Trysky ostřiku pístů 2,5 TDI R5 transportér T4

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

petrs007
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2008, 22:01
Bydliště: Beroun

Re: Trysky ostřiku pístů 2,5 TDI R5 transportér T4

Příspěvek od petrs007 »

Ahoj, tak mám nějaké nové informace.
Tryska původní Volvo a tryska z craftera se trošičku liší,a to jen tím, kam stříká ta tryska.
Otevírací tlak ventilu mají stejný. Takže je otázka proč je to u craftera trochu jinak. Možná inženýři změnili místo dopadu oleje aby to třeba víc mazalo ojniční čep, nebo kdo ví. Možná má crafter i jiné písty, a třeba je jiné místo dopadu oleje na píst. Je otázka jestli to kdyžtak nechat, nebo to přiohnout, což určitě půjde.
Každopádně trysky z Craftera použít určitě půjdou. Bingo 😉😃
volvo pan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2021, 22:29
Bydliště: zapad

Re: Trysky ostřiku pístů 2,5 TDI R5 transportér T4

Příspěvek od volvo pan »

paráda,dobrý info. Crafter ma víc koní a v soupravě to může táhnout tak 8 tun,tak teoretická dimenzace by měla bejt o dost vyšší a na volvo by to mělo bohatě stačit. A com rail má to zatížení pístu,i když možná nižší,taky trochu jiný. Ale to je asi v tomhle případě jen malej mínus. Písty vo moc jiný nebudou,jen v detailech. Spíš bych to nechal,možná je ten úhel dohnanej drážkou na konci trysky. Prostě jak píšu,to zatížení navíc a taky asi novější poznatky,přeci jen nějakej ten vývoj tam musel proběhnout,proto ten úhel třeba. Bych v tomhle vw i věřil.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“