Octavia I tajny vypinac

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

a nebo si prej v zásuvce na diagnostuku ty piny přehodit, to jen pro toho, co má Vag doma...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Samotný tajný vypínač v interieru jde vždy obejít pánové.Ani ho nebudu hledat a auto pojede. Je to dobrá volba, ale např v kombinaci s alarmem nabo uzavřeným přívodem paliva.
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

No jo, hledat ho nebudeš, ale budeš muset překlenout to, co ti vypínač přeruší. A když to nebude dělat umělec, který to dá 3 cm za pojistkovku nebo kam a použiješ hadrovou izolačku tak máš opráci vystaráno. Stačí už jenom propojit dohromady kabely od snímače délky vstřiku. Na kabel se napojit někde ve svazku a pod hadrovou izolačkou to šikovně schovat. To je pak minimálně na půl hodiny práce někde v garáži... a nebo na lano..
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Max dvě minuty a jede to. (noteeth)
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Na laně nebo podvalu i za pulminuty :D
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Max dvě minuty a jede to samo. (noteeth)
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Tak to jsem zvědavý jak?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

SZ. :)
tom4550
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 04 kvě 2006, 07:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Drasov

Příspěvek od tom4550 »

Bugs.Bunny píše:SZ. :)
no to by me taky zajimalo jak? to znamena, ze neexistuje zpusob jak je dele zdrzet?
O1 ASV 01 chip 110kW
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5727
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

a co dodatecný palivový ventil
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

tom4550 píše:
Bugs.Bunny píše:SZ. :)
no to by me taky zajimalo jak? to znamena, ze neexistuje zpusob jak je dele zdrzet?
Opravdu nechci šířit návod JAK NA TO. :)
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

ROMEK píše:a co dodatecný palivový ventil
Jo jo. O uzavřeném přívodu paliva se psalo nahoře.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Bugs.Bunny píše:
tom4550 píše:
Bugs.Bunny píše:SZ. :)
no to by me taky zajimalo jak? to znamena, ze neexistuje zpusob jak je dele zdrzet?
Opravdu nechci šířit návod JAK NA TO. :)
a co je špatnýho na tom napsat, jak to zi šmejdi dělaj??? Když budem vědět, jak se to dá, tak pak už se můžem líp zařídit, aby jim to šlo hůř, ne? Docela by mě to zajímalo, prosím... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

Tak už sme dvaja. Som zvedavý či sa dozvieme.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
tom4550
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 04 kvě 2006, 07:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Drasov

Příspěvek od tom4550 »

Ivo píše:Tak už sme dvaja. Som zvedavý či sa dozvieme.
tri me to taky dost zajima
O1 ASV 01 chip 110kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“