Stránka 2 z 3
Napsal: 04 srp 2021, 19:04
od Tomas6
Jo na baňce je g13, takže vevnitř taky. Nedělám si iluze o tom že by ve škodovce měnili chl. kapalinu. Můžu tam dát obyč G12? Bereme to 50l barelech, tak ji mám na skladě.
Napsal: 04 srp 2021, 20:43
od Marek001
A na tej samotnej nádobke je napísané čo? So silikátom alebo bez?
Napsal: 05 srp 2021, 05:24
od anydraj
Source ti pise v 5tem prispevku , ze G12 nahradila G13,
ale byl s ni problem, tak ji koncern nahradil G12Evo.
Napsal: 05 srp 2021, 07:19
od favo
Ano a G12EVO prodává už naředěnou za cenu vyšší jak koncentrát G13, už jsem měl tu čest jí kupovat.
Napsal: 11 srp 2021, 07:56
od Tomas6
No tak pumpa je zavřená. Ještě to poskládat a hotovo. Dík za radu chlapi.
Napsal: 11 srp 2021, 08:24
od Source
Popýtaj sa na to v autorizáku, mám pocit že bolo aj TPI na tieto chladiace, ich výmenu z g13 na g12evo a viem že niekde sa musel robiť aj preplach. G12evo nahrádza všetky doteraz a dá sa použiť namiesto g12 aj g13.
Napsal: 11 srp 2021, 10:18
od Tomas6
Jo mám aj G12 Evo kapalinu vzítou. Pořádně to propláchnu vodou a jakýmsi sajrajtem co mi dali ve škodovce.
Napsal: 12 srp 2021, 21:03
od toby66kw
To nejde OFFnout?
Napsal: 13 srp 2021, 12:27
od turbo kamna power
Máte někdo zkušenosti s vodními pumpami z druhovýroby, které jsou bez clony? Např. Graf?
Napsal: 13 srp 2021, 18:41
od rudas.mp
Dával jsem to do Pašíka B8 a funguje bez problémů. Že by se prodloužila doba ohřevu motoru jsem nepozoroval. Použil jsem pumpu Febi.
https://youtu.be/TEap0nuVrE8
Napsal: 29 srp 2021, 20:16
od dany01
prejavuje sa mi jeden jav a neviem ci sa mam pripravovať na výmenu rozvodov- teplota po vyjdení na diaľnicu a razantnejšom zrýchľovaní kedy sa viac zohreje kvapalina krátkodobo vystúpi na 100-105 stupňov. potom rýchlo klesne na opti. 90 a drzí sa tam. teraz neviem ci som si to len nevšímal doteraz alebo sa chystá pumpa do vecných lovist..., nemam z toho dobrý pocit aby som neodpalil motor....
mechanik mi hovorí ze pokial to nejde do červeného a nebliká výstraha prehriatia tak to nemám riešiť. je to DDYA 1,6 TDi 85 kw, 94 tis km.
to Febi mam tak chápať ze z pôvodnej origo pumpy sa odpája kábel a zapojí sa do Febi, a riadiaca jednotka to akceptuje?
je to katastrofa - variabilná vodná pumpa, olejove čerpadlo ,varabilny alternátor, kúrenie.... co este vymyslia za hlúposti....
Napsal: 30 srp 2021, 04:48
od martinsidlo
Ještě variabilní nebo debilní řidič.
Napsal: 31 srp 2021, 08:35
od BoB12
turbo kamna power píše:Máte někdo zkušenosti s vodními pumpami z druhovýroby, které jsou bez clony? Např. Graf?
Daval jsem od nahrady bez te debilni clonky, jen tam presroubujes ten elmag ventil a uplne v poho. Original pumpa nevydrzi ani 50tis km a nepomuzou ani zadne proplachy atd.
Napsal: 31 srp 2021, 11:42
od marian.marcin
Mám tak isto bez clony myslim Mareli cca35 tkm po výmene zatial v poho. stála cca 60 eur.Z clonou by som určite nedával.Ak sa roztečie tak budiš ale viem že to kvoli clone neuvarím.
Napsal: 31 srp 2021, 16:46
od tomxass
Od akého dátumu to je už vyriešené?
Mam Passat 9/2018.