Klempířina / zhnilotiny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Klempířina / zhnilotiny
Jak u čeho. Mi dycky každé auto skončilo na kastlu. Aj ta 03 co mám už začíná. Zadní lemy, páté vrata, rohy předních blatníků...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 479
- Registrován: 25 úno 2018, 08:54
- Bydliště: Prievidza
Odpovědi: 0
Re: Klempířina / zhnilotiny
"Dřív lehne technika, než kastle na hnilobu" - ako ktoré a ako komu. Mne všetky minulé autá dožili na koróziu, žiadne na motor, prevodovku.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 722
- Registrován: 22 srp 2011, 13:05
- Bydliště: Kousek od Mělníka
Odpovědi: 0
Re: Klempířina / zhnilotiny
Jasně, když se o auto staráš a dáváš mu pravidelnou údržbu, tak funguje určitě delší dobu. Nemluvě, pokud víš, že třeba to Tvoje auto na něco trpí, tak to uděláš preventivně, aby jsi předešel větší škodě. Potom je jasné, že dříve auto umře na korozi. Nicméně je mnoho lidí, co jezdí, dokud to jezdí. Pak z cen oprav jdou do kolen a potom to stojí v kopřivách, než našetří. Ale ve finále koupí něco za pár šlupek, aby mohli jezdit.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.