O1 AKL přibývání oleje

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: O1 AKL přibývání oleje

Příspěvek od Tomas.cz »

Zažil jsem u O2 1.6MPi kdy ukapával vstřik / jak jsme následně zjistili / a po krátkém odstavení a startu došlo k výbuchu sání.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4904
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Re: O1 AKL přibývání oleje

Příspěvek od OťasTDi »

Objednaný čtyři vstřiky vdo a rovnou nový regulátor.... dám vědět, zda se problém vyřeší
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: O1 AKL přibývání oleje

Příspěvek od roman1648 »

Jo, to s tím sáním jsem jednou zažil na 1.6HDi kdy se opravoval vrchní rozvod motoru - řetízek mezi vačkami,ono to Hdi je vždycky pak problém nastartovat,prý tak tomu pomůžeme sprejem,jo,jenže on kolega vzal éterový sprej co tam má na startování Desty a UNC v zimě, asi to nějak přehnal a jak to laplo tak rána jak když práskneš nafouknutej igelitovej pytlík a plastové sání ruplo až ke klapkám (noteeth) takže s těmi spreji opatrně ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“