Stránka 2 z 7

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 15 bře 2022, 07:36
od HonzaXM
Taky mi teď vyhodili dvě auta. Lidem prostě ne a ne vysvětlit, že to musí aspoň před tou STK prohnat na Itala. Ještě po mně koukají, že si z nich dělám blázny a že to přece nikdy nezakouřilo. Ještě aby, když to nevytočí celé dva roky. A teď navíc začali i ostatní jezdit úsporněji, protože cena nafty je vysoko. Asi jim přestanu nabízet službu, protože si nedají říct a já nemám na věčné papouškování čas a nervy. Kouzelné krabičky jsou prý teď nepoužitelné, protože se měří i teplota výfukových plynů. Tak snad něco vymyslí. Samozřejmě čmoudy vyhodit, ale auto na hranici tolerance nebo že má benzinová Honda o 30 otáček vyšší volnoběh, který nešel srazit ani ucpaným sáním...

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 15 bře 2022, 08:04
od JeníkRS
HonzaXM píše: 15 bře 2022, 07:36 Taky mi teď vyhodili dvě auta. Lidem prostě ne a ne vysvětlit, že to musí aspoň před tou STK prohnat na Itala. Ještě po mně koukají, že si z nich dělám blázny a že to přece nikdy nezakouřilo. Ještě aby, když to nevytočí celé dva roky. A teď navíc začali i ostatní jezdit úsporněji, protože cena nafty je vysoko. Asi jim přestanu nabízet službu, protože si nedají říct a já nemám na věčné papouškování čas a nervy. Kouzelné krabičky jsou prý teď nepoužitelné, protože se měří i teplota výfukových plynů. Tak snad něco vymyslí. Samozřejmě čmoudy vyhodit, ale auto na hranici tolerance nebo že má benzinová Honda o 30 otáček vyšší volnoběh, který nešel srazit ani ucpaným sáním...
Kouzelna krabicka samozrejme jde pouzit i ted (kdyz ti sviti chyba )a mereni teploty se uz da taky samozrejme oblbnout 😉

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 15 bře 2022, 08:41
od roman1648
Ono to zase nějak půjde, ale ne hned...

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 15 bře 2022, 13:48
od JeníkRS
Presne, kdyby si neporadili, muzou to zavrit 😃

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 15 bře 2022, 17:45
od NOVON
Dělal jsem novou STK+EM na AGR-ku před prodejem a prošlo legálně i s chipem.
Tolerance kouřivosti 0,25, naměřeno 0,04.Ale týral to tam pěkně:-(

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 15 bře 2022, 19:15
od Tomas.cz
0,25 je maximální rozhas jdoucích měření po sobě, AGR má korigovaný součinitel absorpce myslím 0,7 nebo 0,8.

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 15 bře 2022, 22:15
od hansdob
AGR je na tom “nejhůř” ze starých rotace v ovcích

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 20 bře 2022, 11:49
od Jarda S.
naopak na emise je na tom nejlíp (hm)

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 21 bře 2022, 09:53
od roman1648
Hele teď jsem tam měl OI 74kw zhnilá všude možně,výfuk jak bota,při aceleraci černo, říkám mu že s tím tam ani nemusím jezdit že je to zbytečný ale nechtěl mě pochopit, tak jsem udělal trochu kosmetiku,kyt,sprej aby to trochu aspoň vypadalo,aby to svítilo brzdilo a uvidí no, já jsem mu řekl že tam s takovou shnilou sviní prostě nepojedu a nebudu tam ze sebe dělat vola že jsem o tom nevěděl...
Nejhorší je to že on mu to zase někdo udělá a člověk je za blbce že vlastně nebyl žádný problém :x

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 25 bře 2022, 17:32
od Josefbmw
Dobrý den.
Prosím Vás, rád bych se Vás chtěl zeptat, jak je to s měřením emisi u 30let starých vozidel. Co jsem koukal, tak emisní normy Euro 1 vznikaly v roce 1993 a když mám vůz 1992 tak podle čeho to berou, nebo se to neměří stejně jak když tam přijede někdo s trabantem?
Děkuji za odpověď

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 26 bře 2022, 19:59
od ROMEK
Zadavaju sa hodnoty stanovene výrobcem automobilu/motoru. U nejakeho stareho mercedesu co som meral boli uhlovodíky povolene výrobcem až 1200 :)

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 26 bře 2022, 21:16
od Marek001
No veď to je práve tá sranda, kadejaké staré hajtry prejdú EK bez problémov (alebo sa to dá v pohode "spraviť")a 2010+ Euro 5/6 je paradoxne problém :)

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 26 bře 2022, 22:00
od volvo pan
jo to řikal znamej na emisich,stary vrany by neměly mit problem.Když to teda normalně běži a nežere extremě olej. Resp. auta bez povinnyho obd tj do cca rv 2000,diesly bez elektoniky atd..Takže třeba avije furgon,co byla do 3,5t,projde snaž než třeba 5ti lety něco,ted nevim,co zrovna vyhazujou. Ale mlady auta prej jo a to dost..snad se to časem uklidní.

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 28 bře 2022, 10:44
od WOB
Emise po staru, silné čtení, sice jsem s uvedeným programem nepracoval, ale setkal jsem se s jiným, nadnárodní firma, a u něj jsem se mohl přihlašovat pod kohokoliv svým vlastním jmeném a heslem za toho kdo byl v systému zaregistrovanej a system se tvařil jako že je to on místo mě a mohl jsem také dělat a měnit cokoliv a bylo by to na toho člověka a né na mě.

Takže opravdu věřím že tyhle děravé databáze jsou implementovány schválně, aby VIP vozidla prošla vždy...

https://www.seznamzpravy.cz/diskuze/dom ... isi-195440

Re: Emise na STK "po novu"

Napsal: 28 bře 2022, 11:24
od roman1648
Mě jde principielně o to, že auta který na plnej ceres trochu zakouří a pak už nic ti vyhodí jak kdyby větší krámy po silnicích nejezdily a pak potkáš nějakou autojeřáb Tatru UDS nebo Avii která se do kopce plazí 30km/h za doprovodu černé dýmovnice s hrdě vylepenou novou nálepkou z STK (noteeth), jasně chápu že předpis výrobce na tyto vykopávky pochází z 60tých let a nedá se porovnávat s autem vyrobeným já nevím 2005,ale jsou to prostě nesmysly :roll: