Chipování HTP 1,2 12V - má to nějaký smysl?

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4896
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

No pro petrolheady to není....ale to je přesně ono...nebudu jezdit couračky s třílitrovým báwem....mám to pouze pro praktické účely
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4896
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Jo a kód je BME
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

OťasTDi píše:No pro petrolheady to není....ale to je přesně ono...nebudu jezdit couračky s třílitrovým báwem....mám to pouze pro praktické účely
Jaké praktické účely má motor, kterému se pořád něco sere? Co je tady nejčastější problém u malých motorů -tříválec , bud´ se tady řeší přeskočené rozvody, podpálené ventily-motory bez komprese , akce kdy motor sežere vlastní kat, ale vždy se dodává, no oni už to vylepšili..Je to prostě ostuda, koncern vše řeší až po výrobě statisíců aut, pak milostivě situaci ZLEPŠÍ,, fanoušci koncernu jsou jako ovce, vše omluví, no víš už to má lepší to a tohle, tamto je NORMÁLNÍ. Styděl bych se do toho sráče i sednout... :?
nepropadat panice...
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4896
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Me zatim slouzi dobre....nove bych to za ty prachy nekoupil, ale jako 14 let stare priblizovadlo za tech par penez mi zatim sluzbu odvádí
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20286
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Výhodou je že si to opravíš sám, kdyby to měl někdo kdo nerozezná kleště od klíče,je mu to asi k prdu...
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4896
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Ja jen s rozvodama potrboval pomoct....tak jsme je delali s kamaradem....to jsem tu mel vlakno...jinak opravdu si nemuzu stezovat...ale ten kamarad samozrejme resi ty htp....ted tam ma 6v a vsechny vyfukove ventily jak kopretiny....nikasil uz vydreny jak chodi krouzky a vsechny voditka vule....i saci....ale je to auto kterr ma najeto hektar a buhvi jak se o to kdo staral
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33626
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Chipování HTP 1,2 12V - má to nějaký smysl?

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="OťasTDi"]1. Nepište mi, že jsem idiot

otas co se mi na tobě líbí že jsi zjistil že si kokot

to je snad prní zjištění když začneš spravovat auta
(LOL) základní pravidlo znáš to se cení ;)
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4896
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Nemám problém se sebekritikou,ale tak zas člověk jezdí v tom, na co má peníze a zároveň co naplní jeho potřeby....na delší vzdálenosti a pro rodinu mám O1 ASV - měním na O3 1,6TDi 81kw.....na plácání pouze pro mě a extra krátké vzdálenosti tuhle F1 BME....udržuji to a snažím se, aby to bylo technicky v pořádku...a jezdím a zatím mě to nerujnuje - tak asi takový jsem KOKOT
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

O nic nejde , nemá cenu někoho odsuzovat, popřípadě urážet, já jen nechápu, protože jsem jezdil v mnooha autech od 70- tých let až dodneška, což dá výhodu posudku a často právě zděšení, co vše může být v 21. století prodejné. Byl jsem zvyklý na to, že dřívejší auta této třídy byla ultra spolehlivá, to co se řeší dnes byl neznámý pojem. A v čem je nový přínos takového motoru? Stejný třícestný katalyzátor, stejný obsah, horší spotřeba než v minulosti a přitom katastrofální chod motoru pro posádku, a člověk si položil otázku, proč u takového výtvoru použili řetěz? Já teď vystoupil z motoru FIRE, motor jen šeptá, jezdí bez problémů přes 2o let, spotřeba mizivá, jízda kultivovaná , rozvody na celý život.. Spolehlivé motory mají jednu nevýhodu, majitelé na ně serou, právě proto, že ví, že to jezdí furt. Tohle auto mělo olej měněný snad dvakrát, co jej majitelká má. To co je v chladiči by jiné motory položilo , ale pořád to funguje..Proto jsem z dnešních výtvorů velmi zklamán, a koncern je diletant a sprosťák, že tohle a podobné výtvory vůbec pustí z bran továrny...Ale samozřejmě to třeba sere jenom mě.. :)
nepropadat panice...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ono je všude něco.

Ale hlavní je, že dneska se auto bere jako spotřební věc, stejně jako třeba televize nebo boty. Nikdo nepotřebuje, aby to 30 let spolehlivě fungovalo.

