v potaz. To je pořád Vag, dej Vag atd. atd. Nejdřív se přeci musí zjistit , zda je motor vůbec schopen chodu, zda není plný sraček, obalené ventily karbonem,kroužky, které se v pístu hýbají apod. A až pak se může něco diagnostikovat, musí být zaručeno mazání turba čistým olejem , vše musí být vyčištěno..Takže když se to neudělá, je tady- turbo vydrželo jen 44000km..Babo raď, osobně se nedivím výrobcům a opravnám turb, že reklamace neznávají. a postřehy, jeden mechán říkal tohle, druhý tohle jsou k ničemu..Udělá se to aby to jaktakž jelo a dá se to do bazaru, což se dá chápat, a bazary jsou těchto mrdek plné..Slova tohle TSI je už dobré je kec..A že to jede i s rozlomeným turbem...má to někdo štěstí. sikin 1987 - .v tomhle ti nikdo neporadí kody nekody, jsou ti prd platné a označení motorů jakbysmet. Ale samozřejmě můj omyl je pro experty, kteří umějí všechny typy motorů nazpamět šok. Ale třeba ti poradí jak přes Vag donutit turbo, aby se nezadřelo...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
johnyd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Registrován: 25 dub 2010, 11:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko okr.NM

Příspěvek od johnyd1 »

jericho-3 píše:Já trochu tato témata 1,8 TSI nechápu, je všeobecně známo, že se zasíraly už první 1,8 T s nepřímým vstřikem. Když se sundala vana, tak byla plná karbonu , pumpa olejová byla často v háji a montáž nového turba bylo vždy riziko. Samozřejmě se dala trubka mazání k turbu, vše se vyčistilo a člověk trnul..A dnes, kdy i malé dítě ví, že přímé vstřiky, od koncernu přednostně jsou hnojomety , tak to nikdo nebere v potaz. To je pořád Vag, dej Vag atd. atd. Nejdřív se přeci musí zjistit , zda je motor vůbec schopen chodu, zda není plný sraček, obalené ventily karbonem,kroužky, které se v pístu hýbají apod. A až pak se může něco diagnostikovat, musí být zaručeno mazání turba čistým olejem , vše musí být vyčištěno..Takže když se to neudělá, je tady- turbo vydrželo jen 44000km..Babo raď, osobně se nedivím výrobcům a opravnám turb, že reklamace neznávají. a postřehy, jeden mechán říkal tohle, druhý tohle jsou k ničemu..Udělá se to aby to jaktakž jelo a dá se to do bazaru, což se dá chápat, a bazary jsou těchto mrdek plné..Slova tohle TSI je už dobré je kec..A že to jede i s rozlomeným turbem...má to někdo štěstí. sikin 1987 - .v tomhle ti nikdo neporadí kody nekody, jsou ti prd platné a označení motorů jakbysmet. Ale samozřejmě můj omyl je pro experty, kteří umějí všechny typy motorů nazpamět šok. Ale třeba ti poradí jak přes Vag donutit turbo, aby se nezadřelo...
kúúúúúa tys mu naložil :D smekám sombréro (noteeth)
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ale já nikomu nenakládám, chápu, že znalost typu motoru je důležitá, ale často je tam společný nepřítel.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
johnyd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Registrován: 25 dub 2010, 11:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko okr.NM

Příspěvek od johnyd1 »

jericho-3 píše:Ale já nikomu nenakládám, chápu, že znalost typu motoru je důležitá, ale často je tam společný nepřítel.. :)
viem ja som to myslel v dobrom slova smysle dostat to
na správnu kolaj,lepšie bych to nanapísal :D lebo som na
to darebný ja veš (LOL) vieš? (noteeth)
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20291
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak to ale bohužel dneska je, v práci když řeším na traktoru problém s motorem prvně po mě chtějí engine log a historická data, pokud v nich uvidí že traktor opakovaně upozorňuje na třeba nízký mazací tlak a dal se jezdilo, neznají ti na záruku nic...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“