Stránka 2 z 3

Napsal: 08 bře 2021, 10:10
od váha
DIAGNOSTIK píše:Tak zase , pánové, s rozumem....Někteří jsou spokojení za 7000, někteří za 15, i za 30...Jsou i za 1500, a stačí to...Musí umět už aspoň O III...UDS jednotky...
V eurech to je OK (LOL)
Zásadní problém je že diagnostika se nedá dělat za 200kč ;)

Napsal: 08 bře 2021, 14:23
od optimista
S tym čínskym autocomom na uds jednotky zabudni max vycitas chyby aj to nie zo vsetkych jednotiek zive data ziadne a ked tam bude moznist regeneracie dpf tak po poslednom stlaceni ok vypíše funkcia nedostupna skusane na octa 2.0 tdi 2012rv

Napsal: 08 bře 2021, 15:25
od joe
A to si ešte optimista :D

Napsal: 10 bře 2021, 10:30
od stefi
ten klon co si dal na fotke sa uz nevyraba bol to najlepsi klon delphi diagnostiky, jeho podpora skoncila v roku 2014. Dnes sa uz neda kupit novy nikde. Aj ked ho maju cinania na fotke na aliexpres tak ti pride iny ovela nizsej kvality. Nove moduly delphi aj klony aj originály maju hardware problemy.

Napsal: 10 bře 2021, 20:09
od váha
Zasadni problem je ze original ma chyby, klon pridal dalsi a dnes uz se prodavaji klony klonu tak jak to asi muze fungovat (LOL)

Napsal: 10 bře 2021, 23:40
od stefi
preto npr bosch isiel uplne inou cestou-ovela vyspelejsia architektura hw u novych modelov, uz len spravit funkcny soft asi im dochadzaju schopny programatori. Na bezne veci je super launch rychla diagnostika-spojis sa z vsetkym vcelku sa snazia ale hw uz naraza na svoje limity

Napsal: 11 bře 2021, 07:28
od ROMEK
ked vidím kam to smeruje tak zachvilu budes mat fyzicky len HW a budes sa online pripajat na nejaký system za tažke licenčne prachy. V offline bez internetu niekde v lese nespravíš nič.

Napsal: 11 bře 2021, 09:33
od Marek001
Ja si tiež myslím že Launch je rozhodne najlepší kompromis cena-pokrytie-aktualizácie. Ja ho mám cca 4 roky a len málo vecí sa mu dá vytknúť (doteraz napr. neviem v ňom spraviť log do excelu) ale hlavne v prípade Ázijcov je to super. Momentálne na to čo potrebujem mi úplne stačí, ale rátam že tento rok alebo budúci pôjdem aj do Hella Guttman, láka ma tam hlavne databáza (čo Launch nemá) a možnosť použiť ho ako pass thru rozhranie pre niektoré značky a teda aspoň v rámci možností fungovať online. A výzvou pre multiznačky bude aj SGW, uvidíme ako sa s tým popasujú, myslím že minimálne Bosch má našliapnutné správnym smerom. Časy Delphi DS150 sú dávno preč, v prípade (lepšieho) klonu to stačí tak na pokrytie áut do r.2013-15 aj to preháňam… Takému domácemu mechanikovi čo robí staršie autá pár ľuďom a sem tam len potrebuje čosi pozrieť to stačí ale na serióznu prácu a novšie autá je to k ničomu.

Napsal: 12 bře 2021, 00:51
od Čert
Začíná to už být hodně o penězích.
Soused u Fiata r. 2020 bez online přístupu nevymaže ani olejový servis...

Napsal: 12 bře 2021, 09:40
od anydraj
Pravda, od 2019 ma Fiat SGW (security gateway)
Nejdou ani smazat zavady
Jen cist.

Napsal: 12 bře 2021, 10:01
od ROMEK
anydraj píše:Pravda, od 2019 ma Fiat SGW (security gateway)
Nejdou ani smazat zavady
Jen cist.
to bude neco pro jerricha (rofl)

Napsal: 12 bře 2021, 10:58
od Marek001
No Fiat... už to má aj Mercedes, myslím aj VW pri niektorých modeloch a pridajú sa postupne všetci. Na Fiata som už videl aj bypass ktorý by to mal nejakým spôsobom poriešiť ale zatiaľ nemám osobnú skúsenosť.

Napsal: 12 bře 2021, 11:15
od anydraj
Ano i VW od nove platformy 2020 to ma.
Bude jeste sranda

Napsal: 12 bře 2021, 12:49
od JozefC
Fiat , Hyundai,.... a plno značiek. Ale už na skoro všetko je riešenie.

Napsal: 12 bře 2021, 14:29
od DIAGNOSTIK
Spěje to k tomu, že bez značkového prd uděláte...A nebo- zaplat přístup !!!Každý rok se to horší...
Na opravu zbydou mechanické opravy, ale i ty bez informací nejdou. Jenom Ti dobří zvítězí...