Plný rejd s plynem = křupání v nápravě-Vyřešeno ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5134
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tobě ložiska jen 181 tis,já 550tis na dvou autech a měněný jen proto,že vyschly.
Tolerance se někde nauč. Když se sejde horní a spodní a něco do toho ještě namastíš,nikde není záruka,kolik toho zinku je, máš vymalováno.
Tolerance se někde nauč. Když se sejde horní a spodní a něco do toho ještě namastíš,nikde není záruka,kolik toho zinku je, máš vymalováno.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Přes půl mega na ložiscích , to je super. Je vidět, že nejsi řidič vibrátor a jezdíš plynule ..Já mám 300 a jsem pyšný, jak je auto pořád tiché i když mu tak dávám pod vocas A netrap fava, on to myslel dobře, ale blbě to možná vyznělo. Na druhou stranu bych z toho nedělal kosmickou loď .. 
nepropadat panice...
Tak lis mám viz foto a při takové práci nikdy nespěchám, většinou si na to dám víkend kdy se zavřu v garáži a kutím klidně až do noci hlavně tak, abych to nemusel v dohledné době dělat znovu.
Jinak náboje jsem změřil a vše je v pohodě, změna rozměrů je takřka neměřitelná, tak jako tak jsem stále v toleranci.


Jinak náboje jsem změřil a vše je v pohodě, změna rozměrů je takřka neměřitelná, tak jako tak jsem stále v toleranci.


T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Bohužel ale není dost silný aby vytáhl přirezlý ložisko z těhlice.
Budu si muset postavit hydraulický lis, občas se to hodí.
Jinak jsem ležel pod autem a zkoumal kde je problém a zjistil toto:
Na pravém třmenu jsem měl lehce poškozený upínací šroub brzdové hadičky u které přes spoj kapala brzdovka, ale né moc, protože třmen byl jen lehce mokrý, ovšem kolo suché, takže dost možná jen v tom plném rejdu.
Dále mi v krajních polohách něco klepe v řízení a při prudké změně směru když mám předek ve vzduchu v řízení lupne a je cítit vůle.
Divný když uvážím že řízení je nový. No a aby toho nebylo málo, tak v levém předním kole je menší vůle. Takže buď je špatný spodní čep ramene a nebo vůle v ložisku.
Bohužel se mi z druhých těhlic nepovedlo dostat starý ložisko ven, takže k výměně zatím nedošlo.
Vezmu těhlice do práce a zkusím si s tím pohrát tam. Případně je vezmu k automechanikům do vedlejší firmy, zda nemají silnější lis než já.
Budu si muset postavit hydraulický lis, občas se to hodí.
Jinak jsem ležel pod autem a zkoumal kde je problém a zjistil toto:
Na pravém třmenu jsem měl lehce poškozený upínací šroub brzdové hadičky u které přes spoj kapala brzdovka, ale né moc, protože třmen byl jen lehce mokrý, ovšem kolo suché, takže dost možná jen v tom plném rejdu.
Dále mi v krajních polohách něco klepe v řízení a při prudké změně směru když mám předek ve vzduchu v řízení lupne a je cítit vůle.
Divný když uvážím že řízení je nový. No a aby toho nebylo málo, tak v levém předním kole je menší vůle. Takže buď je špatný spodní čep ramene a nebo vůle v ložisku.
Bohužel se mi z druhých těhlic nepovedlo dostat starý ložisko ven, takže k výměně zatím nedošlo.
Vezmu těhlice do práce a zkusím si s tím pohrát tam. Případně je vezmu k automechanikům do vedlejší firmy, zda nemají silnější lis než já.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Ta housenka není blbý nápad, kdysi dávno mi to už někdo radil, ale od té doby jsem to úspěšně zapoměl.
Tuším jsem tak vytahoval ložisko z těhlice na favoritu a to už je opravdu let.
V garáži mám MIG a v práci jak MIG tak TIG, takže to v týdnu prubnu a dám vědět jak jsem pochodil.
Ještě tu položím dotaz, koupil jsem nový poloosy, ale ta kratší má hřídel z plného materiálu, kdešto na autě mám jak dlouhou tak krátkou ze silných trubek svařených ke koncům třením. Prodali mi špatnou poloosu, nebo je ta z plného materiálu náhrada ?
Tuším jsem tak vytahoval ložisko z těhlice na favoritu a to už je opravdu let.
V garáži mám MIG a v práci jak MIG tak TIG, takže to v týdnu prubnu a dám vědět jak jsem pochodil.
Ještě tu položím dotaz, koupil jsem nový poloosy, ale ta kratší má hřídel z plného materiálu, kdešto na autě mám jak dlouhou tak krátkou ze silných trubek svařených ke koncům třením. Prodali mi špatnou poloosu, nebo je ta z plného materiálu náhrada ?
Naposledy upravil(a) favo dne 13 bře 2021, 20:02, celkem upraveno 1 x.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5134
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5