Stránka 2 z 2
Napsal: 21 kvě 2021, 07:02
od pitypaldy
tak jsem tam měl uplně stejný napínák jak Rayx vyfotil a ten ma dírku na mazání/napínání olejelem ........bohužel ten co mi přišel v sadě ji nemá a jde o japanparts
Že by došlo k inovaci .....? můžete mi někdo poradit ??
Napsal: 21 kvě 2021, 07:05
od pitypaldy
Napsal: 21 kvě 2021, 07:06
od roman1648
Pro boha jen to ne, Japanparts alias Ashika jsou ty nejlevnější hovna co se prodávají....vůbec to tam nemontuj
Napsal: 21 kvě 2021, 07:12
od pitypaldy
Napsal: 21 kvě 2021, 07:21
od pitypaldy
no mmě právě zajimalo co s tím napínákem .....proč vyskočilo to zajištění na napínáku proti zasunutí jak sdílel Rayx ???
měl jsem tu na porovnaní i od febi a vubec žádný rozdíl v kvalitě jsem opticky nenašel .....přijde mi to, že je to přebalené .......
tuhle jsem koupil rozvody od bosche a přišlo s kladkami INA
Napsal: 21 kvě 2021, 08:08
od Rayx
Problém starého provedení neřeš
06H109467N (a ještě upravy T a AD), prostě ta rohatka byla poddimenzovaná, aby ustála ty štosy při startu, zvlášť u střepů, co maj problém s tlakem mazání ... Měli na to udělat svolávačku, ale holt to radši platili jen těm, co to selhalo v rámci garance, ostatní chudáci utřeli nos ...
Ta modifikace 06K109467K (s P pro Gen3) s obvodovou pružinkou už netrpí na to, že by napínák při startu selhal a hupsnul zpátky

Ale že by hydraulický napínák dopínaný tlakem oleje u MORSE modifikovali natolik, že by k pístku nepustili tlak od mazání, to nevím ...

Ten princip napínáku je takový, že olej nejenom že na pístek tlačí, on tím pístkem musí i řízeně protékat
Je to neskutečný, co za xindl je dnes na trhu, a to ve všem ...
Prohlídni si ten Ashika model a koukej pořádne do tohoto místa
na tom co máš to nevidím, ale fotka je z úhlu co to moc není vidět.
ad ten
xindl ve všem, tohle mě skutečně pobavilo ...
Napsal: 21 kvě 2021, 23:12
od pitypaldy
ano ,ano máš pravdu t dírka na mazání tam je ....jen já jí neviděl, každopádně děkuji za pomoc