Po zkušenostech, co mám, příště půjdu do nového auta. Do toho nejlevnějšího u nás. Ale nového. Líbí se mi, je ze stejné stáje, jakou teď doma mám, stojí to pakatel, ale hlavně PRVNÍCH ŠEST LET BUDU JEN MĚNIT OLEJ. Nic jiného mě nebude zajímat.

Problém všech lidí, co si koupí ojeté auto, je, že sotva to koupí, všechno na tom musí udělat. Rozvody, tlumiče, pružiny, brzdy, náplně, filtry, často i výfuk, čepy, nedej bože spojku a další. A pak do toho spadnou strašnými penězi a jenom nadávají. Ale proč to tak je? No jedině proto, že ten, kdo mu auto prodal, věděl, proč to dělá. Všechno na tom je na hraně životnosti. Proč by do toho investoval 50 a víc tisíc korun, když to cenu auta nijak nezvýší....? To to radši prodá. No a ten, kdo to koupí, je pak tam, kde je. A pokud si to neumí udělat sám, zahučí do toho, že nemá ani na žrádlo. Proto chci nové auto. Levné, obyčejné, ale nové.

Druhá možnost je kupovat pořád dokola levný vyjetiny za pár tisíc, kde je mi pak úplně jedno, jestli to někde chcipne. Tak to tam nechám stát a neřeším.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33626
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Marek77"]Ono je všude něco.


Problém všech lidí


ten problém jsi tu už napsal nenmá cenu si spestřoat život opravama aut, máš pravdu ;)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5054
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A nebo mít mazlíky,u kterých se postaráš ne jen o olej. Kdybych se choval ekonomicky,ty auta by nikdo nezaplatil a na silnici zatopím i daleko novějším a větším. Je potřeba brát výkon na váhu auta a převody. Ale dohromady mají přes 1,5 mega a jsem spokojený. Nepotřebuji si honit ego novým modelem.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Ono je otázne už u nového auta ci prvých 6 rokov bude človek meniť len olej, a zvyšovať výkon na htp :D
BMW 330 ix
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4896
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

rudy5 píše:Ono je otázne už u nového auta ci prvých 6 rokov bude človek meniť len olej, a zvyšovať výkon na htp :D
Pokud to bylo myšleno na mě, tak já nikdy nové auto neměl, vždy měl jen ojetinu a asi i budu a vím moc dobře, že provoz takového auta není jen o oleji....např tu O1 mám 14 let a kdybych tu měl vypsat všechno co jsem tam dělal....tak by to nikdo ani nečetl...takže naivka nejsem...celý fór tohohle vlákna byl jen o tom, zda se dá za tři litry trošku zvednout výkon i na takovém motoru, jako je BME...prostě jen trošku šmrncu na předjetí, ale opět se to tu zvrtlo :D
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

O tom novom aute to bolo pre kolegu vyššie a byť tebou to auto predám ak sa ešte dá a kúpim čosi iné, ja som totiz pre otca co ma 76 rokov tiež hľadal auto celý život vodic z povolania, má hondu civic 25 rokov starú ale ten motor je proste aj v tejto dobe unikát len už celé zhnité a končí aj stk tak chalan predával fabiu 1.4moi 50Kw prišiel ukázať stav pomaly ako 25 r honda tak hovorím otcovi bez sa na tom odviesť ci to stačí prišiel a hovorí mi on to auto nechce tam sa nedajú radiť rýchlosti a ten motor sak s tým neobehne ani traktor, ja som nikdy vo fabiii nešiel idem sa previesť a hovorím si tak to auto s tým motorom ani zadarmo, záver 25 r honda ma fakt motor unikát ide ako hodinky rýchlosti sa radia že človek proste ich tam suka ani nevie, ta škoda je fakt len škoda peňazí ja by som to nechcel ani zadarmo, nakoniec bracho ma passat z roku 2000 1.8T benzín trochu sme ho porobili urobili novu stk a tatko vysmiaty že konečne to trochu ide jemu to na 2 roky stačí, ono aj ten komfort v tej fabii je proste des v tom si pripadá človek ako v praveku preto to radšej predaj a kup si čosi co ide aj sa v tom človek dobre cíti ja by som to nechcel ani zadarmo je to ako Felícia len iný kabat
BMW 330 ix
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“