Nad cca 27mg se nedostanu, ale právě nevím jestli to nezpůsobuje to omezení v kanálu 8 pole 3. Mám podezření jestli není chyba v softu. S tím autem se dělo kdoví co, údajně byla měněná hlava za 12mm, potom se prý zase předělávala zpátky na 10mm, určitě bylo zasahováno i do softu. S rozděláním čerpadla nemám zkušenosti, tak bych nerad něco domrvil, není tam žádná záludnost? Kdysi jsem jen měnil snímač teploty paliva v něm, ale to bylo tuším jen pod deklem a víc jsem ho nemusel rozebírat. Jinak bych měl doma i druhou jednotku z golfa ASV, ale to zase nesparuju.slovacek.milos píše: ↑01 srp 2023, 06:33 co treba zkusit vag davku paliva a plny kotel, pokud ti davka nepreleze pri akceleraci motoru na miste pres 25 mg praskle pero, udelas rysku cerpadlo nastavovac, n147 omontujes pruziny prohlednes , pak vag a skontrolujes volnobeznou davku zda nasadils nastavovac presne, pokud si mimo nastvovac lehce pritahnes a kladivkem das presnou puvodni davku, nebo cerpadlo ven a menit puzinu cca do4000 kc, pokud praskne edna pruzina a este se neamotava tezko se to poznava edine okem, snizeni vykonu je mirne
OI ASV málo táhne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: OI ASV málo táhne
Re: OI ASV málo táhne
Sparujes... Přizpůsobení v budících k vůli imo,pokud si to dobře pamatuju .
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33663
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: OI ASV málo táhne
nechce semi to hledat le reklbych na volobehplny knelik 35 a hned to spadne jink by se motor rozletel,
demontaz nastavovace si musis uvedomit co to je nastavovac abys nedemontoval jen dekl, ocmarnout oproti cepadlu 3x imbus, 1 x spesl na ktery narazis orech 7,
pokud si netroufas pripojuj vag, badej dal, pis romany co ti v oknech neleze do hlavy az jednou nenastartujes a pilinou skurvis hlavu
demontaz nastavovace si musis uvedomit co to je nastavovac abys nedemontoval jen dekl, ocmarnout oproti cepadlu 3x imbus, 1 x spesl na ktery narazis orech 7,
pokud si netroufas pripojuj vag, badej dal, pis romany co ti v oknech neleze do hlavy az jednou nenastartujes a pilinou skurvis hlavu
Re: OI ASV málo táhne
Udělej logy na rovině na čtyřku od 1500 do 3500 otáček se skupinami 1,3,11 a 1,4,8. Podle těch tvých logů v čerpadle není prasklá žádná pružina. Až zastavíš tak nech motor ještě půl minuty běžet na volnoběh a pak teprve ukonči log.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Re: OI ASV málo táhne
prka: požadované logy přikládám v příloze, před logováním jsem přes VAG snížil volnoběžnou dávku na 4,4mg. Předvstřik je momentálně vyšší 71, to ještě doladím, ale je v toleranci. Když jsem pak na logy koukal, tak mi přijde vše ok 

- Přílohy
-
- LOG-001-004-008-6.8.23.CSV
- (5.88 KiB) Staženo 26 x
-
- LOG-001-003-011-6.8.23.CSV
- (6.51 KiB) Staženo 27 x
Re: OI ASV málo táhne
Omlouvám se, že jsem neodpověděl hned. Nemám totiž informaci v emailu o tom, že do tohoto vlákna někdo přidal příspěvek, jak tomu bylo dříve. A neměl jsem čas, abych se díval na fórum. Nějak nestíhám.
Podle posledních logů se mi Tvoje auto jeví celkem normálně. Máš tam fabrické nastavení. Vzduchu a paliva také normálně. Ventil N 108 /počátek vstřiku/ také v poho. Soft také v pořádku až na volnoběh, kde je požadovaný předvstřik trochu vyšší, ale to nemá na akceleraci žádný vliv. Akcelerace není sice žádný zázrak, ale je v normě. Pokud to chceš mít trochu živější, tak si nastav volnoběžnou dávku z 4,8 na 3.0 mg/H a táhlo baňky zkrať asi o 1 mm.
Podle posledních logů se mi Tvoje auto jeví celkem normálně. Máš tam fabrické nastavení. Vzduchu a paliva také normálně. Ventil N 108 /počátek vstřiku/ také v poho. Soft také v pořádku až na volnoběh, kde je požadovaný předvstřik trochu vyšší, ale to nemá na akceleraci žádný vliv. Akcelerace není sice žádný zázrak, ale je v normě. Pokud to chceš mít trochu živější, tak si nastav volnoběžnou dávku z 4,8 na 3.0 mg/H a táhlo baňky zkrať asi o 1 mm.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Re: OI ASV málo táhne
prka: díky za info, dávku už zvyšovat nechci, při těch 3.0mg už nebyl chod motoru tak hladký a akcelerace se zlepšila jen nepatrně. Zkusím ještě to táhlo na baňce, jinak se budu muset smířit s tím, že je to trochu lenoch.
Re: OI ASV málo táhne
Ano, pokud se použijí vstřiky pro AHF, které mají větší dírky než pro ASV, tak se do motoru dostane více paliva. Otázkou je jaké pak budou emise při STK. Je však divné, že se při nastavení největšího vstřikovaného množství paliva povoleného výrobcem(volnoběžná dávka 3mg/H) zhorší chod motoru - "není již tak hladký" a jen "nepatrně se zlepší akcelerace". Dříve výrobce u těchto motorů povoloval voln. dávku dokonce 2,5 mg/H. U všech motorů, které jsem na tuto volnoběžnou dávku nastavoval, se výrazně zlepšila akcelerace a chod na volnoběhu byl stejně hladký. Pokud tam dáš ty "větší" vstřiky z AHF, tak Ti tam půjde podstatně více paliva než při nastavení voln. dávky 3mg/H. Chceš-li, abys měl pořádnou akceleraci, tak to nech čipnout.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Re: OI ASV málo táhne
Čipovat motor, kterej nejde ani v sérii tak, jak by měl. To je sen každýho čiptunera.
Oct asv 2000, DieselPower