O1 ASV - regulační mez tlaku vzduchu nedosažena

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Re: O1 ASV - regulační mez tlaku vzduchu nedosažena

Příspěvek od Pája 19 »

Za provozních teplot se to váznutí může projevovat jinak, než když s tím budeš šmrdlat rukou. Jestli s tím autem pořád jezdíš ty eko rallye, tak bych považoval rovnou o jiným turbu. Třeba i s elektronickou regulací. To turbo, co tam máš už je mezi novejma turbama už pěknej dinosaurus. 🙂
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5054
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: O1 ASV - regulační mez tlaku vzduchu nedosažena

Příspěvek od martinsidlo »

Ano. Dej baňku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20286
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: O1 ASV - regulační mez tlaku vzduchu nedosažena

Příspěvek od roman1648 »

Ta regulace musí chodit lehce, ne že ji baňka sotva utáhne (noteeth)
Lokotka
Přispěvovatel
Příspěvky: 234
Registrován: 24 úno 2018, 17:39
Odpovědi: 0

Re: O1 ASV - regulační mez tlaku vzduchu nedosažena

Příspěvek od Lokotka »

Pája 19 píše: 05 lis 2024, 19:40 Za provozních teplot se to váznutí může projevovat jinak, než když s tím budeš šmrdlat rukou. Jestli s tím autem pořád jezdíš ty eko rallye, tak bych považoval rovnou o jiným turbu. Třeba i s elektronickou regulací. To turbo, co tam máš už je mezi novejma turbama už pěknej dinosaurus. 🙂
Paradoxně za roky ježdění Eco stylem (2x50km denně), kdy jsem to auto tak 1x za 7-14 dní protáhnul pod plnou zátěží do cca 1,5km dlouhýho a vcelku rovnýho 8% kopce, kdy jsem vždy vícekrát za sebou úplně ubral a přidal plyn (technika na plnej rozsah pohybu regulace)se žádnej problém neobjevil.
A hle za jedinej rok ježdění se studeným motorem 4km z kopce, 1km přískokem po městě a pak 3km brutální kopec 8, 12, 14 a 16%, kdy se ten motor musel za studena trápit je problém na světě.
Zatím tedy virtuálně, třebas to bude jen tou baňkou.
Pokud bude muset turbo na vyčištění, tak uvažuju z hlediska jednoduchosti tak maximálně o předělání na hybrid.
Škoda Octavia I, 1,9 TDi, 81kW (ASV) postupně přestavovaná na Greenline.
Lokotka
Přispěvovatel
Příspěvky: 234
Registrován: 24 úno 2018, 17:39
Odpovědi: 0

Re: O1 ASV - regulační mez tlaku vzduchu nedosažena

Příspěvek od Lokotka »

roman1648 píše: 06 lis 2024, 07:07 Ta regulace musí chodit lehce, ne že ji baňka sotva utáhne (noteeth)
Slovo "sotva" jsem nepoužil.
Škoda Octavia I, 1,9 TDi, 81kW (ASV) postupně přestavovaná na Greenline.
Lokotka
Přispěvovatel
Příspěvky: 234
Registrován: 24 úno 2018, 17:39
Odpovědi: 0

Re: O1 ASV - regulační mez tlaku vzduchu nedosažena

Příspěvek od Lokotka »

Takže Babička už zase litá jak za mlada.
Banka byla prohnilá a KO, regulace chodila i přes dlouholetou častou jízdu na spotřebu naprosto parádně, přesto po výměně baňky to nebylo OK.
Na vině byl ještě ten zpětný pidi ventil podtlaku.
Turbo má 150.000km a tak snad dá alespoň ještě 100.000, protože na 250.000 ho prý měnil původní majitel za origo nový.
Škoda Octavia I, 1,9 TDi, 81kW (ASV) postupně přestavovaná na Greenline.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5054
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: O1 ASV - regulační mez tlaku vzduchu nedosažena

Příspěvek od martinsidlo »

Ja turbo 760 tis a vpohode.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lokotka
Přispěvovatel
Příspěvky: 234
Registrován: 24 úno 2018, 17:39
Odpovědi: 0

Re: O1 ASV - regulační mez tlaku vzduchu nedosažena

Příspěvek od Lokotka »

martinsidlo píše: 07 lis 2024, 11:51 Ja turbo 760 tis a vpohode.
Uvidíme, co vydrží mně.
Vono to auto je dle logů při max. zátěži na maximu se sériovejma dílama a bohužel teď muselo skoro rok sloužit jak městský přibližovadlo a navíc v horským terénu.
Jinak na takovej výkon to Tvý turbo sotva bude sériový, co se do toho auta dávalo ve výrobě, že?
Škoda Octavia I, 1,9 TDi, 81kW (ASV) postupně přestavovaná na Greenline.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“