Jasná zpráva, ale je pochopitelný, že do takový montáže se mi nechce, když není jistota, že to tím bude...kdyby to v převodovým ústrojí alespoň nějak rachtalo nebo něco, ale tam je ticho, spojka zabírá ve 2. třetině klasicky, tak je asi škoda se v tom vrtat, když nevím ani základně po čem jít. Je ale zajímavé, že někdy to škube víc, jindy skoro vůbec, jakoby to na něčem v motoru snad záleželo_zejtra to píchnu na vag, jestli tam náhodou něco nevyskočilo a není to jen nějakým čidýlkem, ale to asi těžko, protože když se auto projíždělo jestli neztrácí výkon, nebo spojka při vyšší zátěži neprokluzuje, tak sem uviděl najednou z jednoho lehkého kopečka konec tachometru, což mi vyrazilo dech

auto s 323 tis. najetými poctivě servisovaný a ono to jede líp, jak kdejakej těžkej tdí šnek
Takže tím jsem asi vyloučil čidýlka a podobný blbosti. Loni sme do auta narvali šílených x desítek táců, tak proto mě to tak sere víš, že to najelo od generálky 9200 km a už je další vážný problém. Navíc odešla stahovačka, kterou nechce v okolí nikdo udělat, každej se vymlouvá jak nejvíc může

to je to opravdu až taková pakárna měnit stahovačku u řidiče ? nemám nýtovačku, ani kupovat kvůli 1 akci nehodlám, proto sem z toho škopku bezradný už. navíc od novoty byla uplně suchá původní vana a dneska kouknu pod auto a černej flek přes celou vanu, což je další důvod k nasrání se. Do toho všeho předražená pojistka, kterou je nutno nyní uhradit, asi už začalo odcházet i servo, na místě na parkovišti po otočení volantu to s autem cuklo, jak kdyby se propadly oba tlumiče atd. Navíc to bylo asi 4x na sbíhavosti a až poslední servis vyřešil na schopných 95%, kdy je volant při jakékoliv rychlosti klidný, jak písečná pláž. Občas zavibruje, ale minimálně. Je tam ještě spousta věcí, do toho začala teď z jara první kosmetika....no hodit to ze skály asi nejlevnější a nejadekvátnější řešení
